Neljä päivää ja ei ainuttakaan laivaa Ukrainan Mustameren satamissa. Normaalisti viitisen kpl päivässä. Venäjä tuhonnut satamarakenteita ja hyökännyt satamia lähestyviin laivoihin. 80 % Ukrainan viennistä kulkee näiden satamien kautta.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Eiköhän peli näiltä osin ala olla aika selvä. Loppu viimeistelyt vaan ja that's it.
- Anonyymi00002UUSI
venäjä tulee ottamaan odessan
- Anonyymi00003UUSI
Heh, Venäjä ei tule ottamaan Ukrainasta yhtään mitään.
Ei se pysty edes nykyistä aluettaan hallitsemaan vaan kaikki on paskottu pilalle. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heh, Venäjä ei tule ottamaan Ukrainasta yhtään mitään.
Ei se pysty edes nykyistä aluettaan hallitsemaan vaan kaikki on paskottu pilalle.Sinulla taitaa olla vaikuksia hyväksyä Ukrainan tappio sodassa?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinulla taitaa olla vaikuksia hyväksyä Ukrainan tappio sodassa?
Mikä ihmeen tappio, mitään sellaista ei ole näköpiirissä.
Omat aivosi on mädättänyt Kremlin propaganda.
- Anonyymi00006UUSI
Venäläisellä pahuudella ei ole ylärajaa. Hyökkäyssotaa, kansanmurhaa, siviilien pommittamista.
- Anonyymi00007UUSI
Palstalla taitaa viipyä tovereita ja aaltoloita...jutut haiskatavat samoilta.
- Anonyymi00008UUSI
Tämä on suuri isänmaallinen Putinin keksimä sota.
Ja se on menossa pahasti perseelleen. - Anonyymi00009UUSI
Oma veikkaus on, että Odessa tulee liitetyksi Venäjään, eli Ukraina on jatkossa ilman satamaa.
Venäläispohjainen väestö takaa kannatuksen.
Olisihan satama jatkossakin uhka Venäjälle...ukrobien hallussa, joten se pitää eliminoida. - Anonyymi00010UUSI
Ukraina vetelee viimeisiä henkosia, sodan lopppu edessä.
- Anonyymi00011UUSI
😂😂😂
Nyt viimeistään kannattaa jo hävetä Kremlin propagandan levittämistä. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
😂😂😂
Nyt viimeistään kannattaa jo hävetä Kremlin propagandan levittämistä.Tieto on Ukrainan maatalousministeriltä.
- Anonyymi00013UUSI
Hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751962Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571388Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71897
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70800- 47793
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656