Sätkätoppa 14,40eur

Anonyymi-ap

Taas tullut korotus tupakkiin kaip se kohta 20eur. Kyllä 1 topalla täytyy pärjätä viikko. Paljonkohan askitupakki nykyään maksaa kaip jo 15eur siinähän sauhuttelee askin päivässä.Siirtyä vallan nikotiinipussien käyttäjäksi.

25

116

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun poltin vielä niin resupussi oli 2,50.

• Anonyymi00002

Olisiko 20 vuotta aikaa?

• Anonyymi00003

Kyllä itsellä sätkän käryyttäminen vähentyy niin lopettamisesta en tiedä.

• Anonyymi00004

Mitä merkkiä oikein poltat, 13,70 minä topasta maksan.

• Anonyymi00005

Riippuu tupakista, itte ostin keväällä yhden harmaan L ämmän niin vähän yli kympin maksoi.

• Anonyymi00006

Kun ei polta ollenkaan, niin säästyy nekin rahat muuhun turhuuteen. Ei se ole harrastus eikä mikään, joka ei kaikkia rahoja vie.

• Anonyymi00008

En lopeta ennenkuin alentavat askin keskihinnaksi 3€ veroineen.

• Anonyymi00007

Olen jo säästänyt omakotitalon verran rahaa olemalla tuhoamatta itseään.

• Anonyymi00009

Punainen west sätkätupakka oli 14,40eur. Nooh toppa viikossa on varaa käryttää.Eipä monellakaan rahoja sen enempää käytössä vaikka lopettaa tupakinpolton,kaljan juonti lisääntyy ja usealla lihominen.

• Anonyymi00010

Kun on ollut polttamatta jo 60 vuotta niin on säästänyt järkyttävän summan.

• Anonyymi00016

Näköjään oot säästänyt kun köyhyyspalstalla viihdyt

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Näköjään oot säästänyt kun köyhyyspalstalla viihdyt

Meinaatko että köyhä ei voi säästää, vai mitä yrität sanoa? Äly hoi, älä jätä.

• Anonyymi00011

Pappa kuoli 1996 ja 79vuotiaana, 8 vanhana oli etsinyt tupakintumppeja niin siitä totuttelu tupakkiin. Helkkarin paha yskä kun krooninen keuhkoputken tulehdus,alkoholia ei käyttäny. Papalta jäi 50-luvulla rakennettu talo+tilin varoja 180 000markkaa elikä ei mennyt kaikki rahat tupakkiin.Niin keuhkoahtaumatauti oli ja 73 vuotiaana siirrettiin hoitolaitokseen,limaa välillä imettiin ettei tukehdu ei niin nautinnollinen loppu.

• Anonyymi00012

Haaparannalla kessutoppa 8 euroa kannattaa tehdä ostokset ruotsin puolella

• Anonyymi00017
        UUSI

Miten muka toppa siellä noin kallis kun askikin oli vasta 6-7e.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miten muka toppa siellä noin kallis kun askikin oli vasta 6-7e.

Voihan se tietysti nykypäivänä ollakin kun kaikki hinnat nousee. Muistelin, että joskus olisi toppa ollut halvempi kuin aski, tai samoissa hinnoissa. Voin muistaa väärinkin.

• Anonyymi00013

Varmaan tuolla lähellä asuvat hakee sauhut Ruotsin puolelta.

• Anonyymi00014

Kaveri tuo aina ulkomailta Bulgariasta ison satsin tupakkaa. 3 euroa aski. Enemmän kuin sulaa hulluutta maksaa Suomen riistohintoja.

• Anonyymi00021
        UUSI

Kun ei tupakoi, niin ei mene edes tuota rahaa.

• Anonyymi00015

Kusee nilkoille Suomen touhut verottaa joka hommaa ja veroa tupakassa varmaan paljon.Salakuljetukset lisääntyy.

• Anonyymi00019
      UUSI

Todella hassua, täällä te voitte keskustella aiheesta, mutta kerran yritin tupakkapalstalla jotain kirjoitella, niin siellä joku narsisti hyökkäsi heti kimppuun. Oli kai jokin päivystelijä, kun siellä ei voinut aiheesta laisinkaan keskustella.

No tästä en tiedä, kun en näitä polttele.

• Anonyymi00020
      UUSI

Moni lopettanut käryyttämisen ja siirtynyt nikotiinipusseihin.Löytyyhän näitä jotka lopettavat jonkun ja sitten taas toinen lisääntyy,jättää tupakin ja kuitenkin hörppii kaljaa ja sitten lopetin alkoholin ja tupakki käryää niin perhanasti.Tutun pappa 90 luvulla sano 85 vuotiaana sano ettei koskaan polttanu tupakkia heh oli unohtanu ku 40 vuotta oli käryyttäny ni vähän päälle 90 vuotiaaksi eli.

• Anonyymi00023
        UUSI

Apina

• Anonyymi00024
      UUSI

Onneksi en polta. Veljeni polttaa ja rahat aina loppu koska tupakkiiin menee 100 euroa viikossa. Pyytää minulta rahaa joka viikko ja sanon etten anna kun sen pitää lopettaa. Sen keuhkot on jo huonot ettei pysty hengittää kunnolla.

• Anonyymi00025
        UUSI

Niin polttaako askitupakkia kun 100eur viikossa tai ei kai käryytä sätkätopan päivässä mikä maksaa 14eur.Onhan näitä ketjupolttajia ja kesken unienkin täytyy herätä savuille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      823
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      488
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe