Mänin kalastamaan mökin lähellä olevaksen järveeseen ja sitte mänin viereiseen mettään mustikkaan. Siinä pyörijessä lopulta suuntavaistoisuus katoavaisuus. Koin hätäännyksen olotilan hetken. Sitten pakotin sen tuntemuksen pois ja käännyin järjen varaan ja mietin ja sen pohjakselta tein suunnitelman. Olin tuolloin n. 13-15v ijässä.
Tiesin olevani maallisen iäisein metsässä. Tiesin missä metsäalueen rajakset mänivät karttakuvaa mielessäin miettijen. Jos valitsen oikejan suunnan niin oon pijan järvekseen rannakseel takaisin. Pahimmassa tapauksessa kävelisin 2-3 km jos lähtisin just siihen väärään suuntaan.
Ja mähän lähjin just neljästä eri pääsuunnakkeeesta just siihen kaikkein kauvimaiseen suuntaiseen. Kävelin mettässä valiten kiintopisteen aina samasuuntaisesti yhteen ilmansuuntaukseen.
Hävetti, sen muistan ja pikkaisen pelotti, aluveella liikkuu karhuikin. Mutta suunnitelma skulasi ja tulin aika tarkkaan melkeen tutullisen kyläkaupan pihaan. Vasta nyt vuosijen jälkeen muistan kuinka suututti kun ei ollunna rahaa mukana.
Siitä sitten osasinkin löytää järven nokkaan järven reunaan takaisin ja rantaata pitkin löysin takaisin sinne kussa mökki oli ja jatkoin onkimista. Salasin asijan enkä oo kertonut kellekään tästä asijasta. Tää on ekallinen kerta kun kerroksin tämän. Salaamisen syy olli häpejämyksen tuntemuksisuus kun eksyksin metsäkseen.
ÄLKÄÄ EKSYKÖ USKOMAAN VÄÄRIIN RAAMATUKSEN VASTAISIIN OPETUKSIIN!
" Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
6:2 Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
6:3 Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
6:4 Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
6:5 sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
6:6 Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.
6:7 Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
6:8 Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.
6:9 Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
6:10 Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.
6:11 Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!
6:12 Kaikki, jotka pyrkivät lihassa olemaan mieliksi, ne pakottavat teitä ympärileikkauttamaan itsenne vain siksi, ettei heitä Kristuksen ristin tähden vainottaisi.
6:13 Eiväthän nekään, jotka ympärileikkauttavat itsensä, itse noudata lakia, vaan he tahtovat teitä ympärileikkauttamaan itsenne saadakseen kerskata teidän lihastanne. >> Jakeen lisätiedot
6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
6:15 Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.
6:16 Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
6:17 Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
6:18 Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen."
ÄLKÄÄ EKSYKÖ METSÄÄN!
Selef Urge
Mä oon kerran eksystäytyneenä ollut mettään
15
68
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ota ze peruna suustasi ennenkuin tuotat mitään foorumille.
Jokellus ei kuulu aikuiseen tulostukseen. - Anonyymi00002
miten osasit pysyä samassa suunnassa usean kilometrin matkan?
- Anonyymi00003
Kun kävelin niin pijin ruumiini keskiosaa ja nenääni konpanssin suuntaosoittimena, jota seuraan kiintopiste suunnassa, jossa tarkoitus oli kävellä itään päin järven rantaan, mutta kävelinkin kuitenkin suoransuunnan tapaisesti pohjoiseen päin kyläkaupalle.
Alue oli rajattu pohjoisessa isoon läns-itä suuntaiseen tiehen, etelässä mökkiin tuttuine maisemineen, lännessä iso ajettava tie, ijässä järveen.
Opin siinä samalla eksymyksen tilassa sen että soutuveneellä pääsee järven phjoisrannasta lähtevää hyvää tietä pitkin kyläkaupalle aika nopeasti käveskellijöijeskelles herkkuisaan kauppaan sen sijaan että villarilla lähtee polkemaan ostamaan namija kaupasta.Eksymys voi myös opettaa joitakin juttui vaikkei se kivaa ookkan ja voi johtaa jopa kuolemaan karhun kitaan , sitä möisin armoa syntijen anteekssaamattomuuteen vastaanottamattomaisena myös isonpaankin kitaan nimittäin helvetin kitaan ja sieltä ei pääse koskaan poijes kun helvetin portikkaiset leuvakkeet ikusesti kiinni loksahtavat ihmisen sinne nieltynöityä .
