Ette voineet anonyymisti syyttää kaikesta, myös omasta kurjuudestanne, maan demokraattisilla vaaleilla valittua eduskuntaa ja etenkin hallitusta. Kaikki eivöt lukeneet Kansan Uutisia, Tiedonantajaa tai Demokraattia.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Hyvinhän täällä pärjää : ) kelasta rahaa asumiseen ruokaan ja huveihin muka elämä
Ennen muinoin SDP oli varsin usein hallituksessa toisin kuin kokoomus. persujen esi-isät tai tekopyhät, joten päätökset olivat valovuoden parempia kuin nykyisellä roskajoukolla.
- Anonyymi00003UUSI
Lipponen myi valtion omaisuutta nykyrahassa ainakin 10 mrd euron edestä, että kannattajat saivat aihetta hurrata.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lipponen myi valtion omaisuutta nykyrahassa ainakin 10 mrd euron edestä, että kannattajat saivat aihetta hurrata.
Lipponen oli kokoomuslainen, jota en voinut sietää. Äänestin keskustaa tuohon aikaan.
- Anonyymi00002UUSI
Ei tarvitse edes ulos mennä puhumaan sekavia, pidettäisiin vielä seinähulluina.
- Anonyymi00004UUSI
Surullinen tuo sinun olotilasi. Voi voi.
- Anonyymi00006UUSI
Ei kuules ollenkaan, päinvastoin mutta miten sinun?
- Anonyymi00005UUSI
Mitä sosiaalidemokraatit haluaisivat tehdä, jotta kansa voisi hyvin? Mikä on aatteen tarkoitus ja tavoite? Samaan voisi vastata myös Vasemmistoliitto.
Ajat muuttuvat, aatteet sen mukana. Olisi tärkeää, että äänestäjät saisivat tietää, miten demarit ja vasemmisto maatamme johtaisivat.- Anonyymi00007UUSI
Haluavat "vanhat hyvät ajat takaisin". Siksi heillä on iso eläkeläiskaarti kertomassa, mitä se tarkoittaa käytännössä.
- Anonyymi00008UUSI
Minä taas kysyn, että miten persut pärjäsivät ennen somea ja sen mahdollistamaa jatkuvaa valehtelua ja vääristelyä. Aikanaan tiedottaminen vaatii paperista julkaisua ja se oli kallista, eikä kukaan olisi painanut lehteen sitä painokelvotonta sontaa jota persut suoltaa!
Joten, miten te siis pärjäsitte ennen somea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601540Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381208Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 67811
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52700
- 46695
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187578