Olisi aiemmin ollut valmiit luopuun jostakin kompromissin takia.Mutta ei enää.Pahaa pelkään
että Venäjä suunnittelee jätti liikekannallepanoa.
Jopa 1 - 2 miljoonaa miestä aseisiin syksyllä?
Venäjä haluaakin lisää alueita?
81
131
Vastaukset 81
- Anonyymi00001
Bensa loppu. Kävellenkö noi miljoonat rintamalle menevät? Jos näin, ovat parin vuoden päästä paikalla todetakseen että venäjä hävisi 6 - 0.
- Anonyymi00009
Ja bensakin loppuu vain sanoman ja YLE:n saduissa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja bensakin loppuu vain sanoman ja YLE:n saduissa.
Aivan
- Anonyymi00002
Kiinan Kansanarmeijassa on kymmenkertainen miesluku ja tuhatkertainen tekniikka.
- Anonyymi00003
Juu. Ja ovat Vänäjän puolella, vielä tarpeeksi pitkään
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juu. Ja ovat Vänäjän puolella, vielä tarpeeksi pitkään
Pari välähdystä ja ukoista ei ole jäljellä kuin varjot savessa...
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin. Montako ukkoa putte laittaakaan.
Ja koko hullun sodan ratkaisisi yksi luoti Kremlissä.
Sotilasvallankaappaus on ilmeisesti venäläisten ainut toivo. - Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tietenkin. Mutku Suomi on hylännyt Jumalan, niin uppoavat itäisenne siellä ja kinuskit imussaa kuin veitsi huoneenlämpöiseen voihin.
Ja jos valistat ääliöläänne kuinka voi onnistua, niin siathan tallaavat helmet ja pitävät lahjoittajaa vihollisenaan.
Suomalaiset ovat siis seinähulluja - Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin. Montako ukkoa putte laittaakaan.
Ja koko hullun sodan ratkaisisi yksi luoti Kremlissä.
Sotilasvallankaappaus on ilmeisesti venäläisten ainut toivo.10m. Lukee tukholman profetiassa
Et tule näkemään. Puttepossu on voittaja. USAssakin punaisilla matoilla kävelevä sellaine, mm.
Sot.vl.kasp. on suomalaisten ainoa toivo. Johan Kiinakin kävi stupidoa huomauttamassa narsismeistaan.
Venäläiset taas jyräävät menestykseen ihan nykyasetelmin ja asenteinkin. - Anonyymi00048
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietenkin. Mutku Suomi on hylännyt Jumalan, niin uppoavat itäisenne siellä ja kinuskit imussaa kuin veitsi huoneenlämpöiseen voihin.
Ja jos valistat ääliöläänne kuinka voi onnistua, niin siathan tallaavat helmet ja pitävät lahjoittajaa vihollisenaan.
Suomalaiset ovat siis seinähullujaRyssä on pähkähullu!! tuhokiimainen maa, joka ei osaa lopettaa, ennen kuin on saanut tapatettua 2 milj. kansalaistaan ja invalidisoinut kohta toisen mokoman!
Mielisairas maa on tuo Putinin kotikontu! - Anonyymi00049
Anonyymi00014 kirjoitti:
10m. Lukee tukholman profetiassa
Et tule näkemään. Puttepossu on voittaja. USAssakin punaisilla matoilla kävelevä sellaine, mm.
Sot.vl.kasp. on suomalaisten ainoa toivo. Johan Kiinakin kävi stupidoa huomauttamassa narsismeistaan.
Venäläiset taas jyräävät menestykseen ihan nykyasetelmin ja asenteinkin.Venäjä ei tule voittamaan tuota sotaa! Tuollainen paskamaa, joutaakin hävitä, Ei välitä kansalaisistaan tuon taivaallista, vaan tapattaa kuin porsaita joulun alla!
Tuollaista jhtajaa kuin tuon herra Putin on, ei voi kyllä kuunaan kunnioittaa kukaan kunnollinen maailman kansalainen!
Halveksittava ukko!! Toinen on tuo herra LAVROV! Päivittelee Ukrainan aiheuttamia tuhoja, mutta Ukrainaa saa Putin tuhota aivan loputtomasti, mutta siihen ei herra LAVROV puhu mitään!
Ukrainalla on oikeus laittaa tuhodrodejaan Venäjälle aivan niin paljon kuin ehtii ja vähänhän muutakin tuhoroinaa! Päasia, että Ukraina saa mahdollisimman paljon tuhoa aikaan eikä enää kannattaisi suojella ihmisiäkään, ei ryssäkään kaihda tuhota ihmisasumuksia ja ihmisiä!!
Samanlaista tuhoa Venäjälle kuin Putin on saanut aikaan Ukrainassa!
Se on niin, että hammas hampaasta! - Anonyymi00067
Anonyymi00049 kirjoitti:
Venäjä ei tule voittamaan tuota sotaa! Tuollainen paskamaa, joutaakin hävitä, Ei välitä kansalaisistaan tuon taivaallista, vaan tapattaa kuin porsaita joulun alla!
Tuollaista jhtajaa kuin tuon herra Putin on, ei voi kyllä kuunaan kunnioittaa kukaan kunnollinen maailman kansalainen!
Halveksittava ukko!! Toinen on tuo herra LAVROV! Päivittelee Ukrainan aiheuttamia tuhoja, mutta Ukrainaa saa Putin tuhota aivan loputtomasti, mutta siihen ei herra LAVROV puhu mitään!
Ukrainalla on oikeus laittaa tuhodrodejaan Venäjälle aivan niin paljon kuin ehtii ja vähänhän muutakin tuhoroinaa! Päasia, että Ukraina saa mahdollisimman paljon tuhoa aikaan eikä enää kannattaisi suojella ihmisiäkään, ei ryssäkään kaihda tuhota ihmisasumuksia ja ihmisiä!!
Samanlaista tuhoa Venäjälle kuin Putin on saanut aikaan Ukrainassa!
Se on niin, että hammas hampaasta!Kyllä voittavat. Heillä on ollut Jumalan Sana siitä alusta asti.
Siellä saavat sotilaat aina upseereiltaan turpalöylyn kun yksikään omistaan kuolee; elleivät välitä, niin ovat nousseet jo äärimeritokratiaan, sillä olen toiminnut heidän tavoin tst-kentällä itsekin, tulosorientoituneena.
Venäjästä ei ole minulla nyt omaa kokemusta, jotta voisin väitelllä tai olla kanssasi samaa mieltä sikäläiselämästä.
