Yöt kuppajastat ja päivät nukut.
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Höpöhöpö
- Anonyymi00002
Ei semmoisella unikkohilmalla maalla mitään.
- Anonyymi00004
Sinä kekkeruusi se jaksat. Muista katsoa peiliin ja orientoitua aikaan sekä paikkaan. Sun ja hovis touhut on tiedossa. En arvosta
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinä kekkeruusi se jaksat. Muista katsoa peiliin ja orientoitua aikaan sekä paikkaan. Sun ja hovis touhut on tiedossa. En arvosta
Aikoihin en ole peiliin katsonut.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja muista hovis kans että lokitiedot näkyy.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja muista hovis kans että lokitiedot näkyy.
Mene maate jos pää ei kestä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei vanhan miehen kannattakkaan. Narsulle se peili vanhana on kova paikka. Sitten kun rahalla saa nuoren kauniin vaimon niin käy kuin sille näyttelijälle.
1v tapaamisesta mies saa muistisairauden. Naisella vauva kainalossa. Taluttaa sairasta miestään joka ei ymmärrä mihin pitäisi mennä. Aika surkeeta - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei vanhan miehen kannattakkaan. Narsulle se peili vanhana on kova paikka. Sitten kun rahalla saa nuoren kauniin vaimon niin käy kuin sille näyttelijälle.
1v tapaamisesta mies saa muistisairauden. Naisella vauva kainalossa. Taluttaa sairasta miestään joka ei ymmärrä mihin pitäisi mennä. Aika surkeetaHuolet ne on sinullakin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Huolet ne on sinullakin.
Onnekseni ei ole 😃
- Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mene maate jos pää ei kestä.
Sinulla di vaikuta tulkuttaja pää kestävän. Sivusta ota vaikka pami
- Anonyymi00031
Anonyymi00013 kirjoitti:
Huolet ne on sinullakin.
Joo se on tämä palstaäijä kun tuli mäkättämään jotain chadteoriaa tähän väliin
- Anonyymi00003
Vähän luulen ettei kukaan halua naiseksesi
- Anonyymi00005
Siihen tulokseen olen kyllä jo vähän itsekin tullut.
- Anonyymi00006
Tommoset moukka valittaja miehet jää kuule nuolemaan näppejään
- Anonyymi00009
On siinä hieman aihetta huomautella jos päivät vain vuoteessa lojuu. Hommat ei etene ei.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
On siinä hieman aihetta huomautella jos päivät vain vuoteessa lojuu. Hommat ei etene ei.
No jätä se sitten! Onhan muitakin naisia
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä sä oikee nillität. Mee eteenpäin elämässä
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
No jätä se sitten! Onhan muitakin naisia
On niitä kuulemma, olen kuullut naisesta jolla virtaa sormissa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei se ihminen oo paikalla sehän on töissä päivät enkä minä samaan työhön pääsis.
- Anonyymi00012
minä nimenomaan sopisin maalle.
- Anonyymi00014
Mutkun sille ei kelpaa kukaan
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutkun sille ei kelpaa kukaan
haluan metelöimään maalle:) maaseudun rauha:). se on haave plus kolmekymmentä
- Anonyymi00018
Voi v//@ mun karkit loppu😭😭😭😭voitko tuua lisäää😢
- Anonyymi00020
Minulla loppu ruoka:-(
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minulla loppu ruoka:-(
Ei minullakaan ole. Riisiä on
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei minullakaan ole. Riisiä on
On minullakin näitä lisukkeita muttei ruokaa.
- Anonyymi00021
Niin onhan se vaikeampi yöjuoksuun lähtiä.
- Anonyymi00024
Kuulostat vanhalta ukolta.Sinun pitäs mennä välillä sinne omaan kotiin siitä!Ai et voi kun aikuinen lapses on salanaikkosen kanssa siellä.
- Anonyymi00025
Joku tykkäs tästä.OMG!Se on totta!
- Anonyymi00028
Nythän on viikonloppu.
- Anonyymi00029
Vuoteesta ne taas uusavuttomat taas kommentoi.
- Anonyymi00032
jos minulle,, usein nukun yöt J työskentelen päivisin. mutta en ole kiinnostunut maaseudusta. kokeilin itse 2 paikassa ja karseat kokemukset. ei jaksa s, itä nyt sinä ole k öyhö ja muut saa, estetään kaikkea ja puututaan väärin kaikkeen. hyi vittu mitkä kokemukset. luontoa ja enemmän rauhaa ja ulkoilua saa muualta enemmän.
- Anonyymi00033
maaseutu ja se asukkast tuhosivat niin paljon hyviä mahdollisuuksia ja mitä haettiin sieltä. hyvin pitkälti karseaa aikaa.
- Anonyymi00034
ainoa hyvä puoli kun saatiin olla omassa porukassa jaseikkailtiin ympäriinsä. talon hoidot sujuikyllä, ei niissä mitään. mutta töitä hakkasivat ja kaikkea mitä tehtiin. ei minua varten.
- Anonyymi00035
Mä en muuttamassa maaseudulle takasin yhtään mistään syystä kun oon sieltä lähtenyt kerran
Naiselta miehelle - Anonyymi00036
En nuku koskaan,puhut omias.Se että älylaite on käytössä ei kerro KUKA SITÄ KÄYTTÄÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398