Kansan vihollisia vastaan.
https://vasemmisto.fi/caruna-kaupan-salat-julki/
Vassarit kansan puolella
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Orpo ja Purra haluaa että ulkomaiset lihoo kantasuomalaisten rahoilla, sähkön hinta tulee taas nousemaan.
- Anonyymi00002
Kaikkonen ja Koskela puolustaa kansaa.
- Anonyymi00003
Ei ole ossareita ei vassareita, kun olemme EU-komission diktatuurissa vain Kolmannanen tie politiikalla perustuslain mukaan.
- Anonyymi00005
Vouhka puolueista on luotu tämän peittämiseksi - se on kuukausista kiinni, kun eduskuntakin on sanottu irti, tästä syystä heille uusi taloudellinen suojalakitoimi rahalla.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vouhka puolueista on luotu tämän peittämiseksi - se on kuukausista kiinni, kun eduskuntakin on sanottu irti, tästä syystä heille uusi taloudellinen suojalakitoimi rahalla.
Oli uskomatonta seurata kinaa EU:sta liittovaltiona, jota vastustettiin, kun se oli jo silloin diktatuuri.
No nyt ei enää liittovaltiokinaakaan, mutta kukaan ei tajua silti mitään. Diktatuuri vain hyväksyttiin - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oli uskomatonta seurata kinaa EU:sta liittovaltiona, jota vastustettiin, kun se oli jo silloin diktatuuri.
No nyt ei enää liittovaltiokinaakaan, mutta kukaan ei tajua silti mitään. Diktatuuri vain hyväksyttiinOn tämän luominen ollut uskomatonta seurattavaa!!!
- Anonyymi00004
Tyhmiä nuo päättäjät.
Joku oli pahasti vialla kun he edes puhuivat nousevista hinnoista. Se oli se ”ylisuuret palkat osasto” mikä oli nostamassa hintoja. Tyhjästä oli hyvä nyhjästä.
Nyt kun tilanne on tämä niin vasemmistolaiset alkaa töihin ja rakentamaan uutta sähköverkkoa tuon kelvottoman hintaisen sähköverkon rinnalle. Kilpailua tämä tarvitsee.- Anonyymi00006
Vai olisiko kansa tyhmää, kun ei tiedä edes missä mennään?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vai olisiko kansa tyhmää, kun ei tiedä edes missä mennään?
Vai pitääkö päättäjät kansaa tyhmänä? Nämä asiat olisi voinut kertoa ymmärrettävällä tavalla hyvin selvästi jos olisi haluttu. Vihervasemmistolainen media ei ole tajunnut tehdä media pläjäystä kansalaisille. Tyhmiä nekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641637Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1491263Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216909- 70846
- 55746
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87647
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt196616- 52592