Minä en pidä putinista, lasten masujen pussailuinee, talmudismeinnee, venäläisten köyhyydessäpitämistyyleinee, kleptokratioinee, jne. Mutta yrittäjänä, sijoittajana, sotilasna ja synnynnöisenä jihtajana minä kunnioitan kompetenssejaan - ja maksinaalisesti sitä, ettei ole Kristinuskonvastaisia kuten esim. te pakana-suomalaiset
Voit pitää minua niin epäkunnollisena kuin tahdot, mielioiteiitteni tai virheitteni/epätäydellisyyksieni tähden; parhaammi kuitenkin ihann aina ekömässni twin - tehkööt muut puollestani aivqn töysin vapaasti enemmän. Minulle riittää että tunnnen Luojamme. Mitään muuta en enää edes osaa kaivata.
En seuraa putinia tau lavrovia aktiivisesti. Olen keräilly marjoja, kalastellut ja yrittänyt taas juosta turhien nettikirjoittelujen sijaan.
Minä tulen erittäin wanhasta suvusta ja tiedän talmudin opetukset ulkoa, hammas hampainee ym. Mutta minä rakastuin ja rakastun päivittäin Luojaan, jota psykopaatit jtk talmudin kirjoittivat, kadehtivat - täysillä.
Näin ollen.. onpi minun mukava Kanssaan pysyä, loppuuni saakka.
Lue tahtoessasi tukholman profetia ajatuksella läpi, niin nähnet kirkkaammin eteenpäin - Anonyymi00078
Kuollut venäläinen on paras venäjän loinen.
- Anonyymi00084
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kuollut venäläinen on paras venäjän loinen.
Mene sönköttämään se heille; laittavat sulle vielä napin ottaas.
Eli ei ehkä se parhain ideasi.
Kuuntele wen sijaan mieluummi minua; altruismi on hoito psykopatiaasi - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kyllä voittavat. Heillä on ollut Jumalan Sana siitä alusta asti.
Siellä saavat sotilaat aina upseereiltaan turpalöylyn kun yksikään omistaan kuolee; elleivät välitä, niin ovat nousseet jo äärimeritokratiaan, sillä olen toiminnut heidän tavoin tst-kentällä itsekin, tulosorientoituneena.
Venäjästä ei ole minulla nyt omaa kokemusta, jotta voisin väitelllä tai olla kanssasi samaa mieltä sikäläiselämästä.
Minä en pidä putinista, lasten masujen pussailuinee, talmudismeinnee, venäläisten köyhyydessäpitämistyyleinee, kleptokratioinee, jne. Mutta yrittäjänä, sijoittajana, sotilasna ja synnynnöisenä jihtajana minä kunnioitan kompetenssejaan - ja maksinaalisesti sitä, ettei ole Kristinuskonvastaisia kuten esim. te pakana-suomalaiset
Voit pitää minua niin epäkunnollisena kuin tahdot, mielioiteiitteni tai virheitteni/epätäydellisyyksieni tähden; parhaammi kuitenkin ihann aina ekömässni twin - tehkööt muut puollestani aivqn töysin vapaasti enemmän. Minulle riittää että tunnnen Luojamme. Mitään muuta en enää edes osaa kaivata.
En seuraa putinia tau lavrovia aktiivisesti. Olen keräilly marjoja, kalastellut ja yrittänyt taas juosta turhien nettikirjoittelujen sijaan.
Minä tulen erittäin wanhasta suvusta ja tiedän talmudin opetukset ulkoa, hammas hampainee ym. Mutta minä rakastuin ja rakastun päivittäin Luojaan, jota psykopaatit jtk talmudin kirjoittivat, kadehtivat - täysillä.
Näin ollen.. onpi minun mukava Kanssaan pysyä, loppuuni saakka.
Lue tahtoessasi tukholman profetia ajatuksella läpi, niin nähnet kirkkaammin eteenpäinTukholman profetiahan kertoo Venäjälle käyvän lopulta huonosti.
Ukrainan sodasta siinä ei puhuta halaistua sanaa. Sen profetian perusteella ei siis voida ennustaa, voittaako Venäjä tuon sodan, vaiko ei.
- Anonyymi00005
Putler Kalsarimyrkyttäjän alkuperäinen tavoite on ollut koko Ukrainan valtion valtaaminen, sen lopettaminen itsenäisenä valtiona ja koko Ukrainan liittäminen osaksi Venäjää. Eikä tätä tavoitetta ole missään vaiheessa peruttu eikä muutettu.
Putler voi toki tuoda miljoona sotilasta rintamalle lisää, mutta se tarkoittaisi vain miljoonaa kuollutta venäläistä lisää. Ukrainan puolustus ja rintamalinjat ovat tällä hetkellä niin vahvoja, ettei Venäjä kykene etenemään millään miesmäärällä.- Anonyymi00015
Hän saa ko. tavoitteensa realisoiduksi vielä. Lukuisat muutkin. Kts ja näe.
10km syvyyteen per vrk just oliko tässä vkon sisään jssk päin. Ne murtuu kyllä, linja kerrallaan.
Ukr heikkous on sen poliittinen kakistokratia ja aiemmat ylpeysjumiset. Eli jos sen sot.johto teurastaisi sen poliitikot, se alkaisi pärjätä paremmin. Tismalleen samoin muuten kuin Suomessannekin.
Paitsi tietty et ukr on jo myllynnyt ylpeysjumittavansa (tavikset). Jnk Suomi tekee vasta tukholman profetiassaan. Eli tervehtyvä ukr on upgrade-versio nykySuomesta
- Anonyymi00006
Ryssien harhaisuus vain pahenee. Pitää jakaa Ukrainalle lisää kättä pidempää.
- Anonyymi00017
Heilöä on jo tarvitsemansa teloittaakswen juutalaisylivaltavaltionjihtonsa ja satanistihallintonsa, joka heidät tuhoamissotaansa johdatteli. Ei muuta kuin hopi hopi vaan.
Jännittävää lienee se, älyäköö Suomi kontrata ukr virheet, vai meneekö se todella, tyhmänä, toistamasn tismalleen samat virheensä.
Eli oivaltaako Suomen poliisi-/sotilasjohto teloittaa WEFkakistokraatit ENNEN kun kansa on kuollut, vaiko ukr tavoin vasta sen JÄLKEEN kun kansaa/kansa on kuollut.
Koska Suomen kansahan on tietoisempi kuin ukr kansa, alunalkuasn ennen, missä mennään.. ts sotilasvallankaappaus olisi Suomen kansasta täysin normaalia, niin kauan aikaa kun valtionjihto on kollektiivin mielestä seonnut mielisairaala / saunan taa -laatuisiksi omaan pesään paskojiksi, jo.
Kun valtionjihdon suosio on ceausrscujen tasoa, niin PV/poliisi vaihtaa puolta - tai kansa hoitaa asiat niin, että em 2kin menevät vielä lapsiveden mukana, eivätkös vaan?
