Kenenkähän myötävaikutuksella näitä maastopaloja sytytellään? Syttymispaikoista löydetty kuulemma kaikenlaisia tulentekovälineitä, ja jopa kissoja hyödynnetään maastopalojen sytyttämisessä siten,että kissojen häntiin sidotaan nippusiteillä kiinni polttonesteillä käsiteltyjä riepuja jotka sytytetään palamaan ja päästetään sen jälkeen kissa juoksemaan pitkin rutikuivaa aroa tuskissaan. Paljonkohan CIA ja Mossad maksaa näille pyromaaneille?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Voi olla ulkomaisia agentteja tai sitten paikallisia hulluja tai mafiosoja. CIA, Mossad ja Venäjän GRU.
Taannoin metsäpaloja sytyteltiin jotta alue voitaisiin muuttaa rakennustonteiksi. - Anonyymi00003
Näkkäläjärven kumppaneilla on kokemusta kissojen kanssa värkkäämisestä.
- Anonyymi00004
Vasemmisto Medialle tuntuu olevan vaikea tunnustaa, että näitä maastopaloja sytyttelevät Moskovalle sielunsa myyneet KotiRyssät.
- Anonyymi00005
Todennäköisempää olisi kysyä, paljonko ryssä maksaa sytyttäjille... Ryssän motiivi on aiheuttaa sekasortoa, vaikeuttaa mielialoihin ja siirtää eurooppalaisten huomio pois Ukrainasta...
- Anonyymi00006
Ryssän pitää nääs saada sotia valloitussotaansa Ukrainassa "rauhassa"...
- Anonyymi00007
Aivan järkyttävää, että sytytetään tahallaan.
- Anonyymi00010
Termospullokokoomuslaiset syypäitä
- Anonyymi00011
Eu herrat voi olla myös syyllisiä.
- Anonyymi00015
Ukrainan sota on istutettu Eurooppaan, ja nyt NATO-maat Ranska,Espanja ja Italia poltetaan tuhkaksi.
- Anonyymi00021
Tu li ti kuil lla saa paljon tuhoa aikaan. Eikä maksa paljon.Ja Schengen alueella saa ajella vapaasti maasta toiseen raapimassa tikkuja.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459