Psalmit 75:1-11 FB38
[1] Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Älä turmele"; virsi; Aasafin laulu. [2] Me kiitämme sinua, Jumala, me kiitämme sinua; lähellä on sinun nimesi, sinun ihmeitäsi kerrotaan. [3] "Vaikka minä valitsenkin ajan, minä tuomitsen oikein. [4] Vaikka maa kaikkine asukkaineen menehtyy pelkoon, pidän minä pystyssä sen patsaat." Sela. [5] "Ylvästelijöille minä sanon: älkää ylvästelkö, ja jumalattomille: älkää sarvea nostako. [6] Älkää nostako sarveanne korkealle, älkää puhuko niskoitellen, julkeasti." [7] Ei tule apua idästä, ei lännestä, ei vuorisesta erämaasta, [8] vaan Jumala on se, joka tuomitsee: yhden hän alentaa, toisen ylentää. [9] Sillä Herran kädessä on malja, joka vaahtoaa täynnänsä höystettyä viiniä, ja siitä hän kaataa; kaikkien maan jumalattomien täytyy se juoda, särpiä pohjasakkaa myöten. [10] Mutta minä julistan iäti, veisaan kiitosta Jaakobin Jumalalle. [11] Ja kaikki jumalattomien sarvet minä katkaisen; korkealle kohoavat vanhurskaan sarvet.
https://bible.com/bible/365/psa.75.1-11.FB38
"Ylvästelijöille minä sanon, älkää ylvästelkö ".
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Pride ja kirkko saa huutia kun Jumala on ylpeitä vastaan!!
- Anonyymi00002
Kirkko ja teologian tiedekunta ylpeilee kun Helsingin yliopiston teologisen tiedekunnan kunniatohtori Greta Thunberg yritti Saksassa liimata itsensä betonikiveykseen ja Saksan poliisi raahasi häntä kahden poliisin voimin autoon ja putkaan rauhoittumaan. Yliopisto maine senkun vaan lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3222561
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1731711- 281655
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791507- 491010
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa266866Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247763- 57635
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46551- 40545