Suomen jännitystarina tiivistykööt, siis - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Heilöä on jo tarvitsemansa teloittaakswen juutalaisylivaltavaltionjihtonsa ja satanistihallintonsa, joka heidät tuhoamissotaansa johdatteli. Ei muuta kuin hopi hopi vaan.
Jännittävää lienee se, älyäköö Suomi kontrata ukr virheet, vai meneekö se todella, tyhmänä, toistamasn tismalleen samat virheensä.
Eli oivaltaako Suomen poliisi-/sotilasjohto teloittaa WEFkakistokraatit ENNEN kun kansa on kuollut, vaiko ukr tavoin vasta sen JÄLKEEN kun kansaa/kansa on kuollut.
Koska Suomen kansahan on tietoisempi kuin ukr kansa, alunalkuasn ennen, missä mennään.. ts sotilasvallankaappaus olisi Suomen kansasta täysin normaalia, niin kauan aikaa kun valtionjihto on kollektiivin mielestä seonnut mielisairaala / saunan taa -laatuisiksi omaan pesään paskojiksi, jo.
Kun valtionjihdon suosio on ceausrscujen tasoa, niin PV/poliisi vaihtaa puolta - tai kansa hoitaa asiat niin, että em 2kin menevät vielä lapsiveden mukana, eivätkös vaan?
Suomen jännitystarina tiivistykööt, siisVammailevan vouhottajan sekopäiset houreet menevät vain entistä sairaammiksi. Pelkkää ääliövöyhötystä kaukana kaukana kaukana todellisuuden tuolla puolen.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vammailevan vouhottajan sekopäiset houreet menevät vain entistä sairaammiksi. Pelkkää ääliövöyhötystä kaukana kaukana kaukana todellisuuden tuolla puolen.
Kuitenkin totta.
Lyhyesti: ellette Suomen kansana teloita valtionjohtuanne, niin he teloituttavat teidät. Varma tieto asiasta.
Koska heillä on kalergi-suunnitelman mukainen WEF-missio, jota toteuttavat omaa kansakuntaansa vastasn.
Sairas olet ihan itse. Ja kognitiivisen dissonanssisi orja, kaiken lisäksi. Ja tyhmäkin vielä bonuksena
:D
Totuus olkoot kanssasi. Tai sitten ei. Yhdentekevähän sinäkin oikeasti olet. Minäkin. Me ihan kaikki - Anonyymi00052
Anonyymi00017 kirjoitti:
Suomen jännitystarina tiivistykööt, siisRyssä on vauhdissa kirjoittamassa täyttä paskaa! Kuinka voi ollakaan naapurinamme noin alkukantainen maa, joka ei osaa elää omien rajojensa sisäpuolella ja kehittää maatansa kuten kaikki normaalit sivistysvaltiot tekevät!
Tuo roisto Venäjän maa ei osaa olla tappelematta ja olla yrittämättä riistää maa-alueita naapureiltaan! Aina on mielessä naapureitten alistaminen. Onko tuo maa niin epäkypsä, ettei se tule toimeen yksinään, vaan tarvitsee naapurit alistettuaan niiden apua taloudessaan! Roisto maa! Ainoa Euroopassa!!
Eurooppa olisi rauhan tyyssija ilman Venäjän valtakuntaa!! - Anonyymi00053
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuitenkin totta.
Lyhyesti: ellette Suomen kansana teloita valtionjohtuanne, niin he teloituttavat teidät. Varma tieto asiasta.
Koska heillä on kalergi-suunnitelman mukainen WEF-missio, jota toteuttavat omaa kansakuntaansa vastasn.
Sairas olet ihan itse. Ja kognitiivisen dissonanssisi orja, kaiken lisäksi. Ja tyhmäkin vielä bonuksena
Totuus olkoot kanssasi. Tai sitten ei. Yhdentekevähän sinäkin oikeasti olet. Minäkin. Me ihan kaikkiMielisairas kirjoittelija! Meillö ei kukaan tapa ketään! Venäjällä on sellainen tapa, että pomo tappaa ihmiset, jotka uskaltavat olla erimieltä tuin herra POMON kanssa!
Kansa tyytyytuoin aivanm hiljaa, koska joutuisivat itse tapettaviksi oitis!
Venäjäll on paras olla suu supussa eikä puuttu herra POMON toilauksiin! Hänen on annettava tapattaa kansalaisaan turhassa sodassa sukulaiskansaa vastaan. Ruumiita on Putin saanut kuljettaa jo miljoonan ja taitaa olla ylikin ja haavoittuneita on melkoinne määrä!
Varmaan olette venäläiset ylpeitä tuosta tapattamisesta! Eikä tunnu riitttävän! Lisää haalii miehiä sotatantereelleen! Tyhmyys on huipussaan jo siinäkin, että vaatii Ukrainalta alueita, vaikka ei ole voittanut sotaa.
On tehnyt julmia hyökkäyksiä kuten tuo BUDZAN alkukantainen tapporetki, inhottavaa! Syyttömät ihmiset tapettiin raukkamaisesti ja haudattiin kädet seläntaakse sidottuina joukkohautoihin! Roistomaista, alkukantaista! - Anonyymi00059
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuitenkin totta.
Totuus olkoot kanssasi. Tai sitten ei. Yhdentekevähän sinäkin oikeasti olet. Minäkin. Me ihan kaikkiSinun "varma tietosi" on mieliraisaan hullun sekopäistä houretta. Olet pohjattoman tyhmä ääliö jonka vammailut eivät edes hipaise oikeaa todellisuutta.
- Anonyymi00068
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ryssä on vauhdissa kirjoittamassa täyttä paskaa! Kuinka voi ollakaan naapurinamme noin alkukantainen maa, joka ei osaa elää omien rajojensa sisäpuolella ja kehittää maatansa kuten kaikki normaalit sivistysvaltiot tekevät!
Tuo roisto Venäjän maa ei osaa olla tappelematta ja olla yrittämättä riistää maa-alueita naapureiltaan! Aina on mielessä naapureitten alistaminen. Onko tuo maa niin epäkypsä, ettei se tule toimeen yksinään, vaan tarvitsee naapurit alistettuaan niiden apua taloudessaan! Roisto maa! Ainoa Euroopassa!!
Eurooppa olisi rauhan tyyssija ilman Venäjän valtakuntaa!!Koittakaahan joo älytä kuinka tyhmiltä voittekaan näyttää, kun haukutte ryssiksi ihmisiä jtk eivät ole venäläisiänne.
Ekakuviosi suhteen vastaus löytyy sanoista suurvalta ja etupiirisotansa; ynnä nousukaskletokraattisuudesta.
