Mulla kiinnostusta kesämökkeilyyn saisinko vinkkejä?
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Katso oikotie/ ruokolahti. Etelä-karjala lähellä ja kuitenkin ihan erilaista kuin täällä stadissa. Mä suositten. Kappale kauneinta suomea järviä jokapuolella.
- Anonyymi00002
Millasia vinkkejä haet? Etsitkö paikkaa vai kesä tekemistä?
- Anonyymi00003
No lähinnä paikkaa. Mä olen koettanut tsiikaa ilmotuksia mut ku mä oon vähän huono näissä. En kuulu some kansan ikä genreen.
- Anonyymi00004
Suosittelen kesämökkeilyä Raamattuvyöhykkeellä.
- Anonyymi00005
Annat sopivan rikkaalle äijän käppänälle piirakkaasi, niin kyllä se mökki järjestyy.
- Anonyymi00009
Herranjestas mä olen jo 56 vuotias. Ei taida tämänikäisen torttu enää ketään kiinnostaa. Mä en ole toisten rahojen perään. Loukkautena otan tämän. Oma mökki se olla pitää, mulla on siihen varaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Herranjestas mä olen jo 56 vuotias. Ei taida tämänikäisen torttu enää ketään kiinnostaa. Mä en ole toisten rahojen perään. Loukkautena otan tämän. Oma mökki se olla pitää, mulla on siihen varaa.
Mua kiinniostaisi sun torttu. Mökkiä mulla ei ole vaikka mökkeilystä pidänkin. Seurusteletko sä? Lähtisin kanssasi vaikka minne
- Anonyymi00007
Napakka paketti suhteellisen edulliseen hintaan. Harvalta mökiltä löytyy jopa autokatos! Tuo lienee tehty asumista varten. Kannattaa tutustua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Napakka paketti suhteellisen edulliseen hintaan. Harvalta mökiltä löytyy jopa autokatos! Tuo lienee tehty asumista varten. Kannattaa tutustua.
Ruokolahti on kiva pitäjä. Vettä vähän jokapuolella. Paikkakuntalaiset mukavaa porukkaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toi on hieno. Iso tontti, hyvät rakennukset eikä mahdoton hinta!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ruokolahti on kiva pitäjä. Vettä vähän jokapuolella. Paikkakuntalaiset mukavaa porukkaa.
Nyt on ostajan markkinat. Kohta hinnat lähtevät nousuun. Nyt on toiminnan aika. Varsinkin itäsuomessa on edullisempaa nyt kun venäläiset ovat poistuneet markkinoilta. Tämä aika ei kuitenkaan kestä ikuisuuksia. Orastava nousu on jo alkanut, eikä hinnat enää laske.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nyt on ostajan markkinat. Kohta hinnat lähtevät nousuun. Nyt on toiminnan aika. Varsinkin itäsuomessa on edullisempaa nyt kun venäläiset ovat poistuneet markkinoilta. Tämä aika ei kuitenkaan kestä ikuisuuksia. Orastava nousu on jo alkanut, eikä hinnat enää laske.
Jep jep. Nopeet syö hitaat ja tarjous kandee aina jättää
- Anonyymi00017
Noilta suunnilta mä olen kanssa katsellut. Mitä tuonne ajaa joku reilu pari tuntia. Ei ole liian kaukana.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toi on hieno. Iso tontti, hyvät rakennukset eikä mahdoton hinta!
Ei tuohon hintaan saa tänäpäivänä tuollaisia rakennuksia. Rakentaminen kallista tänäpäivänä. Luulen tuon menevän nopeasti. Tontille, puustolle yms ei jää mitään hintaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Noilta suunnilta mä olen kanssa katsellut. Mitä tuonne ajaa joku reilu pari tuntia. Ei ole liian kaukana.
No ei ja matkalla on hyvä virittäytyä tunnelmaan ja jättää työkuviot taakse. Meillä oli pitkään ajatuksena se ettei mökille oteta töitä mukaan, niistä ei edes keskustella. Etätöiden aika on tullut ja kaikki muuttunut. Nykyään mies viihtyy niin hyvin mökillä ettei, hän halua palata stadiin samaan aikaan muun perheen kanssa. Kesät toki koko perhe viettää landella. Tuolloin emme edes käy kotona. Meillä on juuri itäsuomessa kesäpaikka ja parempaa paikkaa en edes tiedä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
No ei ja matkalla on hyvä virittäytyä tunnelmaan ja jättää työkuviot taakse. Meillä oli pitkään ajatuksena se ettei mökille oteta töitä mukaan, niistä ei edes keskustella. Etätöiden aika on tullut ja kaikki muuttunut. Nykyään mies viihtyy niin hyvin mökillä ettei, hän halua palata stadiin samaan aikaan muun perheen kanssa. Kesät toki koko perhe viettää landella. Tuolloin emme edes käy kotona. Meillä on juuri itäsuomessa kesäpaikka ja parempaa paikkaa en edes tiedä.
Me tehtiin kesämökki kaupat heti juhannuksen jälkeen. Koko kesä onkin mennyt laittaessa paikkaa mieleiseksi mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Me elämme nyt unelmaa🥰
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Me tehtiin kesämökki kaupat heti juhannuksen jälkeen. Koko kesä onkin mennyt laittaessa paikkaa mieleiseksi mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Me elämme nyt unelmaa🥰
Onnea sulle! Meillä toivottavasti sama toteutuu vielä tämän vuoden puolella. Kovasti ollaan katseltu ilmoituksia ja muutamaa lähdemme tämän viikonlopun aikana katsomaan. Samalla teemme tutustumis matkan itäsuomeen. Mulle alue ei ole kovin tuttu mutta mieheni on kotoisin savitaipaleelta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00011 kirjoitti:
Orastava oli kk sitten nyt mennään jo rytinällä ylöspäin. Yritykset alkaa taas palkata työvoimaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja hyvät mahdollisuudet harrastaa kaikenlaista. Lapset viihtyvät varmasti jos sellaisia on. Ruokoladelta löytyy kaikki mitä hyvään elämään ja lomailuun tarvitsee.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Orastava oli kk sitten nyt mennään jo rytinällä ylöspäin. Yritykset alkaa taas palkata työvoimaa.
