Onko ylöstempauksellisuus tulossa

Anonyymi-ap

Huomisellisuuvesta oun tännäh mietiskelly kovastikki. Heräsin jo aikaisellisesti sillä aatoksella jotta entäs jos huomenna on se huomenen. Se viimenen tavallisuuvellinen aamu ennen suurta lähtemisellistä. Kahavivesi oli vielä pannussa, mutta mieleni oli jo pilvien yläpuolisuuvessa.

Kahtelin ikkunastani taivahalle. Pilivellisyys näytti tavalliselta, mutta niinhän ne varmaan näyttänevät sillonki. Ei pilivi huuvaa jotta "nytpä alakaa". Se vaa oleskelee pilivellisyyven näkösenä.

Mieleni rupesi laskeskelemaan.

Entäs jos huomenna tullee ylöstempaus.

Entäs jos ei tulleskaan.

Entäs jos se tullee juuri sillon ku oon haukkaamassa ensimmäistä hanpurilaispualikasta. Siinä jäis haukkaus ikuisellisesti kesken. Toisaalta eipähän tarvihtis murehtia kaloreillisuuksia. Ne jäis maallisuuvellisiksi murheiksi.

Sitten aattelin jotta kannattaako minun siivota huonettanikkaan. Jos huomenna lähtö tullee, niin jääkö pölyt tänne omille sijoillensa. Vai katteleeko joku niitä jäläkeenpäin ja aatteleepi jotta "kylläpä oli pölykkäisellistä". Tämmösiä suuria kysymyksellisyyksiä ihminen miettii.

Jääkaappia avasin kans.

Siellä oli juustollisuus, makkarallisuus, limuskapullollisuus ja puolikas kurkkusellisuus, joka oli nähäkseni jo hiukkasen väsyksissä. Aattelin jotta jos huomenna tullee lähtö, niin tuokin kurkkusellisuus jää aivan turhanpantiksi. Siinä tuli vähäsen haikeuksellinen olo.

Ulukona lokki kahteli minnuu pitkähkön aikaa.

Rupesin heti miettimähän jotta tietääkö se jotaki mitä mie en tiijä. Lokithan lentelevät korkeuksissa. Ehkä niillä on parempi näkymä taivahallisiin asijoihin. Vaan yhtäkkiseltään se nappasi jonku ranskanperunallisuuden maasta ja lensi pois. Siihen päätty hänen hengellisempi vaikutelmansa.

Lopulta istahin hilijasellisesti.

Aattelin jotta jos huomenna on lähtö niin hyvä niin.

Jos ei oo, niin sitten eletähän huominenki.

Ehkä syön hanpurilaisellisuuden.

Ehkä käveleskelen.

Ehkä kirjottelen tämmösiä lisää.

Kaikkia asijoita ei ihminen tiijä. Monesti mieli koittaa juosta paljon eellemmäs ku jalat kerkiävät. Vaan aikallisuuvella on tapansa kulukee.

Nyt juon kahavillisuuteni loppuhun.

Ja jos huomenna herään, niin aattelen varmaan taas ensimmäiseksi jotta entäs jos ylihuomenna.

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei ole ennen kuin kaikki kansat on evankelioitu...myös juutalaiset ja muslimit...eikä "evankelioiminen" tarkoita Israelin/siionistien sotarikosten ja muslimilasten murhien siunaamista.

Matt. 28:19
      Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni...

Matt. 24:14
      Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, TODISTUKSEKSI KAIKILLE KANSOILLE; ja >>>>> sitten tulee loppu.

• Anonyymi00003
        UUSI

Kaikilla kansoilla tarkoitettiin Israelin heimon eri kansoja.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei ne valitut ole mitään Jehovantodistajia tai helluntailaisia, vaan Israelin heimon eri kansojen ihmisiä.

Ilm. 7:4

Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ne valitut ole mitään Jehovantodistajia tai helluntailaisia, vaan Israelin heimon eri kansojen ihmisiä.

