törmää aina näiden niin sanottujen "korkeampi aivoisten " tuotoksiin 😠
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Mistähän on kyse?
- Anonyymi00003
ken katajaan kapsahtaa se lopullisesti katoaa 🤔
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
ken katajaan kapsahtaa se lopullisesti katoaa 🤔
Mistähän on kyse?
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mistähän on kyse?
kellä ymmärrys on niin ymmärtää vinkin
- Anonyymi00005
Mitenkähän kävisi jos kaikki suomalaiset olisivatkin neutraaleja poitiikan suhteen, eli eivät olisi minkään puolueen kannattajia, enkä nyt tarkoita kommunismia, sillä sekin on poliittista. Loppuisiko keskustelupalstat, kun ei voi aina vetää politiikkaa kaikkiin kommetteihin esim. vaikkapa perunan kuorimiseen. Nuo poliittiset kommentit on niin ärsyttäviä, kun luullaan että joku on esim. vihervassari tai jokin muu, vaikka ei tiedetä ollenkaan mitään henkilön taustasta.
Vastenmielistä toimintaa!- Anonyymi00009
se että täällä tapahtuu jotain on aina joidenkin syy ! eli joku mahdollistaa jonkin tapahtumakulun ja se on yhtä syyllinen tapahtumiin kuin itse syyllinenkin !!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
se että täällä tapahtuu jotain on aina joidenkin syy ! eli joku mahdollistaa jonkin tapahtumakulun ja se on yhtä syyllinen tapahtumiin kuin itse syyllinenkin !!!
tekijäkin
- Anonyymi00006
Persut,
elätte jossain ihmetilassa, melkeinpä psykoosissa.
Luotte tekosyitä, luotte huhuja, estätte tiedonvälitystä, yksinkertaistatte omaa ajattelua.
Ennenkaikkea normalisoitte väkivallan.
Oletteko niin halukkaita tuhoamaan Suomen demokraattisen tasavallan.- Anonyymi00007
kuuleppas debiilinnnusjia jos minun omaisuuttani tai muuta käyttää joku ilman lupaani niin poistan sen päiviltä ja voin vannoa että mikään rangaistus maailmassa ei minu apysäytä ja kuolen hymy naamallani
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
kuuleppas debiilinnnusjia jos minun omaisuuttani tai muuta käyttää joku ilman lupaani niin poistan sen päiviltä ja voin vannoa että mikään rangaistus maailmassa ei minu apysäytä ja kuolen hymy naamallani
Kerrankin persuon oikeassa,se kuolee kun ammun sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1933227- 951453
- 1301148
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481132Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 97861
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun112697Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56695Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108668- 39607