Bisnes on nykyään suurempi valta kuin lainsäädäntö. Siksi elämme jo nyt Raamatun mainitsemaa laittomuuden aikaa.
Laki ei enää suojele ihmisiä vaan rikollisia.
Laittomuuden kasvava valta
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Se on kuitenkin niin, kuten usein on muissakin tapauksissa, että:
Se mitä näemme luonnollisella puolella on vain silmin nähtävää siitä, mitä tapahtuu Hengellisellä puolella.
Eli uskovat ovat luopuneet Jumalan laista, eli oikeammin siis meille ilmoitetusta Jumalan Hyvästä Tahdosta, joka meille Raamatunkin kautta on ilmoitettu.
Eli uskovat ovat luopuneet Jumalan tahdosta ( laista ) ja se näkyy siten myös luonnollisella puolella.
Eli kun Raamatussa sanotaan, että:
Matt. 24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
Niin tuo tarkoittaa sitä, että uskovat eivä rakasta Jumalaa ja Hänen hyvää tahtoaan, vaan rakastavat muuta enemmän ja siten heidän rakkautensa Herraan on kylmennyt.
Ja niinhän se on nyt "seurakunnissakin", eli sielläkin vääryys ja synti kukoistaa, eikä Jumalan lapsia suojella, vaan niitä siellä väärin toimivia pahantekijöitä.
Olemme siis tässä samassa tilanteessa nykyään, kuin aikoinaan:
Jes. 3:4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.
Jes. 3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
Hesekiel 34 kertoo myös hyvin tilanteesta nyky Suomessa !
Kannattaa lukea, tässä otetta nyky paimenista:
1 Minulle tuli tämä Herran sana:
2 "Ihmislapsi, ennusta Israelin paimenia vastaan, ennusta ja sano heille-paimenille: Näin sanoo Herra, Herra: Voi Israelin paimenia, jotka ovat itseänsä kainneet! Eikö paimenten ole kaittava lampaita?
3 Te olette syöneet rasvat, pukeneet päällenne villat, teurastaneet lihavat; mutta ette ole kainneet laumaa,
4 ette ole vahvistaneet heikkoja, ette ole parantaneet sairaita, sitoneet haavoittuneita, tuoneet takaisin eksyneitä, etsineet kadonneita, vaan te olette vallinneet niitä tylysti ja väkivaltaisesti.
5 Ja niin ne ovat hajaantuneet paimenta vailla ja joutuneet kaikkien metsän petojen syötäviksi-hajaantuneet ne ovat.
6 Minun lampaani harhailevat kaikilla vuorilla ja kaikilla korkeilla kukkuloilla; pitkin koko maata ovat minun lampaani hajallaan, eikä kenkään niistä välitä eikä niitä etsi.
7 Sentähden, paimenet, kuulkaa Herran sana:
8 Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, totisesti, koska minun lampaani ovat ryöstettävinä ja koska minun lampaani ovat kaikkien metsän petojen syötävinä, kun paimenta ei ole ja kun minun paimeneni eivät välitä minun lampaistani, vaan minun paimeneni kaitsevat itseänsä, eivätkä kaitse minun lampaitani,
9 sentähden, paimenet, kuulkaa Herran sana:
10 Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn paimenten kimppuun, vaadin lampaani heidän kädestänsä ja teen lopun heidän lammasten-kaitsennastaan, eivätkä paimenet saa enää kaita itseänsä. Minä pelastan lampaani heidän kidastansa, eivätkä ne sitten enää ole heidän syötävinänsä.
11 Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen.
Laitan toisen lainauksen lisäksi / jatkoksi siitä, miten "seurakuntien sisällä toimitaan.- Anonyymi00002UUSI
Tässä siitä, että mitä on tapahtunut noiden väärien paimenien toiminnan vuoksi, eli miten se on vaikuttanut "seurakunnan" sisällä noiden lampaiden kesken:
17 Mutta te, minun lampaani! Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan, oinasten ja vuohipukkien välillä.
18 Eikö teille riitä, että olette hyvällä laitumella, kun vielä tallaatte jaloillanne loput laitumestanne, ja että saatte juoda kirkasta vettä, kun vielä hämmennätte jaloillanne loput?
19 Ja onko minun lampaitteni oltava laitumella siinä, mitä jalkanne ovat tallanneet, ja juotava sitä, mitä jalkanne ovat hämmentäneet?
20 Sentähden sanoo Herra, Herra niille näin: Katso, minä, minä tuomitsen lihavan lampaan ja laihan lampaan välillä.
21 Koska te olette kylki-ja niskavoimalla sysineet ja sarvillanne puskeneet kaikkia heikkoja, kunnes olette saaneet ne ajetuiksi ulos ja hajallensa,
22 niin minä tahdon vapauttaa lampaani, etteivät ne enää jää ryöstettäviksi; ja minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan välillä.
23 Ja minä herätän heille yhden paimenen heitä kaitsemaan, palvelijani Daavidin; hän on kaitseva heitä ja oleva heidän paimenensa.
24 Ja minä, Herra, olen heidän Jumalansa, ja minun palvelijani Daavid on ruhtinas heidän keskellänsä. Minä, Herra, olen puhunut.
Tälläistähän se nykyään on laajalti Suomen "seurakunnissa" .
- Anonyymi00003UUSI
Elämme laittomuuden aikaa kuin rikotaan esivaltaa vastaan, kapinoidaan sitä vastaan, vaikka sana sanoo, että joka nousee sitä vastaan, nousee Jumalan säätämystä vastaan ja ettei esivalta turhaan miekkaa kanna. Sillä on oikeus rangaista laittomuuden tekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101960
- 60883
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41645
- 61639
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33548Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512- 46484
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478