Ilm. 7:4

Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19476830/siionistikristityt-eivat-ole-kristittyja-jeesuksen-seuraajia

SYNTYPERÄ EI TEE JUUTALAISISTA TODELLISIA AABRAHAMIN LAPSIA

Joh.8
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "***Jos olisitte Aabrahamin lapsia****, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
        40 Mutta nyt te tavoittelette minua TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 Jeesus sanoi heille: "***Jos Jumala olisi teidän Isänne****, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 ***TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ***, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut ***murhaaja*** alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on ***valhettelija*** ja sen isä.

JUUTALAISET EIVÄT KANSAKUNTANA OLE ENÄÄ MISSÄÄN ERITYISASEMASSA

Matt.21
        42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
        43 Sen tähden minä sanon teille: JUMALAN VALTAKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ.

Matt.23
        37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        38 Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.

JUMALA EI KATSO HENKILÖÖN TAI KANSALLISUUTEEN

Apt.t 10
        34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ETTEI JUMALA KATSO HENKILÖÖN,
        35 vaan että JOKAISESSA KANSASSA se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.

Luuk.10
        25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
        26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
        27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi".
        28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää".
        29 Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"
        30 Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
        31 Niin vaelsi sattumalta eräs ***PAPPI*** sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
        32 Samoin ***LEEVILÄINENKIN***: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.
        33 Mutta kun eräs ***SAMARIALAINEN***, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
        34 Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
        35 Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
        36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
        37 Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19476830/siionistikristityt-eivat-ole-kristittyja-jeesuksen-seuraajia

SYNTYPERÄ EI TEE JUUTALAISISTA TODELLISIA AABRAHAMIN LAPSIA

Joh.8
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "***Jos olisitte Aabrahamin lapsia****, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
        40 Mutta nyt te tavoittelette minua TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 Jeesus sanoi heille: "***Jos Jumala olisi teidän Isänne****, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 ***TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ***, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut ***murhaaja*** alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on ***valhettelija*** ja sen isä.

JUUTALAISET EIVÄT KANSAKUNTANA OLE ENÄÄ MISSÄÄN ERITYISASEMASSA

Matt.21
        42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
        43 Sen tähden minä sanon teille: JUMALAN VALTAKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ.

Matt.23
        37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        38 Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.

JUMALA EI KATSO HENKILÖÖN TAI KANSALLISUUTEEN

Apt.t 10
        34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ETTEI JUMALA KATSO HENKILÖÖN,
        35 vaan että JOKAISESSA KANSASSA se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.

Luuk.10
        25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
        26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
        27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi".
        28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää".
        29 Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"
        30 Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
        31 Niin vaelsi sattumalta eräs ***PAPPI*** sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
        32 Samoin ***LEEVILÄINENKIN***: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.
        33 Mutta kun eräs ***SAMARIALAINEN***, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
        34 Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
        35 Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
        36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
        37 Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".

Jumalan lupaukset ja liitot koskee vain Aabrahamin jälkeläisiä, joita kaikki Israelin
        12 heimon perilliset ovat.

Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Moosesta, ei mitään Tarsolaista murhamiestä Paavalia.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

"Uusi Jerusalem" kuvaa Jumalan HENGESTÄ syntynyttä seurakuntaa.

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä ***näytän sinulle MORSIAMEN***, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja ***näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin***, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Gal.4
        25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja ***vastaa nykyistä Jerusalemia***, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 Mutta SE JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON, on vapaa, ja se on **meidän äitimme**.
        27 Sillä kirjoitettu on: **"Iloitse, sinä HEDELMÄTÖN, joka et synnytä**, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

30 Mutta mitä sanoo Raamattu? >>>> "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA ; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

Hebr.11
        14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
        15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
        16 mutta nyt he **pyrkivät parempaan, se on TAIVAALLISEEN**. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä >>>> HÄN ON VALMISTANUT HEILLE KAUPUNGIN.

• Anonyymi00011
        UUSI

"Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni..."

Ja tämä kumoaa tuon. Jeesus nimenomaan kehoittaa olemaan tuputtamatta kristinuskon kappaleita vieraisiin kulttuureihin:

Matt. 7:6 - Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja tämä kumoaa tuon. Jeesus nimenomaan kehoittaa olemaan tuputtamatta kristinuskon kappaleita vieraisiin kulttuureihin:

Matt. 7:6 - Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä

Juutalaiset olivat ilmeisesti koiria ja sikoja, koska tappoivat Jeesuksen.