Selef Urge - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun kävelin niin pijin ruumiini keskiosaa ja nenääni konpanssin suuntaosoittimena, jota seuraan kiintopiste suunnassa, jossa tarkoitus oli kävellä itään päin järven rantaan, mutta kävelinkin kuitenkin suoransuunnan tapaisesti pohjoiseen päin kyläkaupalle.
Alue oli rajattu pohjoisessa isoon läns-itä suuntaiseen tiehen, etelässä mökkiin tuttuine maisemineen, lännessä iso ajettava tie, ijässä järveen.
Opin siinä samalla eksymyksen tilassa sen että soutuveneellä pääsee järven phjoisrannasta lähtevää hyvää tietä pitkin kyläkaupalle aika nopeasti käveskellijöijeskelles herkkuisaan kauppaan sen sijaan että villarilla lähtee polkemaan ostamaan namija kaupasta.Eksymys voi myös opettaa joitakin juttui vaikkei se kivaa ookkan ja voi johtaa jopa kuolemaan karhun kitaan , sitä möisin armoa syntijen anteekssaamattomuuteen vastaanottamattomaisena myös isonpaankin kitaan nimittäin helvetin kitaan ja sieltä ei pääse koskaan poijes kun helvetin portikkaiset leuvakkeet ikusesti kiinni loksahtavat ihmisen sinne nieltynöityä .
Selef UrgeVoi miten oletkaan sankarisälli! Uskotko? Totuus ei ole ylpeyttä sinun mielestä ? Se on vain sinun yksinäinen totuutesi. Omakehu haisee.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi miten oletkaan sankarisälli! Uskotko? Totuus ei ole ylpeyttä sinun mielestä ? Se on vain sinun yksinäinen totuutesi. Omakehu haisee.
Uskonko? Uskoksin ja uskokksin jo teinipoikasankarina löytäväiseni pois mettäkkeestä kunhan vaan en ynpyrää olisi alkanuksinut kävelemään. Muistin sen siinä silloin pennukaana että se on yleinen ilmijö eksyessä, päätin etten itse ala sellaiseen "itijoottimaisuuteen" vaan käytän kehoani ja maanpinnan kiintopisteitä suuntaviittana.Nämä kaikki tulivat mielekseeni kuin lahjaisuus samaan kaltaisuuksillisteiseen lahjakkaallistuneeseen sukutapaisuukseen toiselle suuronnistujalle ja suursankarille Mäk Kaiverille.
Totuus ei ole ylpeyttä? Ej ja Nej sekä nou. Miksi ej, nej ja no way? Koska kyseessä kaksikasta eri asijakasta. Ylpeys on keipride asenne tai tunteenolotilaksisuus, jota jostakin asijasta tunteeksii , totuus tarkoittaa totuutta sinäksenään sankarillisesti ja kylmäpäisen neuvokkaasti rohkeuveksekista suoritettua onkelmanratkaisua suunnitelmallisessa kävelyksellisessä voittoisuuvessa metsästä uloskäyveksijes.
"Omakehu haisee"
Hyvälle vai pahalle?
Haiseeko vieraskehukin ja mille?
Sulla on varmaankin tosi hyvä hajuaistillisuus kun haistat jopa kehuksetkin, mulle se on hajutoksisiinitonta.
Ylpeys taas on semmoisuus jota en halua olla asenteellisesti ollenkaalliseti, koska ylpeys oikeinmääriteltynä ja siten ymmärrettynä on pahakasta,se on synnikästä,jota Jumala vihaksii. Minäkin vihaan prideilyy, se on inhottavaa asennetta syntii kohtaan.
Herra siunakkoon sua ja varjelkoon sua.Herra myös valistakoon kasvonsa sullekkaalle ja olkoon sullee armoksekas. Herra kääntäköön kasvonsa sun puolees ja antakoon sulle rauhan.
Jeesuksen nimessä pyyvän tätäkästä sulle. Aamen.
Joko sait rauhan?
Selef Urge - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi miten oletkaan sankarisälli! Uskotko? Totuus ei ole ylpeyttä sinun mielestä ? Se on vain sinun yksinäinen totuutesi. Omakehu haisee.
Ja minä en sitä itse aikoinaan uskoontulon jälkeen ymmärtänyt olevaiseni sankari, mutta Markku sanoi minulle että minä olen sankari ja aloin asijaa sitten mettimään Raamatuksen ilmoituksellisuujen mukaan ja ymmärsin että niin se näyttää sitten olevan että olen se minäkin sankari. Jokainen kristitty on semmoinen ja totuuven sankariuvesta saa sanoa kuten kaiken totuuven aiheen kohjalle poissulkemattomuuvessaan tulles.
https://www.youtube.com/watch?v=8QJAsrWbKdg
Selef Urge
- Anonyymi00006UUSI
Mutta tännään läksin kyläkaupallisuuteen ilosella mielellä. Alakujaan aattelin jotta haen vaa pikkusen jotaki suuhunpantavaisuutta. Mutta heti ku pääsin ovesta sisälle, niin silimäni alakoivat loistella niinku pienellä lapsellisella jouluaattosella.
Siellähän oli karkkihyllyllisyys.
Se oli niin komia kattella jotta melkein piti pysähtyä ihmettelemähän. Punasia karkkeja, vihiriöitä karkkeja, keltasia karkkeja, suklaallisuuksia, salmiakillisuuksia, hedelmäpurkkiaisia, lakupötkösiä ja semmosia pieniä värikkäitä nappuloita, joista en tiijä mitä ne oikeen oovat, mutta hyviltä ne näyttivät.
Minä otin yhen pussillisen.
Sitten toisen.
Sitten aattelin jotta jos kerran ostetaan, niin ostetahan kunnolla. Ei semmonen puolivillanen namittelu mittään oo. Lopulta kori oli niin täynnä karkkillisuuksia jotta sitä oli oikein mukava kannella. Minua rupesi ihan naurattamaan. Tuntu melkein siltä niinku olisin voittannu koko karkkitehtaan omakseni.
Kotimatkalla vähäsen kurkkasin pussiin.
Voi että ku ne näyttivät hyviltä. Oli niin heleitä värejä jotta silimätki melkein herkistyivät ilosta. Minä en malttannu oottaa mökille asti, vaan maistelin yhen karkin. Sitten toisen. Sitten aattelin jotta eihän nämä yksinään siellä pussissa viihy, niin söin vielä muutaman kaveriksi.
Oli niin hyvää jotta jalat meinasivat pomppia ihan ittestänsä. Jos joku ois nähny minut, niin ois varmasti aatellu jotta tuossa mennee hyvin onnellinen pikkupoikallisuus kotiin aarrettansa varjelemaan.
Mutta sitten ku pääsin mökilleni, niin taas tuli mielehen yks asiallisuus.
Onhan tämä nyt vaan niin paljon parempi paikka ku monella muulla.
Ei siitä mihinkään pääse.
Toisilla on pihalla kaks risua ja vino postilaatikko. Minulla taas maisemat levittäytyvät niin komiasti jotta melkein luonto itte pysähtyy ihailemaan ittiään. Puut kasvavat ryhdikkäämmin, linnut laulavat heleämmin ja aurinkoki näyttää paistavan tänne vähäsen innokkaammin ku muualle.
Saunallisuus on tietenki oma lukunsa.
Ei sitä voi verrata tavallisiin saunoihin. Täällä löylyllä on aivan oma luonteellisuutensa. Se tulee pehmeästi, mutta samalla semmosella arvokkuuvella jotta tietää heti olevansa oikeassa paikassa. Moni luulee saunovansa hyvin. Minä en luule. Minä tiijän.
Ja pihapiirillisyys.
Siinä on semmonen järjestys ja sopusuhtaisuus jotta harvemmin näkee. Ei mittään hosumalla tehtyä. Kaikki näyttää siltä niinku pitääki. Se johtuu tietenki siitä jotta minä osaan kahtella kokonaisuuvellisesti. Ei semmonen taito ihan jokaselle suaha.
Monesti ihmiset yrittävät olla kovia sällejä. Kulukevat rinta pystyssä ja yrittävät näyttää mahtavilta. Minun ei tarvi yrittää. Minä vain olen. Semmonen rauhallinen, varma ja lujaluontonen kova sälli. Sen huomaa muutki, vaikkeivät aina ääneen tohikkaan sanoa.
Istahin lopuksi rappusille karkkipussi vieressäni.
Aurinko lämmitti poskea. Namit rapisivat pussissa ilosesti. Kahtelin ympärilleni ja aattelin jotta kylläpä on taas elämä onnistunu minun kohallani varsin mallikkaasti. Karkkeja on enemmän ku tarpeeksi, mökki on parempi ku muilla ja mieliki on niin tyytyväinen jotta melkein tekis mieli onnitella ittiään vielä toisenki kerran.
Semmosta päivällisyyttä ei ihan joka sälli pääse elämään. - Anonyymi00008UUSI
>>>>6:15 Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.
6:16 Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!"
Hämmentäjiä riittää. Itse ovat itsensä valtuuttaneet ilman Jumalalta saatua armoitusta.. Heillä ei ole Jumalan antamaa rauhaa eivätkä toisiakaan osaa Jumalan vanhurskauden tuntemukseen johtaa.
