Huomasin vasta nyt kuinka ajankohtaisen kohtauksen Mustakala-elokuva sisältää.
Kohtauksessa Neukkulan toverit ja yksi kenraali keskustelevat ajankohtaisesta Natoasiasta. Tällöin kenraali Orlov aloittaa luennoimaan kuinka heikko ja hapattunut Nato on : Neukuilla on moninkertainen määrä panssarivaunuja ja hetkessä Nato lyöty ja Nekkuarmeija on vallannut koko Euroopan.
Pieni pikantti yksityiskohta aiheutti nauruntyrskähdyksen ja mielleyhtymän tosielämän bunkkerikääpään.
Kenraali Orlov vakuutti Nekkuarmeijan valloituksen onnistuvan vain 5 päivässä.
On bunkkerissa taijettu kelata tätä elokuvaa eestaas?
😂
James Bond - Mustekala
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Octopussy on "kasipillu".
- Anonyymi00002UUSI
Oletko vitsikäs?
- Anonyymi00003UUSI
Ompa tämän palstan kommenttien taso vajonnut alas!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ompa tämän palstan kommenttien taso vajonnut alas!
Me eläkeloiset viihytään saitilla pienessä humalassa.
- Anonyymi00005UUSI
Putler katsoi ensin tämän elokuvan, ja sen jälkeen käski barbaarien armeijansa hyökätä Ukrainaan mutta kaikki ei todellakaan mene niin kuin elokuvissa. Tämä pätee erityisesti kaiken ryssiviin venäläisiin. "Erikoisoperaatio" 🤣
- Anonyymi00006UUSI
Tuohon aikaan hirveä haloo Suomessa naton risteilyohjuksista uhkana rauhalle kun nuo teki sitten melko tyhjäksi sitten itä Saksan yllätys panssarirynnäkön länteen.
- Anonyymi00007UUSI
Itseäni elokuvassa kiinnitti huomioni se, kuinka elokuvan pahis on sotahullu venäläinen kenraali. Mutta Britannian ja Neuvostoliiton välit olivat aika hyvät. Monissa muissakin Bond-elokuvissa pahis on usein joku hullu rikollinen joka haaveilee maailmanherruudesta (yleensä Spectren jäsen). Neuvostoliitto ja USA esitetään toistensa vihollisina ja siinä välissä sitten Britannia usein esiintyy lähes puolueettomana ja lähettää huippuagenttinsa Bondin selvittämään kuka on rikoksen takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479