"Ähtärin eläinpuiston Luontotaloon saapui kirpputori! 💛
Täältä löydät eläinpuiston käytöstä poistuneita, hyväkuntoisia tuotteita edullisin hinnoin.
Luontotalomme on avoinna klo 10–19.
Tervetuloa tekemään löytöjä ja nappaamaan eläinpuiston aarteita! 🐻✨"
Nyt laitettu ne vähäiset kalut myyntiin, koskakohan eläimet?
Taas uusi kirpputori Ähtäriin
9
261
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Jos tällä taataan osakkeenomistajien osingot niin tämähän on kannatettavaa toimintaa.
- Anonyymi00007
Osinkoja parista lautasesta ja tyhjästä kassasta?? 🥱🤣
- Anonyymi00002
Älkää marisko tästäkin😡 hyvähän se on, että myydään ylimääräistä pois lojumasta.itse ostin oikein hienoja lautasia sieltä .
- Anonyymi00003
Meille veronmaksajille ne pitäisi antaa ilman , niin paljon on meiltä kerättyä rahaa hakattu Eläinpuistoon ja laittomasti vielä.
- Anonyymi00004
Mä ostin neljä lautasta 2€/kpl =8€...voimme antaa rahat sulle💸tuukko hakee😉
- Anonyymi00005
Eikö ole kunnioitettavaa että ylipäätään yrittäjät lähtivät pyörittämään eläintarhaa, mikäli muistan oikein lukeneeni oikein näin eläintarha saa jatkoaikaa ja ajanmyötä he myisivät taas aikanaan seuraavalle jatkajalle. Aika näyttää........joka tapauksessa arvostan yrittäjiä, jotka edes yrittävät..................
- Anonyymi00006
Eikös yhdistys omista tuolla kaiken fyysisen? Kuka näitä siis oikeasti on myymässä ja kenelle rahat?
Kunnioitettavaa olisi ollutkin, jos jo heti ensimmäisessä infotilaisuudessa ei oltaisi oltu kerjäämässä kuntalaisten rahoja. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikös yhdistys omista tuolla kaiken fyysisen? Kuka näitä siis oikeasti on myymässä ja kenelle rahat?
Kunnioitettavaa olisi ollutkin, jos jo heti ensimmäisessä infotilaisuudessa ei oltaisi oltu kerjäämässä kuntalaisten rahoja.Astiastot on saatettu ostaa eläinpuistolle erikseen pesästä, tai pesä on voinut antaa en maksuttakkn, jos vaihtoehtona olisi jätekulu, sillä asianajajan esim. 300 €/tunti laskutuksella ei kirpputoreja 10 euron summin kannata pitää, kun tuntiveloitus ylittäisi myyntitulot. Eläimiin liittyvään kauppaan yhdistykselle ne eivät välttämättä sisältyneet.
- Anonyymi00008
Joo mukavasti on ollut väkeä liikkeellä.kyllä se tästä , suunta on nyt hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552