Profeetta Jari Pasasen profetia

Anonyymi-ap

15

179

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Profeetta = Estoton paskanpuhuja.

• Anonyymi00002

Profeettojen olemassaolo todistaa jumalan olemattomuuden.
      Muutoin salama iskisi ja jumala hoitaisi itse puhumisen.

• Anonyymi00007

Jumala puhuu profeettojen kautta

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Jumala puhuu profeettojen kautta

Voi olla myös itse Saatana, mistä ne erottaisi?

• Anonyymi00013
        he-ma kirjoitti:

Sanos muuta, eihän Herra Sebaotkaan ymmärtänyt luomastaan arkkienkeli Luciferista tulevan Saatanan, vaikka kaikkitietäväksi mainostetaankin.

• Anonyymi00015
        he-ma kirjoitti:

Ne henget on koiteltava onko jumalasta
        Vihollinen voi naamioitua valkeuden
        Enkeliksi.

• Anonyymi00003

Valitettavasti, Jumala EI VIELÄ toimi, mutta tulee aika kun Herra, Jumala on "saanut tarpeeksi" ja sitten Jumala itse toimii.

Toivoisin että se aika tulisi pian, niin että pääsisin kotiin"
      Jumala odottaa vielä eli on ARMOLLINEN, meille.

Kaikki ovat pahoja, pienimmästä suurimpaa ja
      syntisestä "vanhurkaaseen"!

Oi jospa Herra todella antaisi palvelijansa, ketä lie tulla ja tehdä jumalattomille, "salamoita taivaan täydeltä".

Koko maa. Suomi ja maailma on pahuuden vallassa ja mennyt täydelliseti pilalle, turmioon!

Kun Herra ei enää "usko" että ihmiset ottavat Hänet vastaan ja tekevät kuten on meitä, heitä opettanut tekemään, Herra Jeesus antaa vallan Isälle takaisin ja sitten tulee Hän joka on sanonut tulevansa.

ja maailma saa palkkansa!

• Anonyymi00005

USA on voittajien puolella,se on Trumpin ansiota kun on Israelin puolella, on vielä estänyt kahden valtion tunnustamisen jota palestiinalaisetkin vastustavat.

• Kannattaa muistaa profeetan happotesti, oikeat lottonumerot etukäteen.

Yksikään profeetaksi ilmoittautunut ei vielä ole onnistunut.

Sotien profetoiminen on muuten sama kuin profetoisi että rumppi valehtelee tänäänkin.

• Anonyymi00006

Trump on Jumalan työjuhta jo heti tämän kauden alussa hän muutti epädemokraattien ihmisyyttä vahingoittavat lait.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Trump on Jumalan työjuhta jo heti tämän kauden alussa hän muutti epädemokraattien ihmisyyttä vahingoittavat lait.

Tuo on yksi, vaikkakin hyvin epätodennäköinen vaihtoehto, kun taas minä olen vakuuttunut siitä, että Herra Sebaotilta loppuivat heinäsirkat tykkänänsä, ja siksi Hän lähetti Donald Trumpin ihmisten vaivaksi.

• Anonyymi00008

Suattaapi synnin määrä piankin olla täysi:
      3 Moos 14: 20. Älä makaa lähimmäisesi vaimon kanssa, ettet saastuisi hänestä.
      21 Älä anna lapsiasi poltettavaksi Molokille, ettet häpäisisi Jumalasi nimeä. Minä olen Herra.
      22 Mies ei saa maata miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan. Se on iljettävää.
      22 Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten saastuttaisi itseäsi, älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle, että se parittelisi hänen kanssaan. Se on iljettävää.
      24 Älkää saastuttako itseänne millään näistä asioista, sillä niillä kaikilla ovat saastuttaneet itsensä kansat, jotka minä karkotan teidän edeltänne.

Lisäksi yhdessä on liittouma asettunut terroristien puolelle, Israelin joutuessa puolustautumaan.

• Anonyymi00011

Uskonharhaiset voivat toki olla haluamansa suuruisia syntisäkkejä, kun taas meitä tervejärkisiä ei moinen höperehdintä liikuta lainkaan.

• Anonyymi00010

Eurooppa on maanosa, jota rajaavat Atlantin valtameri lännessä, Pohjoinen jäämeri pohjoisessa, Uralvuoret ja Uraljoki idässä, Kaspianmeri, Kaukasusvuoret ja Mustameri kaakossa sekä Välimeri etelässä.

Näin ollen ei tarvitse olla kummoinen ennustaja, jos profetoi "sodasta Euroopassa", sillä onhan Venäjä käynyt hyökkäyssotaa Ukrainassa jo vuodesta 2014 lähtien.

• Anonyymi00014

Vitut ole mikään profeetta tuo Jari Pasanen. Itseoppinut saarnamies joka keksii omasta päästään juttuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      101
      1673
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      43
      1220
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      970
    4. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      170
      806
    5. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      770
    6. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      728
    7. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      703
    8. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      689
    9. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      657
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe