Vihaan suomen kieltä

Anonyymi-ap

Jompi kumpi onkin virallisesti yhteen jompikumpi 😡

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

seuraamme urheilutilannetta, kaikki tilanteet on yhteen :( :( Meidät pakotetaan kieleen jossa ei ole järkeä. Mutta uusi tilanne on erikseen, ja uusi sana erikseen.

Uusi sana vain välittääkseen viestin tilanteesta, joka ei välttämättä toistu enää koskaan. Sitten facebookissa on ryhmä jonka jäsenet on äärimmäisen vihaisia jos ei tiedä yhdyssanoja, vaikka suomen kielen säännöissä ei ole mitään järkeä. (Tässä tapauksessa kyseessä ei ole adjektiivi, vaan substantiivin genetiivi, mutta suomenkieliset säännöt)

• Anonyymi00002

Nämä ihmiset pitäisi, mahdollisimman inhimillisesti ja kivuttomasti, kerätä rekoilla jonnekkin leireille, ostaa maata afrikasta ja lähettää sinne.

• Anonyymi00004

Pidän turhina noita vieraskielisiä sanoja suomen kielessä, kuten suvstantiivi, genetiivi. Eikö voisi nekin ilmaista suomen kielellä. Jompikumpi kumpainenkin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pidän turhina noita vieraskielisiä sanoja suomen kielessä, kuten suvstantiivi, genetiivi. Eikö voisi nekin ilmaista suomen kielellä. Jompikumpi kumpainenkin.

kuvaavasana omistussana tai oikeammin kuvaava sana ja omistussana

• Anonyymi00003

Älä suotta; sillä vihatessanne suomen kieltä ja kristinuskoa, saatte vielä venäjän kielen ja tsetseenien aisha 9v persraiskaus-islamisaation.

Ja tuo on muuten varma tieto; tulevistanne

Vapaa Valinta

• Anonyymi00006

vapaavalinta on yhteen

• Anonyymi00008

Onneksi kuolet pian igor....

• Anonyymi00010

Tulen kikkelikädessä 😡 Mirvin kyydissä päällesi....

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tulen kikkelikädessä 😡 Mirvin kyydissä päällesi....

kikkeli kädessä on erikseen

• Anonyymi00011

Ketä kiinnostaa?

• Anonyymi00012

No kun jos vaikka sanoo täällä ett, pitää valita vaikka hyvän ja pahan väliltä jompi kumpi palestiini vai israeli, niin itun vähäjärkiset lukialla jotta varten pitäis ostaa tuholaismyrkkyä ett sen sais puhtaana ilman syöpäläisiä sinne Afrikkaan, tilttaa luku jompikumpeen kun se on erikseen. Kaikki menee ohi sillä suuttuttaa kun se ei itse tajua että laita ne päässäs yhteen jos ahdistaa!! 😡

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      173
      1905
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1350
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 57
      842
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe