Pastorit eivät puhu epäuskosta joka on kadotukseen vievä synti.
Jeesus tuomitsi epäuskosta jopa opetetuslapsensa.
"Ja apostolit sanoivat Herralle: "Lisää meille uskoa"."
(Luuk 17:5)
"Niin Herra sanoi: "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä."
(Luuk 17:6)
Uskonmäärä on erilainen + vaiettu opetus
20
70
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Matt 13:58:
"Ja heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt siellä monta voimallista tekoa." - Anonyymi00002
Mitä ihmetekoja tapahtui luterilaisessa messussa tänään, kerro?
- Anonyymi00004
Mitä ihmetekoja tapahtui Eelimin temppelissä tänään ?
- Anonyymi00003
Jokaisessa uskossa on mukana myös epäuskoa.
- Anonyymi00005
Jopa apostoli Paavali tunnusti epäuskonsa entäpä helluntaipastori ?
- Anonyymi00006
Ei Paavali ikään eikä koskaan tunnustanut epäuskoaan. Se olisi ollut sama kuin olisi tuominnut itsensä helvettiin.
Jeesus sen sijaan sanoi epäuskoisiksi, niitä, jotka luottaneet siihen että Jumala ruokkii ja vaatettaa kun tekee taivaan linnuille ja kedon kukkasille.
Mutta harhaoppiseet höpöttää mitä höpöttää.
- Anonyymi00007
Amerikassa on suuri uskon ja lahkojen määrä ja siellä uskotaan rahaan.
Yhdysvalloissa on syntynyt jälkeenpäin uskonnollisia liikkeitä, jotka pitävät itseään kristillisinä, kuten esim. helluntailaiset, adventistit, Jehovan todistajat ja mormonismi. Perinteiset kristilliset kirkot eivät pidä näitä kristillisinä. - Anonyymi00008
Usko vääriin profetioihin on kasvanut.
Helluntailaiset ylöstempausprofetiat ja sotaprofetiat suosituimpia (Venäjä hyökkää Suomeen / Tukholman profetia). - Anonyymi00009
Uskonmäärän mukaan.
Room 12:3:
"Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut." - Anonyymi00010
Epäuskoiset
Hepr 3:19: "Ja niin me näemme, että he epäuskon tähden eivät voineet siihen päästä."
Ilm 21:8: "Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."" - Anonyymi00011
Paavalilla oli niin luja usko ettei uskoi tulevansa elämänsä aikana temmatuksi taivaaseen.
Ei epäuskoinen niin usko vaan selittelee vain kaikkea käsittämyyksiä ja kuvittelee sen olevan uskoa. - Anonyymi00012
Miksi Jeesus OPETUSLASTENSA USKON PUUTTEEN TAKIA ei voinut niitä voimallisia tekoja tehdä?
Jokin sanoma tuossa nyt on, mutta oliko se Jeesuksen vai Matteuksen piilosanoma?
Vai oliko se vain Matteuksen keljuilua tai huumoria?
Matteuksen mukaanhan tuollaista ihmetekoa---
"Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä."
---ei ilman muiden ihmisten läsnäoloa voisi edes yrittää, koska heidän uskonsa voimallahan se tehdään, eikä tekijän uskon voimalla!
Minähän en edes yrittäisi tuollaista koska siitähän saisi vähintäänkin sakot, jos ei peräti linnaa! - Anonyymi00013
Hengettömien luterilaisten kysymykset on niin hölmöjä että eipä niihin viitsi mitään kommentoida.
Kun ei ymmärretä raamattua niin ei sitten osata edes kysyä mitään järjellistä.
Tähän nyt voi lyhyesti sanoa ettei kyse ollut opetuslasten uskon puutteesta vaan paikan asukkaiden. - Anonyymi00014
Helluntailaisten Raamatun tuntemus heikkoa.
Jeesus sanoi opetuslapsia vähäuskoisiksi.
"Hän sanoi heille: "Te vähäuskoiset, miksi olette pelkureita?" Silloin hän nousi ja nuhteli tuulia ja järveä, ja tuli aivan tyven."- Anonyymi00016
Niin se oli veneretken tilanne mitä sitten?
Missä luterilainen oppii jotain raamatusta?
Ei missään, 99 % ei koskaan avaa kirjaa, siinä sitä tuntemusta. - Anonyymi00018
Luterilaiset ovat valaistuneet. Heillä on pride-messut.
- Anonyymi00015
Tuskin kaikilla helluntailaisilla on sama uskon määrä tai edes usko.
- Anonyymi00017
Selitå tarkemmin miten ymmärrät kyseisen jakeen. Jeesus opetti vertauskuvin ei hän tuominnut ketään.
Johannes 3:17
»Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.
Johannes 12:47
Jos joku ei noudata minun sanojani, vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan sen.- Anonyymi00019UUSI
Jeesus ei ymmärtänyt mikä idea muiden herjaamisessa on ja kyllähän hän lakihenkisiä fariseuksia herjasi itsekin. Niitä, jotka tulisivat tappamaan Hänet.
- Anonyymi00020UUSI
" Miljard year in paradice is just a first step"
Siis ketä kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475