IS:
Digipostista tuli 14. huhtikuuta 2026 alkaen viranomaisten ensisijainen tapa lähettää laskut ja muut tärkeät tiedoksiannot kansalaisille. Digiposteja ovat esimerkiksi Suomi.fi-viestit ja OmaPosti.
Digipostia voivat lähettää myös muut toimijat, esimerkiksi taloyhtiöt ja kuntosalit.
Digiposti on eri asia kuin tavallinen sähköposti. Digiposti on palvelu, johon kirjaudutaan vahvasti tunnistautuen esimerkiksi pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Kommentti:
Lähettäkööt edelleen kirjepostia, meikäläinen ei tule tunnistautumaan viranomaispostin takia mihinkään pankkitunnuksella eikä mobiilivarmenteella. Mitä vähemmän niillä asioi, sitä vähemmän on vaara joutua kaiken maailman rosvojen ja ketkujen rikosten kohteeksi.
LÄHETTÄKÖÖT VAIN VIRKAMIESPOSTIA KIRJEITSE
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Jos eivät asiaa saa tiedoksi muuten, tulkoot vaikka poliisivoimin soittelemaan ovikelloa ja esittämään heidän kauttaan asiansa.
- Anonyymi00002
Yhtä vastenmielinen suuntaus on pakottaa ihmiset hoitamaan pankkiasiansa netissä ja kauppa-asiansa automaattikassoilla.
Joihinkin pankkeihin ei pääse asioimaan edes puhelimella, ellei varaa ensin netin kautta soittoaikaa.
Kaukana ovat ne ajat, jolloin sai vitsailla kysymällä, mikä on pankin kannalta paras asiakas:
- Sellainen, joka lähestyy kassaneitiä panomielessä.
Kaupoissa on kassahenkilö vain opastamassa asiakkaita, jotka tarvitsevat neuvoa automaattikassalla.
Asiointikontaktit minimoidaan kustannusten minimoimiseksi ja voiton maksimoinniksi ja osakkeiden arvon lihottamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459