Siksi Jeesus Kristus tuli!
Vastaukset 50
- Anonyymi00001
Pistäpä kuule jostakin esille se "armo" kohta, kun ei edes Martti Luther löytänyt.
- Anonyymi00003
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'. - Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.Mooseksen Baal Jumala, tulivuorenjumala, löytyy 5.Mooseksen kirja jakeesta 4:10 alkaen, ei Jeesuksen puhuma Jumala.
- Anonyymi00015
Lue historiaa tarkemmin. Luther löysi Jumalan armon lopulta siksi meilläkin julistetaan evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta, emmekä ole jossain anekaupan pimeydessä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mooseksen Baal Jumala, tulivuorenjumala, löytyy 5.Mooseksen kirja jakeesta 4:10 alkaen, ei Jeesuksen puhuma Jumala.
Katsoppa wikipedi haku Baal. ei ole Mooseksen Jumala.000
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Katsoppa wikipedi haku Baal. ei ole Mooseksen Jumala.000
Kristityt lukee Raamattua, ei mitään Wikipediaa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kristityt lukee Raamattua, ei mitään Wikipediaa.
Se on totta, että Raamattu on heidän mukaan kirja mistä löytyy kaikki totuus. Hyvin usein unohtuu myös se, että kaikki Raamatun tekstin on sen aikakauden tuote joten ne pitää ymmärtää sijoittaa sen hetkiseen kulttuuriympäristöön eikä tuoda esim. vanhan testamentin lakeja suoraan nykyaikaan ja ylipäätänsä vanha laki on opetukseksi koska sitä on mahdoton toteuttaa. Samalla unohtuu se, että uusi testamentti kertoo Jeesuksen sovitustyöstä joka mahdollisti siirtymisen lain alta Jumalan armon alle. Mistä on uudet lahkot tehty? Leikataan jokainen jae irti Raamatusta laitetaan ne kattilaan, sekoitetaan ja lopuksi laitetaan tekstin sattumanvaraiseen uuteen järjestykseen.
- Anonyymi00002
Luehan tarkemmin Raamattua.
Eihän esim. se portto Rahab ollut kuullut koskaan puhuttavan mistään Jeesuksesta.
Jaak.2
24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.
25 Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.- Anonyymi00013
Ettekö te erota tulivuorijumalaa taivasten valtakunnan isä Jumalasta?⁸
- Anonyymi00018
Tässä hieman portto Rahabista.
Tausta ja pelastus: Rahab asui Jerikon muurien sisällä ja ansaitsi elantonsa prostituoituna. Hän osoitti uskonsa suojelemalla kahta israelilaista vakoojaa. Palkaksi hän ja hänen perheensä pelastuivat Jerikon tuhossa, kun he ripustivat ikkunaansa punaisen nauhan.
Armo yli ihmisen historian: Rahabin pelastuminen ei perustunut hänen omiin ansioihinsa tai moitteettomaan elämäänsä, vaan hänen osoittamaansa uskoon ja Jumalan armoon. Vaikka hänen menneisyytensä oli kyseenalainen, hänet luetaan Uudessa testamentissa vanhurskaaksi tekojensa perusteella - Anonyymi00021
Ei ollut Jeesus vielä silloin oleva. 00
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tausta ja pelastus: Rahab asui Jerikon muurien sisällä ja ansaitsi elantonsa prostituoituna. Hän osoitti uskonsa suojelemalla kahta israelilaista vakoojaa. Palkaksi hän ja hänen perheensä pelastuivat Jerikon tuhossa, kun he ripustivat ikkunaansa punaisen nauhan.
Armo yli ihmisen historian: Rahabin pelastuminen ei perustunut hänen omiin ansioihinsa tai moitteettomaan elämäänsä, vaan hänen osoittamaansa uskoon ja Jumalan armoon. Vaikka hänen menneisyytensä oli kyseenalainen, hänet luetaan Uudessa testamentissa vanhurskaaksi tekojensa perusteella0ne W0ay Mission pastori väitti taivaallisten sotajoukkojen päällikön olevan esijeesus. Liittyi Jerikon muurien sortumiseen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Armo yli ihmisen historian: Rahabin pelastuminen ei perustunut hänen omiin ansioihinsa tai moitteettomaan elämäänsä, vaan hänen osoittamaansa uskoon ja Jumalan armoon. Vaikka hänen menneisyytensä oli kyseenalainen, hänet luetaan Uudessa testamentissa vanhurskaaksi tekojensa perusteellaJaak. 2:25
Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.
- Anonyymi00004
Pelkästään Paavalin keksimien uusien oppien varaan ei kannata autuuttaan rakentaa.