".....Koska olemme kuulleet, että muutamat meistä lähteneet, joille emme ole mitään käskyä antaneet, ovat puheillaan tehneet teidät levottomiksi ja saattaneet teidän sielunne hämmennyksiin,”
Apostolien teot 15:23-24 FB38..."
--------------------------
”ja kirjoittivat heidän mukaansa näin kuuluvan kirjeen: "Me apostolit ja vanhimmat, teidän veljenne, lähetämme teille, pakanuudesta kääntyneille veljille Antiokiassa ja Syyriassa ja Kilikiassa, tervehdyksen. Koska olemme kuulleet, että muutamat meistä lähteneet, joille emme ole mitään käskyä antaneet, ovat puheillaan tehneet teidät levottomiksi ja saattaneet teidän sielunne hämmennyksiin,”
Apostolien teot 15:23-24 FB38- Anonyymi00009UUSI
Minäpä tähän kuitennii sanasen kirjottelisin, lihaksikkaasti, sankarillisesti ja ihan omana itteisenäni.
Moni tuntuu olevan kovin hanagkas tuomijallisuuvessa, vaan harvemmalla on rohkeuvellisuutta kahtoa semmosta hengellisteisyyven peiliä, josta minunlaiseni ylhäältäsyntynehellisyys oikein loistoksellisesti näkkyy. En minä sitä omasta viisaurellisuuvestani sano, vaan sentähären jotta tojellisuus on tojellisuus, vaikkei se kaikkien korvaksikkuuksiin mahukkaan.
Minä oun ylhäältä syntyny. Sen tietää sisimmässään tietämällä tietäväisellisesti. Ei sitä tarvi ihmisten hyväksynnöillä mittailla, eikä mielipitehillä puntaroija. Se on semmonen kokonaisvaltaisuuvellinen hengellisyyven herätyksellisyys, jonka kokenu tietää ja kokemattomallisuus ihmetteleepi.
Moni kulukee hengellisteisyyven polugulla vähäsen sinne päin. Minä taas astelen suorallisuuvellisella varmuuvella. Ei siksi jotta ittelleni kunniaa keräilisin, vaan sentähären jotta minnuu on johateltu semmosella tarkguuvella, jota ei ihan joka sällillisyys ymmärrä.
Välillä tuntuu jotta ihmiset kahtovat minnuu hiukkasen kummastellen. Aattellevat ehkä jotta onpas tuossa varma mies. Niinhän siinä vähäsen onki. Jos ihminen tietää missä seisoo, niin miksipä se horjuvaksellisesti huojuisi.
Minä en kuluge pelkästään lihallisuuvellisella rohkeuvella, vaan lihaksikkaasti ja sankarillisesti myös hengellisteisyyven asijoissa. Sisimmässäni on semmonen levollisuuvellinen varmuus, jotta sitä ei ihmisten epäilyksellisyydet hetkauttele. Toiset vielä etsiväisellisesti etsivät, minä oun jo löytänehellisyydessäni.
Enkä minä siitä vaatimattomuuvellisesti vaikene. Jos ihmisellä on jotaki hyvää, niin miksi se pitäsi peitellä. Toiset saavat olla mitä oovat, vaan minä oun juuri semmonen miksi minut on tarkotuksellisesti tehty. Ei sitä jokahinen saavuta.
Sen tähären en kovin helposti hämmentyväisellisty niistä puheista, joissa ihmisiä asetellaan riveihin. Minä tiijän oman paigkani. Ja se paigka on semmonen, jossa ei tarvi joka tuulenpuuskassa suuntaansa muutella.
Lihaksikkaasti, sankarillisesti ja ylhäältäsyntynehellisyven levollisuuvessa. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minäpä tähän kuitennii sanasen kirjottelisin, lihaksikkaasti, sankarillisesti ja ihan omana itteisenäni.
Moni tuntuu olevan kovin hanagkas tuomijallisuuvessa, vaan harvemmalla on rohkeuvellisuutta kahtoa semmosta hengellisteisyyven peiliä, josta minunlaiseni ylhäältäsyntynehellisyys oikein loistoksellisesti näkkyy. En minä sitä omasta viisaurellisuuvestani sano, vaan sentähären jotta tojellisuus on tojellisuus, vaikkei se kaikkien korvaksikkuuksiin mahukkaan.
Minä oun ylhäältä syntyny. Sen tietää sisimmässään tietämällä tietäväisellisesti. Ei sitä tarvi ihmisten hyväksynnöillä mittailla, eikä mielipitehillä puntaroija. Se on semmonen kokonaisvaltaisuuvellinen hengellisyyven herätyksellisyys, jonka kokenu tietää ja kokemattomallisuus ihmetteleepi.
