Tuosta kyseisestä löydetystä miehestä kerrotaan, että hän olisi tullut murhatuksi ja olisi maailman vanhin henkirikoksen uhri. No höh, eihän sitä tiedetä millainen murhamies Ötzi oli aikanaan. Saattoihan olla, että tuota mahdollista murhaajaa takaa-ajettiin ja hänen tappamisensa oli oikeutettu siihen aikaan.
Ötzillä oli myös torjuntavammoja, joten jotain kamppailuja oli ollut. Ötzin aseista on myös löytynyt neljän ihmisen verta, joten ei voida sanoa varmuudella, että hän olisi ollut rikoksen uhri, ehkä rikollinen itse ja sai ansaitsemansa lopun.
Jäämies Ötzi
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Puhut ajasta "tapa tai tule tapetuksi". Käsite rikoksen uhri ja henkirikoksen uhri ovat tämän ajan ajattelumaailmaa, eivätkä ole sovellettavissa siihen aikaan jos haluaa ymmärtää asioita. Nykyajan ihminen ei ole keksinyt jotain luonnonlakeja nimeltä rikos ja murha. Ne on käsitteitä mitä kokeillaan tässä ajassa. Ihminen ei ole tullut mitenkään eteenpäin. Ihminen on vaan liikkunut tiettyyn abstraktiomalliin päänsä sisällä. Onko se hyvä malli, niin sen näyttää tulokset. Tällä hetkellä ei näytä hyvältä. Voi olla että vaatii taas uuden resetin ihmiskunnan osalta. Taas kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646