Raamattu on vasta kokonansa totuus. Se pitää lukea alusta loppuun asti.- Anonyymi00005
Jeesus itse ja Aabraham kehottavat lukemaan ja uskomaan Moosesta, ei Paavalia.
Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Joh. 5:46
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jeesus itse ja Aabraham kehottavat lukemaan ja uskomaan Moosesta, ei Paavalia.
Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Joh. 5:46
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.Mooseksella oli oikea ja alkuperäinen Pyhä Henki.
Jes. 63:11
Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä. - Anonyymi00011
Ei tarvitse. Miten perustelet väitteesi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei tarvitse. Miten perustelet väitteesi.
Mielipuolisuuteen.
- Anonyymi00019
Teuvolle.
Paavali ei mitään itse oppinut.
Hän sai opin Jumalan armosta Jeesuksessa Kristuksessa Jumalalta.
Siksi myös Martti Luther löysi Jumalan armon erityisesti Roomalaiskirjeestä, Room 1:17.
Hän oivalsi niin sanotun "tornikokemuksensa" aikana, että ihminen pelastuu yksin Jumalan armosta ja uskosta, ei omilla teoillaan. Tämä pelastusvarmuus teki hänestä vapaan. - Anonyymi00023
Ennemmin Paavali, kun hellari.00
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Teuvolle.
Paavali ei mitään itse oppinut.
Hän sai opin Jumalan armosta Jeesuksessa Kristuksessa Jumalalta.
Siksi myös Martti Luther löysi Jumalan armon erityisesti Roomalaiskirjeestä, Room 1:17.
Hän oivalsi niin sanotun "tornikokemuksensa" aikana, että ihminen pelastuu yksin Jumalan armosta ja uskosta, ei omilla teoillaan. Tämä pelastusvarmuus teki hänestä vapaan.Juutalasten murhiin osallistuneen tyypin korottaminen ei ole viisasta.
"Paavali" on valenimi, kun Tarsolainen murhamies "Saulus" vaihtoi nimensä ja piilotteli Arabian erämaassa ja Damaskoksessa monta vuotta väärällä nimellä ettei olisi joutunut kiinni Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Juutalasten murhiin osallistuneen tyypin korottaminen ei ole viisasta.
"Paavali" on valenimi, kun Tarsolainen murhamies "Saulus" vaihtoi nimensä ja piilotteli Arabian erämaassa ja Damaskoksessa monta vuotta väärällä nimellä ettei olisi joutunut kiinni Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Jesuiitat ottivat tuon periaatteen omaksi tunnuslauseeekseen: Tarkoitus pyhittää keinot. - Anonyymi00036
Usko tulee sydämestä ei Raamatusta. On vain kaksi tapaa lukea Raamattua, oikea ja väärä. Ikävä kyllä suurin osa ihmisistä lukee sitä väärin mikäli ylipäätänsä lukee. Heidän usko perustuu eksyttäjiin jotka toimivat eri lahkoissa tosin löytyy niistäkin sellaisia jotka opettavat Raamattua väärin. Lahkopappien puheet on ainakin syytä jättää huomioimatta mikäli on vähänkin syytä kyseenalaistaa opetus.
- Anonyymi00007
Jumala on se, joka armahtaa ihmisen ja sitten antaa armahtamansa ihmisen Jeesukselle.
Siksi Jeesus kehotti rukoilemaan Isäänsä, ei itseään.
Matt. 6:6
Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle. - Anonyymi00008
Joh. 6:37
Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni;
ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.- Anonyymi00009
Joh. 6:65
Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna". - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joh. 6:65
Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna".Jumalan kautta se tie käy sinne Jeesuksen luokse.
Jer. 17:10
Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan. - Anonyymi00038
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jumalan kautta se tie käy sinne Jeesuksen luokse.
Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan.Isän luokse pääsee vain pojan kautta eikä toisin päin. Ilman isää ei olisi poikaa.
usko pojan suorittamaan sovitukseen mikä tapahtui ristillä avaa tien isän luokse.
Näin minä sen ymmärrän ja olenko tästä väärässä?
- Anonyymi00016
Niin, se on tosi vaikeaa, kun ei kukaan ole vielä määritellyt ominaisuuksia, että mikä voisi olla käsite "Jumala". Tällä hetkettä sa on vain 3.500 takainen sana raamatusta.
Varmasn ainoa mitä ihminen ei ole määritellyt, jos kysyy, että kerro mikä on talo, mikä on auto, milä on astia tai vaikka puu, määritelmä tulee kuin.pyssyn suusta.- Anonyymi00017
Mutta Jumala on se, kun joku sanoo sanan Jumala.