Meidän poikakin pääsi viimein töihin ja sai suoraan pidemmän sopimuksen.
- Anonyymi00035
Hienon näköinen mesta! I like❤️
- Anonyymi00036
Anonyymi00023 kirjoitti:
Me tehtiin myös kaupat. Loma meni kokonaan mökillä ja kohta lähden töistä viikonlopun viettoon. Kaupan kautta mökille ja sunnuntaina takaisin🥰😍😍 mökki elämä on oikeata elämää.
- Anonyymi00038
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei tuohon hintaan saa tänäpäivänä tuollaisia rakennuksia. Rakentaminen kallista tänäpäivänä. Luulen tuon menevän nopeasti. Tontille, puustolle yms ei jää mitään hintaa.
Iso tontti. Vähän puuta nurin ja myyntiin. Saa osan rahoista heti takaisin. Hmm... kiintoisaa!
- Anonyymi00013
Ainahan voi kokeilla hommaa ja vuokrata.
- Anonyymi00014
Sekin on totta. Mutta vuokrapaikoissa on aina omat rajoitukset mitä saa tehdä. Lyhyt kokeilu ja sitten ostaa oman.
- Anonyymi00015
Hinnat lähtevät nousuun ja ensikeväänä on jo kallimpaa. Kannattaa miettiä jos on ostamassa. Ostaisiko kuitenkin nyt ja säästäisi kenties tuhansia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hinnat lähtevät nousuun ja ensikeväänä on jo kallimpaa. Kannattaa miettiä jos on ostamassa. Ostaisiko kuitenkin nyt ja säästäisi kenties tuhansia.
Näin se on. Mä myyn autoja työkseni ja autokaupassakin näkyy talouden elpyminen jo nyt on myyty uusia autoja yli 10% enemmän kuin viimevuonna yhteensä. Sama ilmiö on väistämättä edessä myös mökkikaupoissa. Mä en odottaisi enää jos unelma on.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näin se on. Mä myyn autoja työkseni ja autokaupassakin näkyy talouden elpyminen jo nyt on myyty uusia autoja yli 10% enemmän kuin viimevuonna yhteensä. Sama ilmiö on väistämättä edessä myös mökkikaupoissa. Mä en odottaisi enää jos unelma on.
Jostain luin,, olisiko ollut iltalehti tai sanomat mökkien käyvän hyvin kaupaksi tänä kesänä ja talouden nousun myötä mitä luultavammin sama tahti jatkuu myös ensivuonna. Yksiasia on varmaa. Suomalaiset ovat mökkikansaa. Aina tulee uusi sukupolvi joka kaipaa vesistöjen ääreen luonnon helmaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jostain luin,, olisiko ollut iltalehti tai sanomat mökkien käyvän hyvin kaupaksi tänä kesänä ja talouden nousun myötä mitä luultavammin sama tahti jatkuu myös ensivuonna. Yksiasia on varmaa. Suomalaiset ovat mökkikansaa. Aina tulee uusi sukupolvi joka kaipaa vesistöjen ääreen luonnon helmaan.
Kyllä, suomalaiset on mökkikansaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä, suomalaiset on mökkikansaa.
Ou jee todellaki on!
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
Asiat tärkeys järjestykseen. Ensin mökki ja sitten uudempi auto. Kyllä vanhalla ritsallakin mökille ajaa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Asiat tärkeys järjestykseen. Ensin mökki ja sitten uudempi auto. Kyllä vanhalla ritsallakin mökille ajaa.
Juu mökistä saa rahat myytäessä takaisin. Kuka dorka sijoittaa ennemmin autoon? Auto ei ole mikään sijoitus
- Anonyymi00022
Talous nousee kiihtyvällä tahdilla. Vielä on ostajanmarkkinat muttei enää kauaa.
- Anonyymi00025
Järvi, meri vai kuivan maan?
Kuinka luksusta haluat vai riittääkö tyyliin ulkohuussi ja ilman sähköä, tie perille vai patikointia/soutua (saari), kuinka iso pitää olla ym ym- Anonyymi00028
Järvi pitää olla ja sähköt. Tie perille ei saari. Tuossa noi tärkeimmät. Noista on hyvä alkaa itse laittamaan paikkaa mieleiseksi.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Järvi pitää olla ja sähköt. Tie perille ei saari. Tuossa noi tärkeimmät. Noista on hyvä alkaa itse laittamaan paikkaa mieleiseksi.
Jep jep. Sähköliittymä on kallis jos sen joutuu ottamaan myöhemmin. Samoin rakentaminen on kallista tänäpäivänä. Hyviä valmiiksi rakennettuja paikkoja on. Sulla on hyvät haku kriteerit. Löydät varmasti mieleisen!
- Anonyymi00037
Me olemme viettäneet paljon aikaa stugallamme tänäkesänä. Sää on ollut kyllä kovin tuulista ja vettäkin on välillä ripotellut. Meidän stuga on sillä lailla hyvin varustettu ettei ole väliä millainen sää ulkona on. Napsauttaa vain saunan päälle, avaa netflixin, ottaa lasillisen viiniä ja istuutuu pehmeälle sohvalle rentoutumaan. Ai että. Mä rakastan tätä elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143955
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?104858Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha109840- 61761
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55621Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26593Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett45521- 154518
- 42489
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.48473