On jäänyt vähän epäselväksi. Voisiko joku selittää tämän symbolin? Se näyttää olevan tärkeä vapareille.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
tähän liittyy myös pohja
eli
pohjien merktitys vapaa-ajattelussa preseet ja veropohjat
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19474738/millainen-evlut-kirkon-veropohjan-tulisi-sinusta-olla - Anonyymi00002UUSI
Teinitytöt tykkää pukeutua pinseään , stringiuimapukuun , Jyväskylän Korpilahdella, jotta näkyy takapuoli! Se on ruma persevaossa pikku suikale!
Kyllä tälläisen näin Jyväskylän Korpilahdella kun 50-vuotiaalla oli kunnon uimapuku pitkähihainen uimapuku,jota yleensä käytän avantouinnissa, lähti mukaan tämä mulla ei sekään uimapuku,jota käytän kesällä ei ole siinä takapuoli näkyvillä vaan on lahkeellinen, joka peittää kunnolla Naiselliset piirteeni ei sitä lähes 60: n nainen kehtaa näyttää , takapuolta ja muuta.
Nämä Teinit kai oletti että 60: nekin on lähes alasti! Ja tämän mies! 70- : nen mies.
Eli kyllä se näin on että , takapuoli se pitää näkyä hyi! - Anonyymi00003UUSI
Kyse on jonkinlaisesta jäsenten jakamasta fetissistä.
- Anonyymi00004UUSI
Eli kyse on tietyn alan fetisistien järjestöstä.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli kyse on tietyn alan fetisistien järjestöstä.
Aloittajalla on fetissi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483