Vikan nöit siinö, kun persut äänestivät kokoomuksen ja omansakin rakenteellisen korruotiin puolrsta. Eli olette volgan mutkasta Eurooppaamme häirikköinä valuneina, noin hyvesignaloivinakin, itäistenne kans identtisiä.
2. kpl'si kanssa llienen vähintäänkin samahkoa mieltä
Minusta (ja Luojastakin) taas ilman MADia, jnk demonioidut suomalaiset aikovat aiheuttaa meille kolmansille kansakunnille ampumalla moskovaa F35silla ydinaseilla
Pärjääilkäähän siis niitten rasismienne ja korruptioittenne kanssa siellä maassaNNE, jookosta - Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Koittakaahan joo älytä kuinka tyhmiltä voittekaan näyttää, kun haukutte ryssiksi ihmisiä jtk eivät ole venäläisiänne.
Ekakuviosi suhteen vastaus löytyy sanoista suurvalta ja etupiirisotansa; ynnä nousukaskletokraattisuudesta.
Vikan nöit siinö, kun persut äänestivät kokoomuksen ja omansakin rakenteellisen korruotiin puolrsta. Eli olette volgan mutkasta Eurooppaamme häirikköinä valuneina, noin hyvesignaloivinakin, itäistenne kans identtisiä.
2. kpl'si kanssa llienen vähintäänkin samahkoa mieltä
Minusta (ja Luojastakin) taas ilman MADia, jnk demonioidut suomalaiset aikovat aiheuttaa meille kolmansille kansakunnille ampumalla moskovaa F35silla ydinaseilla
Pärjääilkäähän siis niitten rasismienne ja korruptioittenne kanssa siellä maassaNNE, jookostaSuomi on Tanskan jälkeen toiseksi vähiten korruptoitunut maa.
Jos sinä siis kirjoittelet jostakin muusta maasta, kuin Tanskasta käsin, niin olet suuremman korruption keskellä, kuin me täällä.
- Anonyymi00008
Suomi ollut kautta historian osa Venäjää. Toivottavasti jatkossakin.
- Anonyymi00010
Jos sillä päästään eroon EU:sta, niin kannatetaan.
- Anonyymi00016
Taas ryzzänkätyri valehtelee. Suomi on ollut osana Ruotsia yli 600 vuotta ja osana Venäjää vain noin 100 vuotta.
- Anonyymi00020
Minä taas muutin Suomesta AITOON länteen, mm. koska Suomi on neuvostoliittolaisempi kuin itse neuvostoliittokaan koskaan oli.
Kun Venäjä ottaa Suimen puskurivyöhylkeekseen niin eh sen..kielenhän siinä sitte eloonjäävät joutuvat oppia sekä ..vastineeksi saavat GMOvapaata edullista ruokaa sekä vihdoinkin sitä alle€n polttoainettaan. Myös sähkölaskut painuvat siedettävälle tasolle jne. Eli suomalaisvaltionjohdon sortamat vähäosaiset yms keskiluokkalaisenlaiset tuossa kaissi ikään kuin voittavat?
Sama sananvapauden ja mielipideoikeuden puuttuminenhan sieltäkin sitten päällenne tulee, ettei sinänsä mitään uutta Suomen nykymenoon vrt. - Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Taas ryzzänkätyri valehtelee. Suomi on ollut osana Ruotsia yli 600 vuotta ja osana Venäjää vain noin 100 vuotta.
No siis nykyhetkestä eteenpäin vaihtiehtonne siellä idässä ovat tasan seuraavat:
1. WEFjonestownitus; suomalaisten WMD-sukupuutto
2. Ari Puheloinen ja nousu konventionasliseen, eli epäWMD versioon tukholmn profetiasta, josdei meekkään koko maa eikä koko kansa
Muut vaihtoehtonne te valit. ryssitte jo, Sanasta huolimatta
...olen pahoillani vielä siitä, etten usko että älyä tätä ikään kuin Luojan puolelta viimeistä varoitustannekaan.
Ja valitsette kohdan 1.
No can do - Anonyymi00054
Ei ikinä!! Luojan kiitos!! Suomi on sentään sivistysmaa! Ei hyökkäile naapureihin eikä tapa ihmisiä alkuasukasmaisesti!!
Venäjälle sivistys ei ole vielä tehnyt pesää!! On aina tappaminen mielessä! Siinä menee oma kansaa ja naapurin kansaa! Putinille ei erkitse mitään meneekö miehiä turhassa sodassa miljona vai kaksi!!
Kunhan saa öykkäröidä!! - Anonyymi00061
Anonyymi00027 kirjoitti:
No siis nykyhetkestä eteenpäin vaihtiehtonne siellä idässä ovat tasan seuraavat:
1. WEFjonestownitus; suomalaisten WMD-sukupuutto
2. Ari Puheloinen ja nousu konventionasliseen, eli epäWMD versioon tukholmn profetiasta, josdei meekkään koko maa eikä koko kansa
Muut vaihtoehtonne te valit. ryssitte jo, Sanasta huolimatta
...olen pahoillani vielä siitä, etten usko että älyä tätä ikään kuin Luojan puolelta viimeistä varoitustannekaan.
Ja valitsette kohdan 1.
No can doTodella vakuuttavasti sinä kerta toisensa jälkeet todistat että olet mielisairas pipipäinen huuhaahihhuli joka hourii harhoissaan todellisuuden ulkopuolella.
Mikään sinun houreistasi ei koskaan realisoidu täällä oikeassa todellisuudessa, missä täysjärkiset ihmiset elävät, etkä sinä koskaan edes piipahda. - Anonyymi00070
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei ikinä!! Luojan kiitos!! Suomi on sentään sivistysmaa! Ei hyökkäile naapureihin eikä tapa ihmisiä alkuasukasmaisesti!!
Venäjälle sivistys ei ole vielä tehnyt pesää!! On aina tappaminen mielessä! Siinä menee oma kansaa ja naapurin kansaa! Putinille ei erkitse mitään meneekö miehiä turhassa sodassa miljona vai kaksi!!
Kunhan saa öykkäröidä!!Suomen Valtion virkamafia-vapaamuurarit murhasivat ystäväni marttyyri Juhani Julinin.
Kaltaisiaan tapauksia on lähihistiriassanne lukemattomia. Olette täten villillää, viidakon laki ryssälä. - Anonyymi00071
Kun se Venäjänne pakotetaan NATOn/WEFin hyökkäämmän sinne Suomeenne, kakistokraattinne sulkevat teidät miellivaltaiseen sikolättiinsä vielä kokoonaan. Sitten +350k rintamavastuullista tappaa rajasulkulaisensa vapauttaakseen itsensä WEFkakistokraattienne tukholman profetian lihamyllystä.
Muista manifestoituessaan kuulleesi siitä ETUkäteen.
Mistä kotimaastanne? Ei minulla ole mitään "koti"maata. On vain taloudellimen vapaus, fyysinen vapaus, mielen vapaus, sosiaallinen vapaus - ja hengen vapaus. En asu Venäjällä, enkö todellakaan enää myöskään missään kaatopaikka-saastajätekasaSuolessa. Voiyte pitää maanne ja skitsota sen piolestani tuhannen pillunpäreiksi, evvvk
En minä yritä.olla mitään. Minulle riittää Jeesuksen läheisyydentuntemimen ynnä erittäin vaatimaton preesensini.
Kiitos Luojalle, että pääsin, uloskutsuttuna, sairaasta Suomestanne eroon
<3 - Anonyymi00072
Anonyymi00061 kirjoitti:
Todella vakuuttavasti sinä kerta toisensa jälkeet todistat että olet mielisairas pipipäinen huuhaahihhuli joka hourii harhoissaan todellisuuden ulkopuolella.
Mikään sinun houreistasi ei koskaan realisoidu täällä oikeassa todellisuudessa, missä täysjärkiset ihmiset elävät, etkä sinä koskaan edes piipahda.Jos olisitte kuulleet Sanan vuosien saatossa olisi tilanteenne päinvastainen kuin se tulee nyt olemaan.
Iloitkaahan toki maallisista petoshärpäkkeistänne ja naureskelkaa Jumalalle toki tahtoessane, mutta minä en niin kanssanne tee.
Minun idiotismit bioasemyrkkypiikeistä ylikuolleisuuksinee olivat kenties eri asia kuin Sanansa. Mutta Sana kyllä toteutuu. Jopa amplifioidustikin.
Odota. Ja näe
Olin lenkillä. Näin vierelläni hölskyvät tissit. Olin niistä kiitollinen. Piipahdin, siis
- Anonyymi00011
Jos liikekannallepano tulee ja pari miljoonaa ryssää aseisiin., niin ehkä uusi hyökkäysdoktriini on :
Uraaaa huudon voimin rajalta juosten Kiovaan, aseistuksena Mosin–Nagant yhdellä ammuksella ja pistimellä.
Suurin piirtein tuohon Venäjä saattaisi pystyä.
Panssarimiehiä ei kannata kutsua palvelukseen kun heille pitäisi ensin kunnostaa T-34 tankkeja, mutta osat on niin ruosteessa, että siinä riittää hommaa varikolle vuosiksi.- Anonyymi00023
Heh.
Itöisenne tuottaa mm. NATOsuomeakin varten uusia tankkeja jemmaan paljon enempi kuin ne romut mitkä ukr ovat lähettäneet. Tekivät taitavan silmänkääntötempun tuossa, eittämättä. 1silmöisillään Suomes aattelevat menivät taas tuoskin halpaan.
Siellä on laajennettu salaLKP setti ollut olemassa aktivointia vaille valmis WW3 alusta asti.
Venäjä on PALJON kieroja suomalaisia ovelampi. Ja strategisempi. Eikä muu ole sille oikeastaan edes mahdollista suurvaltana. Suomen teki virheen lähtiessään testaamaan Venäjää. Ei erehdystä, vaan suoraan virheen.
Objektiivisesti ryssimistänne jo 6v päätäni pidelleenä katselleena suisittelen lämpimästi, että vaihdatte sen oikeastikin tosi tyhmän ääliöstupidon Ari Puheloiseen. Noin saatte sie vähän uutta tuulta purjeisiinne, ettette ajalehtusi myrskyssänne kuitenkaan aivan suoraan täysillä karille.
Just my 2 cents - Anonyymi00056
Anonyymi00023 kirjoitti:
Heh.
Itöisenne tuottaa mm. NATOsuomeakin varten uusia tankkeja jemmaan paljon enempi kuin ne romut mitkä ukr ovat lähettäneet. Tekivät taitavan silmänkääntötempun tuossa, eittämättä. 1silmöisillään Suomes aattelevat menivät taas tuoskin halpaan.
Siellä on laajennettu salaLKP setti ollut olemassa aktivointia vaille valmis WW3 alusta asti.
Venäjä on PALJON kieroja suomalaisia ovelampi. Ja strategisempi. Eikä muu ole sille oikeastaan edes mahdollista suurvaltana. Suomen teki virheen lähtiessään testaamaan Venäjää. Ei erehdystä, vaan suoraan virheen.
Objektiivisesti ryssimistänne jo 6v päätäni pidelleenä katselleena suisittelen lämpimästi, että vaihdatte sen oikeastikin tosi tyhmän ääliöstupidon Ari Puheloiseen. Noin saatte sie vähän uutta tuulta purjeisiinne, ettette ajalehtusi myrskyssänne kuitenkaan aivan suoraan täysillä karille.
Just my 2 centsEi tuo sota Ukrainaan mitään oveluutta kyllä todista!! Todistaa suurta tyhmyyttä! Jo tuo kansalaistensa tapattaminen tuossa sodassa sukulaiskansaa vastaa on niin suurta tyhmyyttä, että ei uskoisi "sivistyneen maan " moiseen ryhtyvän ja varsinkin, kun on niin torvi johtaja, joka piilottelee punkkerissaan ja antaa muitten hoitaa noitten miesressukoittensa tapattamisen eikä ole itse lähimaillakaa
Nyt suunnuttelee Venäjän rajojen sulkemista ja ilmeisesti astelee Stalinin jalanjälkiä tulevaisuudessa!
Ei uskoisi. että Euroopassa on vielä jäljellä noin ylen tyhmä ja alkukantainen maa,
joka ei osaa olla sovussa naapureittensa kanssa, vaan on aina uhkana!!
Onneksi Ukraina on taistellut urhoollisesti tuota roistohyökkäjää vastaan!
Voittakoon UKRAINA tuon törkeän hyökkäyssodan!
ELÄKÖÖN UKRAINA!!!!!!! - Anonyymi00063
Anonyymi00023 kirjoitti:
Heh.
Just my 2 centsLisää aivokuollutta vammailua jossa ei ole järjen eikä totuuden murustakaan.
- Anonyymi00073
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei tuo sota Ukrainaan mitään oveluutta kyllä todista!! Todistaa suurta tyhmyyttä! Jo tuo kansalaistensa tapattaminen tuossa sodassa sukulaiskansaa vastaa on niin suurta tyhmyyttä, että ei uskoisi "sivistyneen maan " moiseen ryhtyvän ja varsinkin, kun on niin torvi johtaja, joka piilottelee punkkerissaan ja antaa muitten hoitaa noitten miesressukoittensa tapattamisen eikä ole itse lähimaillakaa
Nyt suunnuttelee Venäjän rajojen sulkemista ja ilmeisesti astelee Stalinin jalanjälkiä tulevaisuudessa!
Ei uskoisi. että Euroopassa on vielä jäljellä noin ylen tyhmä ja alkukantainen maa,
joka ei osaa olla sovussa naapureittensa kanssa, vaan on aina uhkana!!
Onneksi Ukraina on taistellut urhoollisesti tuota roistohyökkäjää vastaan!
Voittakoon UKRAINA tuon törkeän hyökkäyssodan!
ELÄKÖÖN UKRAINA!!!!!!!Ellei olisi tehnyt ennaltaehkäisevää; Venäjää ei enäää tänään oisi. Eikä maailmaakaan ilman Venäjää. Olet siis elämöstösi kiitollisuudenvelassa putlerille.
Heillä on 30m LKP tulossa. Siitä 10m suorittaa tukholman profetianne tai sukupuuttonne, oma valintanne.
Ukraina taosteli hienosti. Samaa mieltä kanssasi. Tosin hävisi. Just kuten sitä ydiasesuurvalta rajanaapurianne vastaan sijaissotinut ääliölännekin.
Ei voita.
Eläkööt ukrainalaisista EPÄ-Jumalattomat - Anonyymi00074
Anonyymi00063 kirjoitti:
Lisää aivokuollutta vammailua jossa ei ole järjen eikä totuuden murustakaan.
Kertoi psykopaatti
- Anonyymi00012
Putin on naZi.
- Anonyymi00018
Tuskin Venäjä haluaa mitään lisäalueita harmikseen. Eri asia jos käytäntö pakottaa.
- Anonyymi00028
Heidän alkaa sääliä ukr kun laittavatkin hommat säppiin ja ympärysvaltiot valuvatkin sinne ROI-sotahaaskalle, ja ukr teurastys OIKEASTI alkaa. He tukevat anelemaan antautumista russkie mi isoveikalleen.
Suomi taas.. F35&ydinaseet ynnä mielenvikaisen arkadianmäkeläis- WEFkakistokratian aikomus ydiniskeä moskovaan jne.. johtaa Someron strategiseen neutroniydinlataus-demonstraatioon, muille kansakunnille.
Noin he sit ottavat tukholman profetian alueet haltuunsa, tai jopa vetävät suomalaiset nolliin rajaltaan, sekä ihan sukupuuttoonkin vielä - jopa.
En tiedä mitä sanoisin.. minä voin vain suositella että Koskimäki ja Jaakkola suorittavat RAJUN sisäisen lustraation, asettavat ari puheloisen viisauden johtoon sekä nostavat totuudenpuhujien kansa yhteisvoimin libertardisatanistilan särmäksi kristilliskonservatiivi- siniRISTI-lippuiseksi aitosuomalaiseksi tosiSuomeksi
...en osaa teitä täältä masnpaosta paremminkaan... tukea - Anonyymi00064
Anonyymi00028 kirjoitti:
Heidän alkaa sääliä ukr kun laittavatkin hommat säppiin ja ympärysvaltiot valuvatkin sinne ROI-sotahaaskalle, ja ukr teurastys OIKEASTI alkaa. He tukevat anelemaan antautumista russkie mi isoveikalleen.
Suomi taas.. F35&ydinaseet ynnä mielenvikaisen arkadianmäkeläis- WEFkakistokratian aikomus ydiniskeä moskovaan jne.. johtaa Someron strategiseen neutroniydinlataus-demonstraatioon, muille kansakunnille.
Noin he sit ottavat tukholman profetian alueet haltuunsa, tai jopa vetävät suomalaiset nolliin rajaltaan, sekä ihan sukupuuttoonkin vielä - jopa.
En tiedä mitä sanoisin.. minä voin vain suositella että Koskimäki ja Jaakkola suorittavat RAJUN sisäisen lustraation, asettavat ari puheloisen viisauden johtoon sekä nostavat totuudenpuhujien kansa yhteisvoimin libertardisatanistilan särmäksi kristilliskonservatiivi- siniRISTI-lippuiseksi aitosuomalaiseksi tosiSuomeksi
...en osaa teitä täältä masnpaosta paremminkaan... tukeaVain aivokuolleet vammailijat vouhottavat jostain idioottien roskaprofetiasta. Kuten sinä niin vakuuttavasti todistat kerta toisensa jälkeen. Ei järjen hiventäkään, vain täysin aivotonta hourailua kaukana kaukana todellisuuden tuolla puolen.
Säälittävää, todella. - Anonyymi00075
Anonyymi00064 kirjoitti:
Vain aivokuolleet vammailijat vouhottavat jostain idioottien roskaprofetiasta. Kuten sinä niin vakuuttavasti todistat kerta toisensa jälkeen. Ei järjen hiventäkään, vain täysin aivotonta hourailua kaukana kaukana todellisuuden tuolla puolen.
Säälittävää, todella.Olen säälittävinkin jopa, otseasiassa. Mutta silti valit oikeassa. Toisin kuin te sokeat ja 1silmäiset
- Anonyymi00019
Sehän on selvää, että valtaa koko Ukrainan, koska eivät muuten opi. Sitä saa mitä tilaa ja Ukraina on tilannut. Suomellakin on jo tilaus vetämässä.
- Anonyymi00022
Sotarikolliselle hyökkäyssodalle ja kansanmurhalla löytyy aina kannattajia.
Sitten nämä putinaZit vielä ihmettelevät miksi heitä halveksitaan ja inhotaan kaikissa sivistysmaissa.
Kerrohan Vasiljev onko Krimillä bensaa asukkaille? Kerro miksi Venäjä ei taaskaan osallistunut jääkiekon eikä jalkapallon MM-kisoihin? Eikä osallistu jatkossakaan.
Katsohan barbaariryzzä kun ne kisat ovat vain ihmisille, eivätkä sivistymättömille barbaariroistoille jotka ihailievat vain sotaa ja tappamista. - Anonyymi00029
Totta.
Mutku suomalaisia eivät tosiasn teidän ne venäläisenne älyä pitää ominaan(slaavikukttuuri/kieli-elemennti puuttuu).
Siksi olenkin täällä lukuisillekin FSBn palstan lukijoille toitottanut (näille SuPon turhake-boteille muka naputellen) suomalaisten tukevan Volgan mutkasta; et osoittaisivatkin sittenkin vie joustavuutta ja armoa tukh profetian aikana. Eivätkä lanaisi suomi-tampioita heti ja ihan kokonaan sukupuuttoon.
Mut suimalaiset olivat villejä ja murhasivat tai hääsivöt totuudenpuhujansa maanpkoon, niin.. sokeinahan sotivat sitten - Anonyymi00058
Anonyymi00029 kirjoitti:
Totta.
Mutku suomalaisia eivät tosiasn teidän ne venäläisenne älyä pitää ominaan(slaavikukttuuri/kieli-elemennti puuttuu).
Siksi olenkin täällä lukuisillekin FSBn palstan lukijoille toitottanut (näille SuPon turhake-boteille muka naputellen) suomalaisten tukevan Volgan mutkasta; et osoittaisivatkin sittenkin vie joustavuutta ja armoa tukh profetian aikana. Eivätkä lanaisi suomi-tampioita heti ja ihan kokonaan sukupuuttoon.
Mut suimalaiset olivat villejä ja murhasivat tai hääsivöt totuudenpuhujansa maanpkoon, niin.. sokeinahan sotivat sittenKyllä minusta vaikuttaa aivan siltä, että venäläiset ne oivat aivan villejä sotainnossaan! Pitää hyökätä sukulaiskansan maille tuhotöihin ja tappamaan!
Ei tuossa ole järjen hiventäkään!
Suorastaan voi sanoa, että hullunkurista porukkaa koko tuo Putinin porukka! Pitää nyt lähteä valtaamaan sukulaiskansan maita ja tappamaan siellä ihmisiä
Kävi vain niin, että yllätyksenä sieltä löytyikin vastustusta ja niinpä Putin on menettänyt kansalaisaan tuhottomasti ja melkoisen määrän apurikansojenkin miehiä!!
Eikä vottoa ole tullut! Alkaa todella olla naurettavaa tuon Putinin sota! Voisi jo tuon hulluuden lopettaa eik lapsellisesti vaatia alueita sukulaiskansansa maista, koska sotaa ei ole voittanut, mutta tuhotöitä on jaksanut sukulaiskansan maassa teetättää kansalaisillaan!! Raukkamaista tuollaiselta suurelta ja mahtavalta Neuvostoliitolta!
ELÄKÖÖN UKRAINA!!! VOITTO KOTIIN UKRAINA!!
Roistot ajettava kotiinsa Ukrainan mailta!!!!! - Anonyymi00079
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kyllä minusta vaikuttaa aivan siltä, että venäläiset ne oivat aivan villejä sotainnossaan! Pitää hyökätä sukulaiskansan maille tuhotöihin ja tappamaan!
Ei tuossa ole järjen hiventäkään!
Suorastaan voi sanoa, että hullunkurista porukkaa koko tuo Putinin porukka! Pitää nyt lähteä valtaamaan sukulaiskansan maita ja tappamaan siellä ihmisiä
Kävi vain niin, että yllätyksenä sieltä löytyikin vastustusta ja niinpä Putin on menettänyt kansalaisaan tuhottomasti ja melkoisen määrän apurikansojenkin miehiä!!
Eikä vottoa ole tullut! Alkaa todella olla naurettavaa tuon Putinin sota! Voisi jo tuon hulluuden lopettaa eik lapsellisesti vaatia alueita sukulaiskansansa maista, koska sotaa ei ole voittanut, mutta tuhotöitä on jaksanut sukulaiskansan maassa teetättää kansalaisillaan!! Raukkamaista tuollaiselta suurelta ja mahtavalta Neuvostoliitolta!
ELÄKÖÖN UKRAINA!!! VOITTO KOTIIN UKRAINA!!
Roistot ajettava kotiinsa Ukrainan mailta!!!!!He putsaavat rajavaltionsa libertardeistanne. Minusta ovat ihan täysin rationasisia jos aikomus on olla degeneroimatta valtiotaan/kansojaan Suomenkin tyyppisiin imploosioihin ja kakistokratia-joukkoitsareihin.
Suosittelen ihan teillekin sotilasjunttaa ja äärimilitaristista kurinpalautusta kansallenne; tarvitsette sitä - kipeästikin jopa jo
He ovat suurvalta, venäläiset siis; taiwan, venezuela ja iran, jne. Isteahellin greater israhelli syyrioissa jne. Samaa ekspansiivista mentaliteettia. Suomen taas olisi ollut viisainta älytä statuksensa suhteessa naspurijättiläiseensä ja harkita suunsa vähön soukeammalla pitämistä.
Kun SuPon Marteliuskin jopa joutui alkaa huomautella JULKISSTI limnelli, toveri, aaltola, lindbergi yms heidän toimivansa kehitysvammaisesti - eivätkä he siitä huolimattakasn älynneet ottaa rauhallisemmin - niin kyllä silloin on kuri ja kunnioitus Suomessa jo pyöreätä 0aa.
Minuun liityyen kun Juha sanoi että tuhoaa elämäni/läheiseni/liiketoimintani ja murhaa minut supon kellarissaan, niin uskoin häntä, kunnioitin sitä etten mahdu Suomeensa ja lähdin epämiehekkäästi täysin kitkoitta maanpakoon.
Minun on täällä muualla kohtalaisen hyvä olla, eikä Marteliuksenkaan tartte minun murhaamiseeni kalliasrvoista aikaansa käyttää, vaan voi ottaa rennosti ja toivottavasti jopa harkita pääministeryttä Urvon tilalla. Se kun olisi kansanne etu, siellä muutoin täysin omituisessa absurdistanissanne :D
Ukr ja venäjänsä jyrää vielä Suomeen.
Ja te vslitsitte saada rasismi&MAD intentio sekoilujenne seurauksena tuon 1on1 kriisinä. Ynnä vielä paljin pahempaa.. Jumalattomina Lotinne Kristinuskoinee häätäessänne pinnallisuuksissanne erittöin eoöviisaina poies
- Anonyymi00030
N haluaa aina lisää alueita. Mikään ei riitä.
- Anonyymi00032
Niitä on alle 2 % pallon väestä ja niillä on hallussaan jo pallon suurin valtio pinta-alaltaan. Ja lisää etupiiriä tarvitaan aina entisten turvaksi.
- Anonyymi00033
Sopivat valheet kyllä aina keksitään ryöstelyn perustelemiseksi.
- Anonyymi00034
Kyllä naZit on pantava ruotuun.
- Anonyymi00036
Aatulla ei ollut ydinaseita. Jos olis ollut niin se olis tappanut jokaisen joka yritti sitä ruotuun pistää. Ollaan nykyisin tekemisissä Jumalallisten voimien kanssa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aatulla ei ollut ydinaseita. Jos olis ollut niin se olis tappanut jokaisen joka yritti sitä ruotuun pistää. Ollaan nykyisin tekemisissä Jumalallisten voimien kanssa.
Tuossapa se ongelma on.
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tuossapa se ongelma on.
Tai ratkqisu.
Riippuen siitä onko kansa Luojaa vastustavia (suomalaiaet) tai Jumalaa seuraavia (venäläiset).
WW2 tilanne on nyy teillä sielöä Suomessa keikahtanut tuossakin mielessä toistepäin.