- Anonyymi00024
Exodus Mooseksen laki
... Mutta osoitan (show) Armoni tuhansiin sukupolviin niille jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni......
Maan päällä on sukuja ollut jotka ovat eläneet JUMALAN ARMON NÄHDEN POLVESTA POLVEEN.....Konkreettisesti niin kuin joku voi nähdä Jumalan jolla on puhdas sydän niin joku voi nähdä Armon joka on kuuliainen Jumalan käskyille.
Kuudennessa seurakunnassa on niitä jotka NÄKEE JUMALAN
Viidennessä seurakunnassa on niitä jotka KUULEE JUMALAN (ja näkee Armon)
Kyllä Helluntailaisten joka on viides seurakunta keskuudessa on niitä jotka polvesta polveen ovat nähneet armon. He ovat polvesta polveen kuulleet Jumalan puheen ja pitäneet käskyt.- Anonyymi00031
Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 vuotta sitten tuotu paha eksytys ja heresia.
- Anonyymi00025
Terve ihminen ei tarvitse jumalaa edes ovitoppariksi.
- Anonyymi00026
Rakkaudessa ei ole mitään pelkoa. Paavali suositteli tätä verratonta tietä toki kaikille. 1. Kor. 13.
Ilman rakkautta PROFETOIMINEN, usko, kielet ja jopa tieto on turhaa. Jää vain kumisevaksi vaskeksi ja heliseväksi symbaaliksi.
Golgatan ristiltä kuollut Jumala lähetti maailmaan viisi eri Jumaluutta
Jumala on rakkaus
Jumala on Valo
Jumala on Henki
Jumala on Sana
Jumala on yksi
Jolla on rakkaus ei ymmärrä niitä joilla on vain Sana. Hyvin monella Kristuksen nimeen tukeutuvalla on vain Sana. Rakkaus pitää sisällään olevan Jumalan vuoksi itseään kaikkia muita suurempana. Ja on humanismissa jumalainen verrattuna muihin.
Ne joilla on Sana ovat etsijöitä ja tietämättömiä. He vaikuttavat tyhmältä ulospäin. On siis neljä eri puoluetta ja 16 eri valtakuntaa. Kuitenkin ihanne olisi keskinäinen rakkaus. Jehova kuitenkin sanoi tekevänsä sen mahdottomaksi ja asettavansa keskinäisen vihan. Hän saattaa kristityt tekemään syntiä toisiaan vastaan niin että he ei kykene enää yhdistymään.
On Koraanin, Sunnan ja Imaami Mahdin aika edessä. - Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Rakkaudessa ei ole mitään pelkoa. Paavali suositteli tätä verratonta tietä toki kaikille. 1. Kor. 13.
Ilman rakkautta PROFETOIMINEN, usko, kielet ja jopa tieto on turhaa. Jää vain kumisevaksi vaskeksi ja heliseväksi symbaaliksi.
Jumala on rakkaus
Jumala on Valo
Jumala on Henki
Jumala on Sana
Jumala on yksi
Jolla on rakkaus ei ymmärrä niitä joilla on vain Sana. Hyvin monella Kristuksen nimeen tukeutuvalla on vain Sana. Rakkaus pitää sisällään olevan Jumalan vuoksi itseään kaikkia muita suurempana. Ja on humanismissa jumalainen verrattuna muihin.
Ne joilla on Sana ovat etsijöitä ja tietämättömiä. He vaikuttavat tyhmältä ulospäin. On siis neljä eri puoluetta ja 16 eri valtakuntaa. Kuitenkin ihanne olisi keskinäinen rakkaus. Jehova kuitenkin sanoi tekevänsä sen mahdottomaksi ja asettavansa keskinäisen vihan. Hän saattaa kristityt tekemään syntiä toisiaan vastaan niin että he ei kykene enää yhdistymään.
On Koraanin, Sunnan ja Imaami Mahdin aika edessä.Eikös ne siellä käytä rituaaleissa sitä pyhien lehmien virtsaakin?
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jumala on rakkaus
Jumala on Valo
Jumala on Henki
Jumala on Sana
Jumala on yksi
On Koraanin, Sunnan ja Imaami Mahdin aika edessä.Lopeta valehtelu.
Jumala ei ole kuollut. Eikä mitään testamentteja tehnyt, ei vanhempia eikä uudempia.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. - Anonyymi00039
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jumala on rakkaus
Jumala on Valo
Jumala on Henki
Jumala on Sana
Jumala on yksi
On Koraanin, Sunnan ja Imaami Mahdin aika edessä.Sama Jumala molemmilla.
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Lopeta valehtelu.
Jumala ei ole kuollut. Eikä mitään testamentteja tehnyt, ei vanhempia eikä uudempia.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.Raamatun testamentit tarkoittaa vanhaa ja uutta liittoa Jumalan kanssa. Se on eri asia kuin vainajan jälkisäädös. Pitäisi nyt tuo asia ainakin ymmärtää oikealla tavalla.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Raamatun testamentit tarkoittaa vanhaa ja uutta liittoa Jumalan kanssa. Se on eri asia kuin vainajan jälkisäädös. Pitäisi nyt tuo asia ainakin ymmärtää oikealla tavalla.
Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia. Liitot eivät kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan. Liitto on Jumalan yksipuoinen varma lupaus.
- Anonyymi00034
Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät.
Jumalaa meidän on uskominen ja tottelemine, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä. - Anonyymi00037
Mitä oikea menestysteologia tarkoittaa.
Joos. 1:7
Ole vain rohkea ja ole luja. Noudata tarkoin sitä lakia, jonka palvelijani Mooses sinulle antoi. Älä poikkea siitä oikealle äläkä vasemmalle. Silloin menestyt kaikessa mihin ryhdyt.
1. Kun. 3
Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."- Anonyymi00041
Rauhaa!
Uskoisin niin mielelläni esittämäänne totuuteen. Mutta Jeesus sanoi Johanneksen evankeliumissa 16 tai 17 luku : ISÄ SINÄ ITSE OLET TODELLISUUS!
Isä on suurempi kuin Minä.
Miksi tänä aikana kehotat noudattamaan joitakin yksittäisiä jakeita Toorasta. On hienoa lukea Tooraan, mutta sen noudattaminen on vaikeaa ja jopa mahdotonta. Sen te tiedätte itsekin hyvin. Vain Saatanan palvojilta se voi onnistua.
Todellisuus on se että esim. Kuviin ja patsaisiin törmää jatkuvasti nettiä selaillessa. Ja sekin on lain vastaista. Ja vaikka et itse varasta tai kiristä niin saat rahasi valtiolta jossa ammattiyhdistys kiristää korkeampia palkkoja ja joka sortaa tarpeen vaatiessa mm. Saamelaisia jos nämä tahtoo itsenäistyä. 1780 lähtien Ranskan vallankumouksesta valtio otti kirkon maat haltuunsa Euroopassa ja Amerikassa se johti lopulta intiaanien tuhoon. Kaikin tavoin TODELLISUUS on rikosten ylläpitämää eikä kyse 1500 jKr jälkeen ole ollut KUIN YKSIN ARMOSTA, YKSIN USKOSTA.
Jos kaikki kostaisi aiheuttamamme vääryyden meille niin maan pinta juoksisi verestä hevosten kuolaimiin asti. Niin me joudumme olemaan hampaisiin asti aseissa tai Saatanan suojeluksessa Jeesuksen evankeliumia noudattamatta aina maailman loppuun asti koska kostonhimoisten määrä on hyvin suuri.
Laki on ilo lukea ja rikkaista jotkut kykenee sitä toteen laittaankin jos ovat todella rikkaita. Mutta se on lähinnä Saatanasta kiinni eikä Jumalasta.
Varmasti olet kuuro kun sanon netissä latautuu kuvia koneellesi mikä on lain vastaista. - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Rauhaa!
Uskoisin niin mielelläni esittämäänne totuuteen. Mutta Jeesus sanoi Johanneksen evankeliumissa 16 tai 17 luku : ISÄ SINÄ ITSE OLET TODELLISUUS!
Isä on suurempi kuin Minä.
Miksi tänä aikana kehotat noudattamaan joitakin yksittäisiä jakeita Toorasta. On hienoa lukea Tooraan, mutta sen noudattaminen on vaikeaa ja jopa mahdotonta. Sen te tiedätte itsekin hyvin. Vain Saatanan palvojilta se voi onnistua.
Todellisuus on se että esim. Kuviin ja patsaisiin törmää jatkuvasti nettiä selaillessa. Ja sekin on lain vastaista. Ja vaikka et itse varasta tai kiristä niin saat rahasi valtiolta jossa ammattiyhdistys kiristää korkeampia palkkoja ja joka sortaa tarpeen vaatiessa mm. Saamelaisia jos nämä tahtoo itsenäistyä. 1780 lähtien Ranskan vallankumouksesta valtio otti kirkon maat haltuunsa Euroopassa ja Amerikassa se johti lopulta intiaanien tuhoon. Kaikin tavoin TODELLISUUS on rikosten ylläpitämää eikä kyse 1500 jKr jälkeen ole ollut KUIN YKSIN ARMOSTA, YKSIN USKOSTA.