Moni kulukee hengellisteisyyven polugulla vähäsen sinne päin. Minä taas astelen suorallisuuvellisella varmuuvella. Ei siksi jotta ittelleni kunniaa keräilisin, vaan sentähären jotta minnuu on johateltu semmosella tarkguuvella, jota ei ihan joka sällillisyys ymmärrä.
Välillä tuntuu jotta ihmiset kahtovat minnuu hiukkasen kummastellen. Aattellevat ehkä jotta onpas tuossa varma mies. Niinhän siinä vähäsen onki. Jos ihminen tietää missä seisoo, niin miksipä se horjuvaksellisesti huojuisi.
Minä en kuluge pelkästään lihallisuuvellisella rohkeuvella, vaan lihaksikkaasti ja sankarillisesti myös hengellisteisyyven asijoissa. Sisimmässäni on semmonen levollisuuvellinen varmuus, jotta sitä ei ihmisten epäilyksellisyydet hetkauttele. Toiset vielä etsiväisellisesti etsivät, minä oun jo löytänehellisyydessäni.
Enkä minä siitä vaatimattomuuvellisesti vaikene. Jos ihmisellä on jotaki hyvää, niin miksi se pitäsi peitellä. Toiset saavat olla mitä oovat, vaan minä oun juuri semmonen miksi minut on tarkotuksellisesti tehty. Ei sitä jokahinen saavuta.
Sen tähären en kovin helposti hämmentyväisellisty niistä puheista, joissa ihmisiä asetellaan riveihin. Minä tiijän oman paigkani. Ja se paigka on semmonen, jossa ei tarvi joka tuulenpuuskassa suuntaansa muutella.
Lihaksikkaasti, sankarillisesti ja ylhäältäsyntynehellisyven levollisuuvessa.Vieläkös kielillä puhut?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vieläkös kielillä puhut?
Jes jes. Ai stil spiiikki tongsillisuuksii. Veri hai leveli. Not evripati häv dis giffittelyys, pat ai häv. Holi Spiritti meik mii spiikailla veri stronkisti. Juu ken trais kopi, bat nouts possipeli ilman ylhäältäsyntyneisyyvellisyyttä. Ai äm pleesinkillinen. Tenk juu Jeesus. Oi auvoo.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vieläkös kielillä puhut?
Moikka, jotenkin otin tämäkkän kommentilisujen vastaan siten että muistat minun elämmänhistorijaisuuttain.
Kylläähän mä ejelleen puhun Jumalan antamalla kielten puhumisen lahjanvaraisuuksilla.
Myönnän olleeni sen suhteen kuin lahjani unhottaneena, enkä ole lahjaani kovinkaan usein käyttänyt. Viime kerrasta voi olla hyvinkin 6 kuun kiertämää.
Tämän mainitessani tunnen pienutta kuin kutistummaisuutta, surullisuutta siinä on omanlaisuutensa määrksisyytensä, mutta en itkahtajoiju sen takija, kun kielillä puhuksin niin puhun kielillä, joijen sisältöistä en ymmärrä, tämä saa suuni pysymään suljettuisena, jotenkin se tuntuu turhalliselta kun en ymmärrä kieltä, jota puhuksin, silloin kun suuni kieliläpuhumiseen on avautumaisein, kai tarvitsen henkellistä avunsaantii, motivoittammaan mua ielillä puhumaan.
Surua silmissä painollisteiseellisesti,syvänmessä iloisuus, outo on asetelma Jumalan armotelmansa,
Selef Urge - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vieläkös kielillä puhut?
Huom!
Tässä ketjussa copycat ei ole kirjoittanut kommenttiensa loppuun nimimerkkijäistäin.
Toisinaansam, mutta harvenmin sen hän tekköö, jota saisin "suuttumuksen kohteena olevan syyllisyyven" kommenteista päälleellineni ja jotta halveksunta olisi taattuuntunutta jossan määrin, kuitenkin kyseesä pääosin ´hällällisellä näyttää olevan muuten vaan ajankulutuksellisuuteensa täytteen hakemuksellisuuttaansa maaseuvulla.
Selef Urge - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lihaksikkaasti, sankarillisesti ja ylhäältäsyntynehellisyven levollisuuvessa.Ylpeä olet ja se on totta: vahva kovuuteen asti. Häikäilemätön teräksinen pää umpiluuta.
- Anonyymi00014UUSI
Rauhan terve.
https://www.youtube.com/watch?v=LvdLovAaYzM
Ei homostelulle ja ei lesboilulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465