Ja sinäkin olet vuohikristitty eli tosiasiassa et lainkaan kristitty, vaan siionistivuohi.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jumalan lupaukset ja liitot koskee vain Aabrahamin jälkeläisiä, joita kaikki Israelin
        12 heimon perilliset ovat.

Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Moosesta, ei mitään Tarsolaista murhamiestä Paavalia.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

"Jumalan lupaukset ja liitot koskee vain Aabrahamin jälkeläisiä, joita kaikki Israelin
        12 heimon perilliset ovat."

Vaikka uskoisi teidän vuohikristittyjen tavoin, että ainoastaan syntyperäiset eli lihasta/luonnonmukaisesti syntyneet juutalaiset (lue: "Haagarin jälkeläiset") ovat Aabrahamin jälkeläisiä, niin siltikään yksikään siionisti tai muu juutalainen, JOKA EI USKO JEESUKSEEN, ei kuuluisi tähän Aabrahamin Hengen vaikutuksesta syntyneiden jälkeläisten (lue: "Saaran jälkeläiset") eli "lupausten lasten" joukkoon, sillä heillä ei ole Jeesuksen uskoa.

Gal.4 (1992 käännös)
        Hagar ja Saara
        21 Te, jotka tahdotte elää lain alaisuudessa, vastatkaa: ettekö kuule, mitä laki sanoo?
        22 Pyhissä kirjoituksissa kerrotaan, että Abrahamilla oli kaksi poikaa, joista toisen synnytti orjatar, toisen vapaa nainen. [1. Moos. 16:15, 21:2]
        23 Orjattaren poika syntyi **luonnonjärjestyksen mukaisesti**, vapaan naisen poika sen sijaan **lupauksen voimasta**. [1. Moos. 16:4, 17:16]
        24 Tämä on **VERTAUSKUVA**. Naisilla tarkoitetaan **kahta liittoa**. Toinen on Siinainvuoren liitto, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Hagar. [Jer. 31:32; Gal. 5:1; Hepr. 8:9]
        25 HAAGAR tarkoittaa Arabiassa olevaa Siinainvuorta, ja sitä ***vastaa nykyinen Jerusalem***, joka lapsineen elää orjuudessa.
        26 Mutta TAIVAALLINEN JERUSALEM on vapaa, ja se on meidän äitimme. [Hepr. 12:22; Ilm. 3:12, 21:2,10]
        27 Onhan kirjoitettu: -- ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ! Riemuitse ja huuda, sinä joka et tunne synnytystuskia! Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies. [Jes. 54:1]
        28 Veljet, te olette lupauksen lapsia, niin kuin Iisak oli. [Room. 9:8]
        29 Niin kuin **LUONNONJÄRJESTYKSEN MUKAISESTI SYNTYNYT** silloin vainosi **HENGEN VAIKUTUKSESTA SYNTYNYTTÄ**, niin on laita nytkin.
        30 Mutta mitä pyhät kirjoitukset sanovatkaan? "Aja pois orjatar ja hänen poikansa, sillä orjattaren poika ei saa jakaa perintöä vapaan naisen pojan kanssa." [1. Moos. 21:10]
        31 Me emme siis, veljet, ole orjattaren vaan vapaan naisen lapsia. [Gal. 3:29]

Joh.8
        40 Mutta >>> nyt te tavoittelette minua >>> TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        44 ***TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ***, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut **murhaaja** alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on **valhettelija** ja sen isä.

Joh. 1:47
        Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, OIKEA ISRAELILAINEN, jossa **ei vilppiä ole**!

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei ketään suoraan taivaaseen tempaista.

Kaikki joutuu ensin tuomiolle tekojensa mukaan.

Pietari puhuu seurakuntalaisille.

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.

• UUSI

Tulloo.🏋‍♂️🏋‍♀️🏋⬆️👍

• Anonyymi00008
      UUSI

Ensin luste eli lahkot temmataan pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Jeesus meni kuoltuaan taivaaseen. Ei hiippaile ja hengaile Sauluksen kaltaisten murhamiesten porukoissa missän erämaissa.

