Psyykenlääkkeistä

Anonyymi-ap

Älkää hyvät ihmiset alkako mistään syystä käyttämään mitään masennuslääkkeitä, mielialalääkkeitä, adhd lääkkeitä, psyykenlääkkeitä tai ssri lääkkeitä. Ne vaurioittavat aivoja hyvin nopeasti, eikä paluuta ole. Myrkylliset kemikaaalit vahingoittavat keskushermostoa ja tappavat harmaita aivosoluja nopeammin ja tuhoisammin kuin alkoholi. Aivovaurio jää nopeasti.

23

73

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Luontaistuotteista ymmärtävä lääkäri olisi paras?

Mielentila ongelmiin EI lääkkeitä - lääkkeet EI ole ratkaisu vaan saattaa aiheuttaa esim vaarallisen riippuvuuden , jne

• Anonyymi00002
        UUSI

Jeesus on parantanut eniten ihmisä maailmassa ja parantaa joka hetki.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Pyydä apua Jeesukselta

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Totuus

• Anonyymi00004
      UUSI

Aivan

• Anonyymi00006
      UUSI

Voipi se olla niinkin. Helposti mömmöjä tyrkyttävät nykyään. Ei niillä parane mielialat. Toivottomuuden tunne on tässä maassa tullut yleiseksi.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ilmeisesti olet sitten valmis ottamaan henkilökohtaisen vastuun kun joku lopettaa lääkityksen ja lopettaa itsensä kun sinun kehotuksesta lopetti lääkityksensä ja vaipui syvään masennukseen!!!
      Toki myös otat henkilökohtaisen vastuun kun lääkityksen lopettanut vaipuu psykoosiin ja harhoissaan listii ihmisiä!!!

• Anonyymi00008
        UUSI

Minä olen ainakin täysin valmis syyttämään psykiatriaa ihmisille valehtelusta, ihmisten tarkoituksellisesta vammauttamisesta ja tappamisesta rahan vuoksi, koska he jatkavat yhä vaikka ovat täysin tietoisia vakavista seurauksista.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minä olen ainakin täysin valmis syyttämään psykiatriaa ihmisille valehtelusta, ihmisten tarkoituksellisesta vammauttamisesta ja tappamisesta rahan vuoksi, koska he jatkavat yhä vaikka ovat täysin tietoisia vakavista seurauksista.

Tuota ei kysytty vaan oletko valmis ottamaan vastuun kun joku kuolee omankäden kautta tai surmaa toisen ihmisen kun kehotat lopettamaan lääkityksen!!!
        Muuten näitä somessa riehuvia lääkityksen lopettamis kehottajia on muuten jo maailmalla tuomittukin vankilaan kun ihminen on kuollut heidän takiaan!!!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuota ei kysytty vaan oletko valmis ottamaan vastuun kun joku kuolee omankäden kautta tai surmaa toisen ihmisen kun kehotat lopettamaan lääkityksen!!!
        Muuten näitä somessa riehuvia lääkityksen lopettamis kehottajia on muuten jo maailmalla tuomittukin vankilaan kun ihminen on kuollut heidän takiaan!!!

Älä väännä asioita, ihmiset eivät tee itsareita ilman lääkkeitä vaan nimenomaan lääkemyrkytystilassa. Tämä luulisi olevan jo kaikille selvää.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älä väännä asioita, ihmiset eivät tee itsareita ilman lääkkeitä vaan nimenomaan lääkemyrkytystilassa. Tämä luulisi olevan jo kaikille selvää.

Kertoo tuleva katupuukottaja tai narunjatko, onneksi olkoon!!!

• Anonyymi00013
        UUSI

siksi niitä myrkkyjä ei pitäs kenellekään tyrkyttää alun alkaenkaan.. psyykepillerit on hermomyrkkyä, joten kannattaa lopettaa heti,

jospa eivät ehdi tuhota, ja toisaalta saattaa alkaa keho puhdistumaan myrkyistä.

lääkebisnes on vaarallista

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ottaako se vastuun joka myrkkypillerit on pakottanut syömään?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

>>Tämä luulisi olevan jo kaikille selvää.

Huvittavaa paatosta ihmiseltä, joka on asiasta noin pahoin pihalla.
        Olen käyttänyt eriliaisia SSRI/SNRI-valmisteita 90-luvun puolivälistä viime vuosiin saakka. Ne eivät aiheuta mitään aggressioita vaan päInvastoin tasaavat ja virkistävät mieltä, lievästi myös sedatiivisia.
        Minulle ainakin mahdollistaneet liki oireettoman elämän, kun mieli on alkanut jähmettyä ja aloitekyky hiipunut.
        Onhan niillä omat ongelmansa.