Suomi WEFpunikkila
Venäjä WEFvalkoisia - Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
On ajatteluvirhe vrt putleria aatuun.
Aatu oli hikinen, nauhoihinsa sotketuva lelupoju vrt putiniin ynnä venäjäänsä - Anonyymi00060
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kyllä naZit on pantava ruotuun.
HAH,HAH,HAH;HAH!!!! MIssä sinä natseja näät??Niitä oli ennen Saksanmaalla, mutta nyt ei ole ollut juuri näköpiirissä kuin kenties Putinin valheellisessa ajatusmaailmassa!!!
Turha hokea natseja!! Naurunalaisksi itsenne teet! - Anonyymi00065
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei ollut vielä ydinasetta Aatun vihollisillakaan, tai saattoi se jo silloin nippa nappa ollakin.
- Anonyymi00031
Jokainen uusi ehdotus on edellistä huonompi. Brittien ja EUn usuttamille ukroille ei aikoinaan kelvanneet Minskin sopimukset, joiden mukaan venäläisten asuttamat alueet jäisi osaksi Ukrainaa.
- Anonyymi00039
Tottapa tuokin on
- Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tottapa tuokin on
Aina tilaa uusille ehdotuksille.
- Anonyymi00080
Anonyymi00044 kirjoitti:
Aina tilaa uusille ehdotuksille.
Kunnes antautuvatkin ehdoitta ja ovat onnellisia russkie mir seikkailussaan.
LoL
- Anonyymi00038
Venäjällä valehtelut on iskostunut syvälle perimään.
- Anonyymi00040
Miksi siis tulitte kaltaisikseen?
- Anonyymi00045
Mongolivallan alla valehtelu, varastaminen ja väkivalta olivat ainoat selviytymiskeinot.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mongolivallan alla valehtelu, varastaminen ja väkivalta olivat ainoat selviytymiskeinot.
Muistuu hesarijuttu, kolmisenkymmentä vuotta sitten. Siinä päiviteltiin, että maailmalla suomalaisia pidetään mongoolien jälkeläisinä. Tämäkö trauma sinulla?))
- Anonyymi00062
Miksi venäläisten on aina oltava tappelemassa!! Miksi he eivät osaa olla sovussa! Sehän on niin, että.maassa maan tavalla.,tai maasta pois! Sehän on yleinen sääntö!
- Anonyymi00047
Venäjä haluaa Alaskqn takaisin.
- Anonyymi00081
On olemassa vanha sääntö: siitä tulee meidän aluetta, minne venäläinen sotilas astuu.
... :D
- Anonyymi00050
Venäjä ei koskaan halua luopua mistään alueesta.
Missä vain venäläinen sotilas on taistellut, se kaikki kuuluu Venäjälle.- Anonyymi00057
Normi juttu. Kaikki kuuluu suomalaiselle, missä voittanut. Toinen asia ettei osallistuminen Ruotsin ja natsiSaksan hyökkäyksiin tuottanut tulosta.
- Anonyymi00082
Synkronisaatio!
Ajatrelin täysin samaa kuin sinäkin aiheesta.
Laitoin ko. sitatin tuonne itseasiassa juuri äsken.
On olemassa vanha sääntö: siitä tulee meidän aluetta, minne venäläinen sotilas astuu.
Hauska synkkaus - Anonyymi00083
Anonyymi00057 kirjoitti:
Normi juttu. Kaikki kuuluu suomalaiselle, missä voittanut. Toinen asia ettei osallistuminen Ruotsin ja natsiSaksan hyökkäyksiin tuottanut tulosta.
Olisi kova sana jos Suomi tuosta nykyjamastaan nousisikin vielä sisäisellä sotilasvallankaappauksella tai edes epätoivottavammalla kansa vs. virkamafia metamorfoosilla.
Koska Venäjä kun alkaa Suomessa asioida niin sen on ari puheloisen ylipäällikköyksittä suora suomalaisten lopun loppukin jopa jo.
Eli Suomen kansan lopullinen WEF-jonestownittuminen.
Mutta mutta, päättäkööt itse siellä jatkostaan
- Anonyymi00076
Venäjällä on 5000 ydinasetta, joten se voi tehdä melkein mitä haluaa - etenkin ydinasettomille maille, mukaanlukien Suomi ja Baltian maat. Toistaiseksi Venäjä on vain harjoitellut modernia sodankäyntiä Ukrainassa ja todennut, että se ei ole siinä kovin hyvä. Tämän ymmärrettyään Venäjän ainoat kortit ovat ydinaseiden varassa, ja sen jälkeen meno on rumaa. Käytännössä Venäjä alkaa pommittamaan ydinaseilla kaupunkeja kerta toisensa jälkeen, kunnes vastapuoli antautuu, tai tuhoutuu kokonaan. Nyt toistaiseksi Venäjä on vielä kiltti ja odottaa, löytyisikö muita vaihtoehtoja, ennen kuin tähän viimiseen oljenkorteen tartutaan.
- Anonyymi00085
Kyllä. Just näin.
Tuo ukr tosin menee vielä Ihmeenä. Sillä koska siellä on rutkasti EPÄJumalattomia, niin Luoja seivaa tuossa onneksi heitit niin sotahaskalle valuvilta, kuin venäläisiltäkin. Muyta ylpeysjumittavat hands off sodanlietsojansa yms ceausesvuparot jne sieltä heiltä ukr vielä finalisoivat itse, ehdoitta antautumiseensa liityyen tuo siis.
Tuosta mainitsemastasi vielä siihen liittyy double, triple ja quadd. tap elementtikin. Someron strat neutr tapaus tulee olemasn pelkkä demonäyte. Mut kun TOSISSAAN sotimasn alkavat, niin sitte paljastuukin vielä nollat perästä noitten ydinaseittensa määrään liittyen yms
Enkä tiedä miten saisitte äkkiä sen aripuheloisenne ylipäälliköksenne jotta hän saisi tuon Someron kirouksen, viime kädessä täysin uinuvien suomalaisten, päältä pois, kun kaikki vastuunkantajathan joittenka pitäisi ko. tervehdytävä vaihto jalkauttaa ovat näemmä jopa sisuttomampia kuin ameebat, jos edes mahdollista
- Anonyymi00077
Ydinaseita ei käytetä Ukrainassa, ne tarkoitettu yli-ihmisille. Jenkit pysyy poissa, jäljelle jää EU. Mutta ensin oreshnik.
- Anonyymi00086
Ven tekee viisaasti himmailessan todella paöjon tuon sukulaiskansansq kanssa; +40m lisää omiaan osaksi neoUSSRäänsä on aidon pelimiehen liike.
Suomellehan soon valit. raatteentie 2.0 suomiaseilla suomalaisia vastaan, mutta toisaalta mitäpä "pienistä"
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566