Matt. 24:26

"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä.

• Anonyymi00018
        UUSI

"Ensin luste eli lahkot temmataan pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin."

Ja missähän tällaista huuhaata kerrotaan...?

• Anonyymi00010
      UUSI

Moikka Selef! Miten menee?

Suomessa vankeustuomiot liian lyhyitä mun mielestä.

Englannissa sopivia tuomioita. Murhaaja muslimi ei ehtinyt murhaamaan edes niin sai elinkautisen. Tuskin se on oikeasti elinkautinen, mutta Suomessa tuo allahin murhasuunnittelija ei välttämättä saisi mitään tuomiota.

https://www.youtube.com/watch?v=OBfbdFFpe1g

• Anonyymi00012
      UUSI

Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä. >> Jakeen lisätiedot. 8:9 Viisaat saavat häpeän, kauhistuvat ja joutuvat kiinni.

Kuten tuolla jäljempnä käy ilmi, Jeesus kielsi tuputtamasta kristinuskoa vieraisiin kulttuureihin. Mutta henkisen vallanahneet papit ratsastavat tällä lauseella: Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsiksen

• Anonyymi00013
        UUSI

Kansoilla Jeesus tarkoittaa Israelin 12 heimon sukukunnan jälkeläisten kansoja.

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kansoilla Jeesus tarkoittaa Israelin 12 heimon sukukunnan jälkeläisten kansoja.

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten.

Ei siellä Pyhässä kaupungissa ole mitään pakanoiden pilareita, perustuksia eikä portteja. Paavalin nimeä ei edes tunneta.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei siellä Pyhässä kaupungissa ole mitään pakanoiden pilareita, perustuksia eikä portteja. Paavalin nimeä ei edes tunneta.

"Ei siellä Pyhässä kaupungissa ole mitään pakanoiden pilareita, perustuksia eikä portteja."

Ei niin, koska siellä on ainoastaan HENGESTÄ SYNTYNEITÄ "lupauksen lapsia" eli "Aabrahamin ja Saaran jälkeläisiä".

LIHASTA SYNTYNEILLÄ siionisteilla, joilla ei ole Jeesuksen uskoa ja jotka eivät seuraa Jeesusta eli "Aabrahamin ja Haagarin jälkeläisillä" ei ole sinne mitään asiaa.

Gal.4
        25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
        30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
        31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

Ilm.21:27
        Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan AINOASTAAN NE, JOTKA OVAT KIRJOITETUT KARITSAN ELÄMÄNKIRJAN.

Ilm. 14:4
        Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niin kuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka SEURAAVAT KARITSAA, MIHIN IKINÄ HÄN MENEE. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,

• Anonyymi00020
        UUSI

"Kuten tuolla jäljempnä käy ilmi, Jeesus kielsi tuputtamasta kristinuskoa vieraisiin kulttuureihin. Mutta henkisen vallanahneet papit ratsastavat tällä lauseella: Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsiksen"

Siionistivuohen Raamatun väännöksissä ei ole päätä eikä häntää...

Ilm. 5:9
        ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset KAIKISTA SUKUKUNNISTA JA KIELISTÄ JA KANSOISTA JA KANSANHEIMOISTA

Ilm. 7:9
        Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, KAIKISTA KANSANHEIMOISTA JA SUKUKUNNISTA JA KANSOISTA JA KIELISTÄ, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

• Anonyymi00016
      UUSI

Miksi ihmeessä ei mene perille selväkään Raamatun Sana ?

Eli mitä pitää ensin tapahtua / toteutua, ennen kuin Herra tulemuksensa alussa tempaa morsiamensa Häntä vastaan yläilmoihin.

Paavali on kirjoittanut siitä täysin selväsanaisesti, joten miksi ei edes luetun ymmärtämistä löydy ?

2. Tessalonikalaiskirje 2

2. Tessalonikalaiskirje 3

1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
      2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

!!!
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
      5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
      6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
      !!!

7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1076
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      834
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      669
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe