Jompi kumpi onkin virallisesti yhteen jompikumpi 😡
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
seuraamme urheilutilannetta, kaikki tilanteet on yhteen :( :( Meidät pakotetaan kieleen jossa ei ole järkeä. Mutta uusi tilanne on erikseen, ja uusi sana erikseen.
Uusi sana vain välittääkseen viestin tilanteesta, joka ei välttämättä toistu enää koskaan. Sitten facebookissa on ryhmä jonka jäsenet on äärimmäisen vihaisia jos ei tiedä yhdyssanoja, vaikka suomen kielen säännöissä ei ole mitään järkeä. (Tässä tapauksessa kyseessä ei ole adjektiivi, vaan substantiivin genetiivi, mutta suomenkieliset säännöt)- Anonyymi00002
Nämä ihmiset pitäisi, mahdollisimman inhimillisesti ja kivuttomasti, kerätä rekoilla jonnekkin leireille, ostaa maata afrikasta ja lähettää sinne.
- Anonyymi00004
Pidän turhina noita vieraskielisiä sanoja suomen kielessä, kuten suvstantiivi, genetiivi. Eikö voisi nekin ilmaista suomen kielellä. Jompikumpi kumpainenkin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pidän turhina noita vieraskielisiä sanoja suomen kielessä, kuten suvstantiivi, genetiivi. Eikö voisi nekin ilmaista suomen kielellä. Jompikumpi kumpainenkin.
kuvaavasana omistussana tai oikeammin kuvaava sana ja omistussana
- Anonyymi00003
Älä suotta; sillä vihatessanne suomen kieltä ja kristinuskoa, saatte vielä venäjän kielen ja tsetseenien aisha 9v persraiskaus-islamisaation.
Ja tuo on muuten varma tieto; tulevistanne
Vapaa Valinta- Anonyymi00006
vapaavalinta on yhteen
- Anonyymi00008
Onneksi kuolet pian igor....
- Anonyymi00010
Tulen kikkelikädessä 😡 Mirvin kyydissä päällesi....
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tulen kikkelikädessä 😡 Mirvin kyydissä päällesi....
kikkeli kädessä on erikseen
- Anonyymi00011
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi00012
No kun jos vaikka sanoo täällä ett, pitää valita vaikka hyvän ja pahan väliltä jompi kumpi palestiini vai israeli, niin itun vähäjärkiset lukialla jotta varten pitäis ostaa tuholaismyrkkyä ett sen sais puhtaana ilman syöpäläisiä sinne Afrikkaan, tilttaa luku jompikumpeen kun se on erikseen. Kaikki menee ohi sillä suuttuttaa kun se ei itse tajua että laita ne päässäs yhteen jos ahdistaa!! 😡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646