Jeesukselle annettiin Jumalan kunnia

Anonyymi-ap

Hän ei itse sitä ottanut:

Luukas 2:8-14
'Ja sillä seudulla oli paimenia kedolla vartioimassa yöllä laumaansa. Niin heidän edessään seisoi Herran enkeli, ja Herran kirkkaus loisti heidän ympärillään, ja he peljästyivät suuresti. Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle: teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa. Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen kapaloituna ja seimessä makaamassa." Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista sotaväkeä, ja he ylistivät Jumalaa ja sanoivat: "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!" '

Herra on tässä sekä se joka ilmoitti Vapahtajan, Kristuksen ja Herran syntymän, ja myös se joka oli syntynyt.

Luukas 17:15-19
'Mutta yksi heistä, kun näki olevansa parannettu, palasi takaisin ja ylisti Jumalaa suurella äänellä ja lankesi kasvoilleen hänen jalkojensa juureen ja kiitti häntä; ja se mies oli samarialainen. Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Eivätkö kaikki kymmenen puhdistuneet? Missä ne yhdeksän ovat? Eikö ollut muita, jotka olisivat palanneet Jumalaa ylistämään, kuin tämä muukalainen?" Ja hän sanoi hänelle: "Nouse ja mene; sinun uskosi on sinut pelastanut". '

Kenen eteen parannettu lankesi? Jumalan. Tässä Jeesus myös itse toteaa, että tuo parantunut tuli Jumalaa ylistämään tullessaan hänen luokseen ylistämään. Ja sanoessaan "Eikö ollut muita, jotka olisivat palanneet Jumalaa ylistämään" hän tuo ilmi, että Jumala todella oli hänessä:

2. Korinttilaiskirje 5:19
'Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. '

Jeesus lähetti miehen, josta riivaajat olivat lähteneet, kotiinsa kertomaan kuinka suuria töitä Jumala oli tälle tehnyt:

Luukas 8:38-39
'Ja mies, josta riivaajat olivat lähteneet, pyysi häneltä saada olla hänen kanssaan. Mutta Jeesus lähetti hänet luotansa sanoen: "Palaja kotiisi ja kerro, kuinka suuria töitä Jumala on sinulle tehnyt". Ja hän meni ja julisti kaikkialla kaupungissa, kuinka suuria töitä Jeesus oli hänelle tehnyt. '

Mies julisti kuinka suuria töitä Jeesus oli hänelle tehnyt.

Matteus 4:8-11
'Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua". Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'." Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta. '

Minua ihmetytti joskus tässä kohta "ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta". En ymmärtänyt tämän sanan merkitystä. Niinpä rukoilin Jumalaa, että hän sen minulle opettaisi. En muista tarkkaan kuinka kauan aikaa kului, mutta hetkessä tämä sana avautui minulle.

Jeesus sanoi saatanalle:"Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinua kumartaman ja häntä ainoata palveleman." Enkelit tulivat toteuttamaan Jeesuksen sanaa. He tulivat palvelemaan Herraa heidän Jumalaansa, siis Jeesusta.

Heprealaiskirje 1:5-12
' Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"? Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit". Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi"; mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi." Ja: "Sinä, Herra, olet alussa maan perustanut, ja taivaat ovat sinun kättesi tekoja; ne katoavat, mutta sinä pysyt, ja ne vanhenevat kaikki niinkuin vaate, ja niinkuin vaipan sinä ne käärit, niinkuin vaatteen, ja ne muuttuvat; mutta sinä olet sama, eivätkä sinun vuotesi lopu". '

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olis vain pitänyt ittellään.

• Jeesus on Jumala, Hän sanoi " Minä olin jo ennen Abrahamia ja Abraham näki Minun päiväni" ja juutalaiset tahtoi tästä syystä kivittää hänet, tekin tahdotte kivittää Herran ja ristiinaulita hänet uudelleen, koska olette epäuskoisia, ette tahdo kieltää itseänne ettekä usko John 1.1-3 ettekä usko että aina on uskosta vain ja Pyhästä Hengestä pelastuttu. EIkä Mooseksen laki kokskaan pelastanut eikä Jumala muutu! ja uusi litto on sydämen tila eikä kalenteri!Jumalan liittoo ei koskaan Kristuksessa katkennut ja totinen Viinipuu hän on ja aina ollut johon uskova uudessa sydämen liitossa oksastettiin! Kristus Hän se on tullut ylhäältä ja vierailut tällä jo tuhansia vuosia , Luonut maailman ja ihmisen ja mennyt Marian kohtuun ja syntynyt myös sieltä. Kolme on aina todistanut Taivaissa: Isä , Sana ja Henki. Ette voi palvella kahta herraa. Joka rakastaa maailmaa, ei Isän rakkaus ole Hänessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1712
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1332
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      95
      1026
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      773
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      44
      765
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      579
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      571
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      513
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      493
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      443
    Aihe