Euroopassa syttyy pian sota Nehemia Ry srk vanhimmisto eli profeetta pastori Jari Pasanen ennustaa
https://youtu.be/qss5uhiL9mY?si=nAPi_CdkYcuq8GQ-
Profeetta Jari Pasasen profetia
15
179
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Profeetta = Estoton paskanpuhuja.
- Anonyymi00002
Profeettojen olemassaolo todistaa jumalan olemattomuuden.
Muutoin salama iskisi ja jumala hoitaisi itse puhumisen.- Anonyymi00007
Jumala puhuu profeettojen kautta
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jumala puhuu profeettojen kautta
Voi olla myös itse Saatana, mistä ne erottaisi?
- Anonyymi00013
he-ma kirjoitti:
Sanos muuta, eihän Herra Sebaotkaan ymmärtänyt luomastaan arkkienkeli Luciferista tulevan Saatanan, vaikka kaikkitietäväksi mainostetaankin.
- Anonyymi00015
he-ma kirjoitti:
Ne henget on koiteltava onko jumalasta
Vihollinen voi naamioitua valkeuden
Enkeliksi.
- Anonyymi00003
Valitettavasti, Jumala EI VIELÄ toimi, mutta tulee aika kun Herra, Jumala on "saanut tarpeeksi" ja sitten Jumala itse toimii.
Toivoisin että se aika tulisi pian, niin että pääsisin kotiin"
Jumala odottaa vielä eli on ARMOLLINEN, meille.
Kaikki ovat pahoja, pienimmästä suurimpaa ja
syntisestä "vanhurkaaseen"!
Oi jospa Herra todella antaisi palvelijansa, ketä lie tulla ja tehdä jumalattomille, "salamoita taivaan täydeltä".
Koko maa. Suomi ja maailma on pahuuden vallassa ja mennyt täydelliseti pilalle, turmioon!
Kun Herra ei enää "usko" että ihmiset ottavat Hänet vastaan ja tekevät kuten on meitä, heitä opettanut tekemään, Herra Jeesus antaa vallan Isälle takaisin ja sitten tulee Hän joka on sanonut tulevansa.
ja maailma saa palkkansa!- Anonyymi00005
USA on voittajien puolella,se on Trumpin ansiota kun on Israelin puolella, on vielä estänyt kahden valtion tunnustamisen jota palestiinalaisetkin vastustavat.
Kannattaa muistaa profeetan happotesti, oikeat lottonumerot etukäteen.
Yksikään profeetaksi ilmoittautunut ei vielä ole onnistunut.
Sotien profetoiminen on muuten sama kuin profetoisi että rumppi valehtelee tänäänkin.- Anonyymi00006
Trump on Jumalan työjuhta jo heti tämän kauden alussa hän muutti epädemokraattien ihmisyyttä vahingoittavat lait.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Trump on Jumalan työjuhta jo heti tämän kauden alussa hän muutti epädemokraattien ihmisyyttä vahingoittavat lait.
Tuo on yksi, vaikkakin hyvin epätodennäköinen vaihtoehto, kun taas minä olen vakuuttunut siitä, että Herra Sebaotilta loppuivat heinäsirkat tykkänänsä, ja siksi Hän lähetti Donald Trumpin ihmisten vaivaksi.
- Anonyymi00008
Suattaapi synnin määrä piankin olla täysi:
3 Moos 14: 20. Älä makaa lähimmäisesi vaimon kanssa, ettet saastuisi hänestä.
21 Älä anna lapsiasi poltettavaksi Molokille, ettet häpäisisi Jumalasi nimeä. Minä olen Herra.
22 Mies ei saa maata miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan. Se on iljettävää.
22 Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten saastuttaisi itseäsi, älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle, että se parittelisi hänen kanssaan. Se on iljettävää.
24 Älkää saastuttako itseänne millään näistä asioista, sillä niillä kaikilla ovat saastuttaneet itsensä kansat, jotka minä karkotan teidän edeltänne.
Lisäksi yhdessä on liittouma asettunut terroristien puolelle, Israelin joutuessa puolustautumaan.- Anonyymi00011
Uskonharhaiset voivat toki olla haluamansa suuruisia syntisäkkejä, kun taas meitä tervejärkisiä ei moinen höperehdintä liikuta lainkaan.
- Anonyymi00010
Eurooppa on maanosa, jota rajaavat Atlantin valtameri lännessä, Pohjoinen jäämeri pohjoisessa, Uralvuoret ja Uraljoki idässä, Kaspianmeri, Kaukasusvuoret ja Mustameri kaakossa sekä Välimeri etelässä.
Näin ollen ei tarvitse olla kummoinen ennustaja, jos profetoi "sodasta Euroopassa", sillä onhan Venäjä käynyt hyökkäyssotaa Ukrainassa jo vuodesta 2014 lähtien. - Anonyymi00014
Vitut ole mikään profeetta tuo Jari Pasanen. Itseoppinut saarnamies joka keksii omasta päästään juttuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011673
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä431220Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23970Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita170806Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13770Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS37728Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201703- 46689
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13657Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.40616