Meidän ei olisi pitänyt koskaan liittyä EUhun..
Uskon että suuri osa maista jotka EUssa ,ajattelevat samoin.
Ukraina saastuttaa koko Euroopan ja maapallon.
Kun katsoo maailman karttaa niin EU maat pikku pläntti verrattuna muihin maihin.
Venäjä on suuri arvokas maa.Upea historia ja kansa.
Miksi siis EU maat lähtivät mukaan Ukrainan sotaan?
Me Suomalaiset emme ole ystävä maa Ukrainan kanssa.Emme ole koskaan lomailleet siellä .Venäjällä olemme vierailleet erittäin usein.
Venäläiset ovat ystävällisiä ,rehellisiä ja tekevät töitä.
Onko tässä sodassa kyse vain halusta ?laajentaa EUta? Valitettavasti Suomen kansan rahat ja lisääntyvät velat ,tulevat tiensä päähän .
Odotan selvitystä kaikista rahoista ja sotatarvikkeista joita viety Ukrainaan.Niistä on pakko löytyä tiedot ,kansan nähtäviksi.
Suomalaisilla iso ongelma kun vietiin mukaan Ukrainan sotaan.
13
76
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Suomea ei liitetty EUhun, se oli silloin EY.
Unionilla oli paha kaiku suomalaisten korvissa - Soviet Union! - sitä ei sopinut sanoa.
Ja sehän oli taloudellinen kauppaliitto, jonka jäsenillä oli paljon etuja ja ennen kaikkea Vapauksia.
Kuka muistaa, tavroiden, pääomien, kaupan, työvoiman vapaa liikkuvuus.
Joista jotain toteutui.
Viinaa sai tuoda Virosta halvalla ja paljon, autoja Saksasta ei.
Ja työvoiman liikkuvuudesta tuli elintasosiirtolaisuutta EUn ulkopuolelta.
Ja mikä pahinta, talousliitto muuttui sotaliitoksi jonka ainoa tavoite on loputon sota Venäjää vastaan.
Euroopan Yhteisöstä tuli kuin tulikin Eurosto Liitto.
Suurin sotaisuuden ulkopuolella nähty saavutus toistaiseksi on irtoamaton muovipullon korkki.- Anonyymi00004
Montako sotaa EU on aloittanut ja montako Putin? Ihan näin vertailuksi.
- Anonyymi00002
Venäjä itse muodostaa uhan muita kohtaa. Eikö olekin jännä asia, että venäjän naapurimaat yksitellen haluavat liittyä Natoon. Nato ei haali tai metsästä uusia jäsenmaita, vaan kyllä ne valtiot ihan itse haluavat liittyä Natoon. Jännä juttu, että näin on, eikö vaan?
- Anonyymi00003
Pitääkö sinulle myös toimittaa liikekannallepanosuunnitelmat? Emmehän voi tehdä sitä ilman tarkempia tietoja.
Haluatko kertoa yksityiskohtaisesti erikoisoperaationne suunnitelmista? Mitkä kaikki EU:hun ja Natoon kuulumattomat maat ovat niiden Kremlin ystävällisten vallanpitäjien listalla? - Anonyymi00005
No kansan upeudesta en kyllä puhuisi. Olen työn takia ollut venäläisten kanssa tekemisissä ja kierompaa väkeä on vaikea löytää. Älä koskaan luota.... vanha sanonta.
- Anonyymi00007
Valehtelu ja kieroilu on juurtunut syvälle venäläiseen perimään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Valehtelu ja kieroilu on juurtunut syvälle venäläiseen perimään.
Johtuu ku ovat mongolien sekajätteen jälkeläisiä
- Anonyymi00006
Entä mitenkä niinku omasta mielestäsi eikä Putinin mielestä hommat ryssittiin siellä Neuvostoliitossa. Kaikki Taivaanportit olivat avoinna venäläisille vaan se ei kelvannut ja nyt sitten aloitatte kaiken alusta jälleen kerran kuten venäläiseen kulttuuriin kuuluukin.
- Anonyymi00008
Suomalaiset ja euroopan maisen kansalaiset ajattelevat noin, koska heille eu:sta on ollut vain haittaa, lisää veorja ja maksuja varsinkin suomalaisille.
Suomen ja euroopan maiden päättäjät eivät ajattele noin, vaan he kanattavat eu:ta, koska ovat pääsee kiinni hillotolppaan, joka suo heille ruhtinaallisen elämän ja suuret tulot, joita ei olisi ilman eu:ta.
Heillä olisi vaöta erottaa maansa eu:sta, mutta eivät he halua erottaa, koska se tietäisi hillotolpasta eroa ja siitä he pitävät kiinni kynsin ja hampain.- Anonyymi00009
Ja mitä teillä siellä Kremlissä käsketään ajatella?
- Anonyymi00013
Meidän maa ja teidän lätti näin se vaan menee Igor Pietarista
- Anonyymi00010
Suurin osa katuu lukuunottamatta Ranska,Saksa,jotka hyötyy
- Anonyymi00015
Ei suomalaisia ole viety mukaan Ukrainan sotaan vaan teitä venäläisiä sinne on viety vai pitäisikö käyttää ilmaisua jotta venäläiset ovat vieneet vähemmistökansansa sotaan Ukrainaan.
Pohjois-Korealaisiakin taikka afrikkalaisia vievät venäläiset sotimaan Ukrainaan vaan velliperse venäläiset eivät itse suostu sotimaan kun ovat omien puheidensa mukaan niin rauhaa rakastavia jottei koko Lättymaailmasta löydy niin rauhaa rakastavia kuin ovat venäläiset.
Mikä siinä on kun moskovalaiset taikka pietarilaiset eivät suostu sotimaan vaikka on menossa sellainen sota jotta jos Putin sen häviää niin koko venäläinen kulttuuri katoaa.
Hähh-hähh ... ootte te venäläiset sitten tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398