Osaisko kukaan kertoa keinoja tän kuntouttamiseen?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Onko aloittaja nainen vain mies ?
Onko vika virtsarakossa vai onko lantionpohjan lihakset "löysällä" ?
Lantionpohjan lihaksia pystyy treenaamaan vahvemmiksi.- Anonyymi00002
Mies. Ja nimenomaan herkistynyt. Eli liian herkkä. Lihaksissa ei ongelmaa vaan mun pitäs kuulemma nimenomaan rentouttaa niitä. Koko ajan sellanen kusihätä fiilis vaikka pystynkin usein ohittamaan tunteen.
Kävin TK-lääkärillä eikä mitään tulehdusta yms ole - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mies. Ja nimenomaan herkistynyt. Eli liian herkkä. Lihaksissa ei ongelmaa vaan mun pitäs kuulemma nimenomaan rentouttaa niitä. Koko ajan sellanen kusihätä fiilis vaikka pystynkin usein ohittamaan tunteen.
Kävin TK-lääkärillä eikä mitään tulehdusta yms oleOk. Tarkoitin lähinnä naisille tuon lantionpohjalihas jutun.
Onko sinulla tutkittu eturauhasta ? Sekin voi aiheuttaa kaikenlaista pissavaivaa. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ok. Tarkoitin lähinnä naisille tuon lantionpohjalihas jutun.
Onko sinulla tutkittu eturauhasta ? Sekin voi aiheuttaa kaikenlaista pissavaivaa.Joo tutkittiin.
- Anonyymi00005
Jooga
- Anonyymi00006
Opettelu sietämään pissatusta. Siirtää joka kerta vähän. Yöllä ei pysty mutta päivällä. Sillä olen saanut pitkitetyksi välejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411917Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101312- 1011067
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69532Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13528- 78511