Mika Koskinen taitaa olla ainoa oikeistomielinen ihan oikea toimittaja. Hän nimittäin kirjoittaa täysin totta Uniperin tapauksesta. Juuri noinhan se meni:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1b4f1aa0-3ecd-46a7-a247-247f6a696edb
Sen toki hän jättää kertomatta, kohuahan asiasta nostettiin jo silloin, ja sen aloitti kokoomuksen Kai Mykkänen, jonka juuret ovat osittain venäläiset. Äänensä avasi tietenkin myös persujen Sebastian Tynkkynen tuttuun tyyliinsä. Seuraavaksi langenneitten enkelien kuoroon liittyi, kukas muu, kuin Ilta-Sanomien Timo Haapala, joka alkoi jauhaa "kalleimmasta tekstarista". Kyseisenä lauantaina ei tapahtunut, jolloin Marin oli rockfestareilla, ei tapahtunut mitään ratkaisevaa, eikä sellaista, johon yhtään kukaan poliitikko olisi voinut vaikuttaa mitään. Marinin tekstarikin oli oikeastaan aivan turha.
Poliittista linjausta asiasta ei tehnyt Sanna Marin, ei Tytti Tuppurainen eikä SDP. Sen teki Eduskunnan talousvaliokunta, joka kutsuttiin kesken istuntotauon käsittelemään asiaa. Se linjaus oli selvä: valtio ei alkanut syytämään rahaa loputtoman syvältä näyttävään kaasukaivoon, ja se tarkoitti, että Fortumin oli myytävä Uniper. Tuppurainen oli mukana neuvotteluissa valvomassa, että Fortum ei yritä liikoja, vaan tietää tilanteen.
Haapala tuttuun luiruilutyyliinsä antoi ymmärtää, että Saksan valtiolta olisi mukana neuvotteluissa ollut jopa itse liittokansleri. Ei tiettävästi ollut. Mutta liittokansleri osasi mediapelin. Hän keskeytti lomansa. matkusti paikalle ja antoi medialle lausunnon. Itse neuvotteluihin hän ei tiettävästi osallistunut. Se sai Haapalan riehumaan hulluna, että myös Marinin olisi pitänyt keskeyttää lomansa, matkustaa valtion piikkiin Saksaan... niin miksi? Järjestämään samanlainen mediashow? Haapala tiesi kyllä tasan tarkkaan kaiken tuon, mutta hän on aina laulanut kokoomuksen puoluetoimiston likaisten temppujen osaston lauluja. Ilmeisesti jos hän ei niin tekisi, tulisi kenkää tähtitoimittajan työstä.
Kokoomuksen likaisten temppujen osaston motto on, että hyökkäys on paras puolustus. Aina kun puolue mokaa tai venäläisiä rahoittajiaan miellyttääkseen tekee jotain närkästyttävää, nostetaan tyhjästä kohuja, yleensä demareita vastaan. En epäile lainkaan, etteikö Ben Zyskowiczillä ole vähintäänkin geneettiset, ellei peräti kulttuuriset valmiudet tuollaiseen peliin. Niinpä nytkin sitten kun kokoomuksen erittäin paljon korruptiolle haiskahtavat junailut olivat tulossa julkisuuteen, alkoi vastahyökkäys HITAS-höpinällä ja kun se kuivui kasaan, kaivettiin kokoomuksen pikimustassa pyhätössä esiin Uniper, josta alettiin levittää valheellista tarinaa.
Kokoomus ei ole hallituksissa saanut aikaan yhtään mitään, paitsi veronalennuksia, joiden ansiosta velkaa on pitänyt ottaa enemmän. Puolue on kaikkien aikojen turhin suomalaisella puoluekentällä. Sitä äänestetään vain "sosialismin torjumiseksi", josta syystä se vetää joitakin Suomen politiikasta yhtään mitään ymmärtämättömiä mamuja puoleensa. Ainoa toinen syy äänestää kokoomusta ovat tietenkin, yleensä täysin tarpeettomat, verohelpotukset.
Naurettavinta on, että jopa sotilastiedustelun kenraalit menevät tuon Venäjän rahoittaman ja ilmiselviä valheita syytävän puolueen listoille. "Kun isoisäkin jo niitä äänesti, kun torjui kommunismia" Voi ITTU!
Ja Seida Sohrabille tiedoksi: Suomesta ei tehdä toista Kurdistania, vaikka sitä kuinka yrittäisit!
Iltalehden Mika Koskinen on ihan oikea toimittaja
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Sama lehti, kaksi toimittajaa: Koskisella ja Päivirinnalla on eroa kuin päivällä ja yöllä. Toinen on täysin pimeä klikkiotsikoiden tavoittelija, ja se ei ole Koskinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470