Jos kaikki kostaisi aiheuttamamme vääryyden meille niin maan pinta juoksisi verestä hevosten kuolaimiin asti. Niin me joudumme olemaan hampaisiin asti aseissa tai Saatanan suojeluksessa Jeesuksen evankeliumia noudattamatta aina maailman loppuun asti koska kostonhimoisten määrä on hyvin suuri.
Laki on ilo lukea ja rikkaista jotkut kykenee sitä toteen laittaankin jos ovat todella rikkaita. Mutta se on lähinnä Saatanasta kiinni eikä Jumalasta.
Varmasti olet kuuro kun sanon netissä latautuu kuvia koneellesi mikä on lain vastaista.Hienot kirkot ja temppelit on Jumalasta.
Salomon temppeli oli todella hieno Jumalan suunnitemien mukaan rakennettu luomus.
Ankeus, Lestadiolaisten touhut ja naisten alistaminen ei ole Jumalasta. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Hienot kirkot ja temppelit on Jumalasta.
Salomon temppeli oli todella hieno Jumalan suunnitemien mukaan rakennettu luomus.
Ankeus, Lestadiolaisten touhut ja naisten alistaminen ei ole Jumalasta.Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. [Gal. 2:9 | Jes. 62:2, 65:15 | Gal. 4:26+ - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. [Gal. 2:9 | Jes. 62:2, 65:15 | Gal. 4:26Kaikki Salomon aikaiset temppelimenot, vielä hienompina, tulee voimaa tuhanneksi vuodeksi. Lainkivet murskaa monen hihhulin ja lain kieltäjien ja murhamiesten toiveet sinne pääsemikseksi.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]
Ilm. 22:15
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. - Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kaikki Salomon aikaiset temppelimenot, vielä hienompina, tulee voimaa tuhanneksi vuodeksi. Lainkivet murskaa monen hihhulin ja lain kieltäjien ja murhamiesten toiveet sinne pääsemikseksi.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]
Ilm. 22:15
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.Rakas ystävä!
Miten tulee suhtautua siihen että sama lähde pulppuaa makeaa ja karvasta vettä. Sama puu tuottaa sekä hyvää että huonoa hedelmää. Elämässäni olen kohdannut kaltoin kohdeltuja lapsia jotka alkuun olivat hyviä mutta joita pahoinpideltiin ja he muuttuivat koston enkeleiksi ja alkoivat vietellä syntiin. Mitään parannusta ei ole heidän haavaansa tai vammaansa vaan on kuin Jumala olisi tehnyt heistä paholaisen iäksi vailla mitään stoppia.
Adventtikirkossa ja Jehovan todistajissa on joitakin tuollaisia onnettomia lapsia. Kirkkojen opetus on hyvää ja oikeaa suurelta osin, mutta joukossa on kipupisteitä jotka eivät ikinä lakkaa tuottamasta Iizebelin kaltaista vaikutusta. Miten on kun makeaa vettä saa heiltä runsaasti mutta välillä joutuu nielemään myös karvasta vettä. Efesolaiskirje kehottaa tuomaan päivän valoon kaiken pimeyden teot, ja puhumaan totta. Muuten ongelma vain pahenee päivä päivältä. Ja tuottaa yhä uusia uhreja.
Entä jos ei löydy yhtäkään täysin puhdasta seurakuntaa tai herätysliikettä. Onko tyydyttävä Nikolaaittoja ja Iizebelejä kuhiseviin lahkoihin. Monet eivät edes näe tätä ongelmaa. Vain ne joiden silmät Aabraham on voidellut. Ja jotka siten pääsee Kaikkein Pyhimpään kokemaan kansan koko syntisyyden ja kaikki synnit.
- Anonyymi00046
Kiitos Jeesukselle!
- Anonyymi00048
Aamen!
- Anonyymi00049
Ei minkään kirkon tai herätysliikkeen tarvitse olla puhdas eikä se voi olla juuri siitä syystä että se koostuu niistä epätäydellisistä ihmistä, jotka tekevät mitä sattuu, mutta ei oppi kuitenkaan saisi perustua siihen että muita paneltellaan ja itseään kehutaan. Silloin itseään ei voi puolustaa että vahingossa olen tietämättä tehnyt syntiä kun parjaaminen on täyspäiväistä työtä. Silloin saatana on ottanut omakseen jos sille lihjalle lähdetään ja unohdetaan se mihin sen Pyhän Hengen tulisi johdattaa.
- Anonyymi00050
Kyllä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681330
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67586
- 53577