Aloituksessa pyrittiiin näköjään taas vähättelemään alkoholin tuhoisia vaikutuksia.
        Se on masennukseen ja unettomuuteen käytettynä paha tekijä.
        Itse olen luonnollisesti täysraitis, joten lääkkeiden ja alkoholin tuhoisia yhteisvaikutuksia ei ole edes päässyt syntymään.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

mitä sä tuommoisia kirjoitat, raportoi ketju jostain syystä tai oma syy kirjoittele sinne.. jos sisältö asiaton, miksi se näkyy?

ei kukaan oikeasti sairas halua varmaan lääkkeitään olla käyttämättä.

nämä asiat on sanomattakin selvää. ehkä he on päihdettä käyttäneet ja huumetta, senkin vähentäminen voi riittää "lääkkeenä" ?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vaihdoin itse opiaatit peukkuun...halvempaa ja sekottaa kivasti nopeammin.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

>>Tämä luulisi olevan jo kaikille selvää.

Huvittavaa paatosta ihmiseltä, joka on asiasta noin pahoin pihalla.
        Olen käyttänyt eriliaisia SSRI/SNRI-valmisteita 90-luvun puolivälistä viime vuosiin saakka. Ne eivät aiheuta mitään aggressioita vaan päInvastoin tasaavat ja virkistävät mieltä, lievästi myös sedatiivisia.
        Minulle ainakin mahdollistaneet liki oireettoman elämän, kun mieli on alkanut jähmettyä ja aloitekyky hiipunut.
        Onhan niillä omat ongelmansa.

Aloituksessa pyrittiiin näköjään taas vähättelemään alkoholin tuhoisia vaikutuksia.
        Se on masennukseen ja unettomuuteen käytettynä paha tekijä.
        Itse olen luonnollisesti täysraitis, joten lääkkeiden ja alkoholin tuhoisia yhteisvaikutuksia ei ole edes päässyt syntymään.

Älä valehtele. Kukaan ssri lääkkeitä syönyt ei ole kauaa elossa, eikä ainakaan terveen kirjoissa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Kyllä otan vastuun siitä että ylsikään ihminen ei tee itsemurhaa siksi että lopettaisi itsensä myrkyttämisen. Se on sataprosenttisen varmaa. Kuten myös se että yksikään psykiatri ei uskalla ottaa itse määräämiään myrkkyjä, eikä siis tiedä mitä se ihmiselle tekee. Toisin sanoen heillä ei ole mitään näyttöä niiden hyödyllisyydestä, eikä mitään millä puolustautua niiden tappamien ihmisten ja heidän omaistensa edessä.
      Psykiatrit ovat pelkureita, pakenevat valheiden taakse, sekä suojellun asemansa taakse, joka on viranomaiset ja lääketeollisuus.

• Anonyymi00017
        UUSI

Anna nimesi ja osoitteeesi jotta voi vaatia sinua vastuuseen muuten täyttä sonnan jauhantaa nimettömänä palstalla!!!

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Anna nimesi ja osoitteeesi jotta voi vaatia sinua vastuuseen muuten täyttä sonnan jauhantaa nimettömänä palstalla!!!

Et sinä voi ketään vaatia mihinkään senkin tavi. Voit vaatia hoitajaa tuomaan rauhoittavia ennen kuin valot sammutetaan.

• Anonyymi00018
      UUSI

jossain sanottiin keltaiset ja sitrus hedelmät poistaa masennusta, masennus voi kärsiä erinäisistä puutostiloista tietenkin,

monien ongelmat voi olla oikean elämän ongelmaa ns. umpikujassa ollessa, yksin ollessa ei olisi mitään ongelmaa kun saisi elää tavallaan..
      siksihän se hesan pyskiatrikin olisi älynnyt muuttaa ja erota, ongelmat poistuisi ettei tarvi eukkoa niputtaa mattoon.

• Anonyymi00023
      UUSI

Katsokaapa psykiatri Hannu Lauermaa jonka haastatteluja on juutuubissa paljon. On äijällä jutut. Mutta ei terveet.

• Anonyymi00024
      UUSI

Psykiatrit ovat kaikki päästään vialla. Ne elää jossain mielikuvitustodellisuudessa kuin aikuistumattomat lapset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1168
    2. 70
      1091
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      848
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      771
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      751
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      38
      704
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      638
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      38
      518
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      497
    Aihe