Taitavat käyttää styroksia pakkausmateriaaleissaan.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012156270.html
"Varhain keskiviikkona valtiollinen uutistoimisto Tass kertoi, että droneja osui Wildberriesin varastoihin keskiviikon vastaisena yönä uusissa iskuissa Krasnodarissa ja Nevinnomysskissä."
Wildberries palaa mustalla savulla
16
61
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Venäöäisleskien dildot siellä palaa.
- Anonyymi00013
Styroksi ei kyllä räjähdä paukahtaen. Eikä kodin huonekalutkaan räjähdä... 😂
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta ammusvarastot räjähtää...
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta ammusvarastot räjähtää...
Ja ihmeellisesti Wilfberries osasi pelätä dronihyökkäystä kun hieman aikaisemmin olivat kirjoittaneet sopimukseen vastuuvapauden droneista johtuviin ongelmiin.
Ei olisi uskonut Ukrainan iskevän huonekaluja välittävään nettikauppa sen.
Vai olisiko sittenkin siellä ollut ammusvarastot kun niin nopeasti räjähti synkällä savulla. Edes muovi tuolit ei kyllä räjähdä paukahtaen. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olisko sitten finnfoamia, joka on umpisolurakenne kuten haapakin, mikä myös paukkuu palaessaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olisko sitten finnfoamia, joka on umpisolurakenne kuten haapakin, mikä myös paukkuu palaessaan.
Muttei kuitenkaan räjähdä kuten tykin ammukset paukkuu...
- Anonyymi00002
Sota pitää lopettaa, sillä se tuhoaa luontoa hirvittävästi. Venäjä pitää pakottaa pois Ukrainasta koko maailman avustuksella.
- Anonyymi00003
Mahtavat olla myrkyllisiä marjoja, kun tuon väristä savua päästävät.
- Anonyymi00004
Happamia ainakin.
- Anonyymi00005
Ilmaston jäähtyminen taitaa johtua noista mustista savupilvistä. Sama vaikutus kuin tulivuorenpurkauksista muodostuvilla tuhkapilvillä.
- Anonyymi00006
No selvisi sekin!
- Anonyymi00007
Katolla ollut aurinkopaneeli mennyt oikosulkuun?
- Anonyymi00008
Ei haittaa. Tilaan kaiken Temusta.
- Anonyymi00010
Villimarjat lentää pihalle. Taas. Eihän tuolle voi muutaku nauraa!
🤣 - Anonyymi00012
Onko tuo se bändi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641637Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1491263Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216909- 70846
- 55746
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87647
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt196616- 52592