Lihistä poskeen Skodassa

Anonyymi-ap

Lidlin parkkipaikalla oli skodisti nauttimassa Hoviruoan lihistä Taavissaan. Näytti hyvin tyytyväiseltä. Olen aina ihmetellyt, kuka moista jätettä syö. Nyt tiedän sen. Hannu

15

98

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä näin kerran kadun varressa kun joku kääkkä söi Avensiksessaan kylmää maksalaatikkoa sormillaan ja suoraan paketista. Rupesi sitten pää punaisena jotain kääkättämään kun näki että me siinä ohimennessämme naureskelimme. Ei se tajunnut edes ikkunaa avata niin ei saanut mitään selvää mitä asiaa sillä oli.

• Anonyymi00011

Toyota-kääkät syövät aika yleisestikin autoissaan. Esim. jotain tarjouslihapullia ja lenkkimakkaraa. Sitten kuikuilevat lippalakkinsa alta nauravia ja osoittelevia ohikulkijoita. Toki eihän sellaisessa 80-90-lukujen taitteen tuulitakin rääsyssä mihinkään ravintoloihin pääsekään.

• Anonyymi00002

Minun pitkäaikaisin suhde alkoi silloin kun söin kylmää lihapiirakkaa autoni takakontista. Lihapiirakka on rehellistä ja nöyrää ruokaa. Se tuo ihmisen jalat maan pinnalle, ja tähän hetkeen. Ei ole croisantteja tai susheja siinä hetkessä. Vain hyvä maku siitä että on elossa.

• Anonyymi00003

Täytyy myöntää, että itseänikin voisi kai kutsua skodakääkäksi, koska ajan Enyaqilla ja syön melko usein Lidlin kaalikääryleitä autossani.

• Anonyymi00004

Hitsi että kesti kauan aikaa opetella mihin päähän tavarat laitetaan kun vaihdoin Pobedan 1000 MB:hen. Ja taas piti opetella ja ihmetellä kun laitoin Favoritin: vetää edestä ja tavarat taakse ! Juuri kun olin päässyt sinuksi asian kanssa että työntää takaa ja tavarat eteen. Mutta näin se Itä Eurooppalainen autoteollisuus kehittyy ja on täysin kilpailukykyinen vastaavien länsimaisten halppismallien kanssa joten ei Skoda huono ostos ole kun vertaa vaikka Daciaan.

• Anonyymi00005

Nautin Skodassani ainoastaan venäläisiä kulibjaka-piirakoita. Joku taso täytyy sentään säilyttää.

• Anonyymi00007

Totta haastat Toveri. Lienekkö Skodia myyty ihan kelle vaan kun tason ylläpitäminen vaikuttaa kyseenalaiselta. Toivottavasti nykyinen myyntiverkosto on saatu kuntoon ja jonkinlainen jäsenkirja vaaditaan ostamiseen.

• Anonyymi00006

Olivat vissiin alle euron tarjouksessa.
      Kagelbergin kaksoset tehtaalla laittanut yllätyksen kaupan lihapiirakkaan.
      Jumalauta.

• Anonyymi00008

Taas on ihan parhaat voimat ja parviäly liikkeellä.
      Mitähän te keksisitte tekemistä jos ei olisi Suolta?

• Anonyymi00009

Varmaan kivittäisivät skodisteja ulkona eli parempi näin.

• Anonyymi00010

Товарищ! Почему бы тебе не поесть пельменей? И прополоскать рот водкой! Йосиф

• Anonyymi00012

Minä syön puikkojäätelöstäni vain tikun
      Sdp- hannu
      eli aloittaja
      varastaa itse jäätelön.
      Se oli minun jäätelöni.
      Hannu vähät välittää
      Hän on sosialisti.
      Hannu ei pääse taivaaseen kuoltuaan
      Hän palaa helvetin lieskoissa
      alakerrassa.

• Anonyymi00013

Skodistit tunnetusti ovat valmiita parittelemaan jos niille tarjoaa lihapiirakkaa.

Ikävä kyllä yleensä joutuvat parittelemaan keskenään.

• Anonyymi00014

Miksi syö lihapiirakka Skodassa jos voi nautti kebab ranska ja mumi ravintolassa? Naveed

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      161
      916
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      770
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      751
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      63
      684
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      623
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      572
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      556
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      537
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      535
    10. 26
      521
    Aihe