...eduskunnassa, hävetkää oikein helvetisti, hyisssssaatana!
Pitävät horjuvaa ja hoippuvaa Orpoa pystyssä väkisin, ymmärtämättä rehellisyydestä yhtään mitään. Voi äiti!!! Huhhuh!!!
https://www.ilkkapohjalainen.fi/hallitus-ja-oppositio-vaansivat-yhdeksan-tuntia-ar/13592529?utm_campaign=Uutiset&utm_source=Ilkka-Pohjalainen&utm_medium=RSS
No, NYT ÄÄNESTÄJÄT TIETÄVÄT SATAVARMASTI, KEITÄ PUOLUEITA EI TULE ÄÄNESTÄÄ ENÄÄ KOSKAAN.
Meillä on epärehellisten enemmistö...
22
54
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
se on tasan juuri näin.
- Anonyymi00013
En äänestä siis demareita - minulla on kissoja
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
En äänestä siis demareita - minulla on kissoja
Kirjoitusvirhe, tarkoitin pissoja.
- Anonyymi00002
Kun hallitusta ei saada muuten nurin, tarvitaan kansalaisaktiivisuutta, nyrkki pois taskusta ja kadulle!
- Anonyymi00004
Ei Suomi ansaitse muutosta..
..sodomagomorralana kaatuu vaan, täysin
Olen pahoillsni kyvyttömyytensä töhden uskoa Sanaa. Mutta tuokin on oma valintansa. Ei suinkaan omani sikäläisille
- Anonyymi00003
Typerä ei tajua edes omaa etuaan.😳
35 miljoonaa omiin hankkeisiin on hyvä.
Demut syyti ulkomaille miljardeja. Paska sakkia - Anonyymi00005
Mitä yllättävää tässä oli ??
Vain ääliöt luulivat, että hallitus kaatuu !!- Anonyymi00012
Hallituspuolueiden on turha enää yrittää esittää kauniita vaalipuheita ensi keväänä, se on fakta.
- Anonyymi00006
Tässä vielä vaaleihin pitkä aika ja kyllä suomalaiset tyhmyyttään äänestää niin kuin ennenkin. Eihän sitä käyttäytymistään voi muuttaa ja unohtuu niin äkkiä kaikki mennyt ja orpollakin uusi puku ja kivat lasit ni pitäähän sitä äänestää.
Ja purrakin hymyilee niin söpösti että äänet sinne vaan niin kuin ennenkin.
Katotaan niin nämä valehtelijat äänestetään uudestaan eduskuntaan.
Kyllä suomalaiset nöyränä ottaa hatun päästä ja kumartaa ylempäänsä.
Voi että hävettää olla suomalainen.- Anonyymi00008
Keskustellaan ja varoitellaan ennen äänestystä. Vähän tekohengitetty tämä systeemi.
- Anonyymi00009
"Voi että hävettää olla suomalainen:
Et ole yksin tuntemuksesi kanssa..
Tukholman Profetiassa länsimaat tulevat epäämään apunsa Suomelle mm. rasismiensa mutta myös MAD-ihmiskunta täystuho-aikeittensakin vuoksi (F35 lavetit ja moskovan ym ns ennaltaehkäisevä ydinpommitus jne.).
Mutta tulevat toki myös alleviivaamaan suomalaisvilliydet kuten mm. stupidon pedofilian; ministerinaisten zoofiliat (koirat ja hevoset), yms adrenokromijutut
Krumistillisimago jopa aitokin Kristillisyys olisi ollut täysin toinen juttu Suomelle/kansaunnalleen; Siksi olisiki / onkin niin ensisijsisen tärkeää saada toinen valtionjohto mutta toki isänmaallinen presidenttikin ENNEN kun tukholman profetia kick starttaa.
Mieluiten suomalaissotilasjuntta ja ari puheloinen.
...mutteihan Sanaa taaskaan uskota, kai - Anonyymi00026
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Voi että hävettää olla suomalainen:
Et ole yksin tuntemuksesi kanssa..
Tukholman Profetiassa länsimaat tulevat epäämään apunsa Suomelle mm. rasismiensa mutta myös MAD-ihmiskunta täystuho-aikeittensakin vuoksi (F35 lavetit ja moskovan ym ns ennaltaehkäisevä ydinpommitus jne.).
Mutta tulevat toki myös alleviivaamaan suomalaisvilliydet kuten mm. stupidon pedofilian; ministerinaisten zoofiliat (koirat ja hevoset), yms adrenokromijutut
Krumistillisimago jopa aitokin Kristillisyys olisi ollut täysin toinen juttu Suomelle/kansaunnalleen; Siksi olisiki / onkin niin ensisijsisen tärkeää saada toinen valtionjohto mutta toki isänmaallinen presidenttikin ENNEN kun tukholman profetia kick starttaa.
Mieluiten suomalaissotilasjuntta ja ari puheloinen.
...mutteihan Sanaa taaskaan uskota, kaiTaitaapi kertoa sinun omista seksifantasioistasi nuo puheet zoofilioista ja pedofilioista…
- Anonyymi00007
Tasan taatusti eivät persut tule olemaan seuraavassa hallituksessa. Tämä korruption hyväksyntä ja rötösherrojen nuoleskelu oli viimeinen niitti persujen arkkuun. Kansa on saanut tarpeekseen moraalittomasta sontaporukasta.
- Anonyymi00010
Totta.
Ja totta.
Riikkakin välittää puolueestaan yhtä paljon kuin pyttyyn tipauttaneesta ulostepökäleestään.
.. Perusnarsisti
- Anonyymi00014
se on tasan juuri näin
En äänestä siis demareita - minulla on kissoja - Anonyymi00016
marin hallitus vei n.7MILJARDIA RAHAA !!!
SE on niin paljon että ei ikinä enää SDP!- Anonyymi00020
Huomaatko ite että puhut eri asiasta?
- Anonyymi00017
Mitenkähän ylpeitä hallituspuolueissa nyt ollaan asteikolla 1-10 😅😂🤣
- Anonyymi00024
nolla
- Anonyymi00019
Kauhukabinetti ministereineen ja kansanedustajineen näyttivät osaamistaan!
- Anonyymi00021
Hämmästyttävää, että tällaista hallitusta haluaa pitää pystyssä edes hallituspuolueiden kansanedustajat, huhhuh!
- Anonyymi00025
Purra: En kai muuten saisi suojatyöpaikkaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646