Joku väitti enkeleiden olevan vain naisia.
Se on perätöntä höpöpuhetta.
Raamatussa mainitaan ainakin kaksi enkeliä, Miikael ja Gabriel, joilla on miehen nimi.
” Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.”
Daniel 12:1
” Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,”
Ilm 12:7
Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Minä olen Gabriel, joka seison Jumalan edessä, ja minä olen lähetetty puhumaan sinulle ja julistamaan sinulle tämän ilosanoman.”
Luuk 1:19
Ylienkeli Miikael ja enkeli Gabriel
18
<50
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
No näin se on. Kiiltokuvissa on naisenkeleitä, mutta ne ovat vääriä tulkintoja.
- Anonyymi00002
No tokihan se noin on.
- Anonyymi00003
"Oli myös homoenkeleitä."
Joku väitti noin toisessa ketjussa, olisiko sitten tarkoittanut kyseisiä kaveruksia?- Anonyymi00004
Höpö höpö. Teitä jumalattomia herjaajia näyttää riittävän.
- Anonyymi00005
Transuenkelit!
- Anonyymi00006
Ylienkelit oli miehiä.
- Anonyymi00007
Juutalaisten kirjoitusten mukaan Jumala loi kaksi naista. Toisen maan tomusta ja toisen miehen kylkiluusta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juutalaisten kirjoitusten mukaan Jumala loi kaksi naista. Toisen maan tomusta ja toisen miehen kylkiluusta.
Miehen kylkiluusta luotu nainen on tasa-arvoinen miehen kanssa.
Maan tomusta luotu nainen oli petturi.
Epäjumalatar, jota jotkut israelilaiset palvoivat profeetta Jeremian kirjassa (Jer. 44). - Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vai niin. No näytäpä se lähde sitten, ole hyvä, kiitos.
- Anonyymi00008
Arkkienkeli Lucifer lienee ollut miesoletettu, mutta niin vaan Herra Sebaot loi hänet, vaikka kaikkitietävänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajan ja ihmisen syntiin houkuttajan.
- Anonyymi00011
Miikaelia ja Gabrielia ei edes suurennuslasia käyttämällä, löytäisi siitä suuresta naisenkelijoukosta.
Enkelit ovat miltei täysin naispuolisia ja miespuoliset enkelit ovat heidän joukossaan valtavana vähemmistönä, joten siitä on turha edes keskustella enempää PISTE!
Miten on? Oletteko ahkerasti käyneet uimassa tänä kesänä?- Anonyymi00018
Kun sinulla edes olisi jokin todiste Raamatusta, että enkelit olisivat naisia. Ja kun ne sinun kiiltokuvaenkelisi eivät vaan nyt riitä.
- Anonyymi00012
Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.
Ihmisessä on molemmat ulottuvuudet.
ja-sana on rinnastuskonjunktio - Anonyymi00013
Jobin kirjan mukaan Saatana on myös Jumalan poika.
Job 2:1
Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin Saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen. - Anonyymi00014
Tietämättömät jumalattomat herjaavat kaikkea, mutta saavat aikanaan sitten kovan tuomion.
- Anonyymi00015
mutta kun minä VIHAAN KAURAPUUROA JA HAMMASHARJAA
miks ne piti luoda - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
miks ne piti luodaJa minä poikana mun veljiä isää vaaria kun ne on miehiä eikä mies saa niitä rakastaa ja oliko jeesus oikeesti mies sillä jos oli niin
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
miks ne piti luodaVakava kehoitus:
Kulje kaurapuurohyllyn ohi vaikka hetkeksi silmäsi peittäen
ja
älä hengitä ulospäin muiden edessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531353Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221085Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33862Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216829En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593