Eihän yksityisen sektorin työntekijäkään saa kuin 4 viikon palkallisen loman.
Myös työeläkeläisten tulee olla töissä 11 kuukautta vuodessa. Perustuslain yhdenvertaisuuspykäläkin sitä edellyttää.
Työeläkkeitä maksuun vain 4 viikkoa vuodessa
23
<50
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Ompa kekkiimäinen todella katkera.
Sitten kun sinä olet työeläkeiessä, äänimuut sinullakin
Mitä sanot, minä tällähetkellä saan kesälomapalkaa ja työeläket.- Anonyymi00017
Tuo loinen aloittaja voisi hirttää ittensä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuo loinen aloittaja voisi hirttää ittensä.
Kielenkäytöstä päätelleen työeläkeloinen kokee piston sydämessään elämällä varastetuilla rahoilla.
- Anonyymi00002
Sinun ei pitäisi saada kelakorvauksia, kun olet työikäinen.
Maks 4 viikkoa vuodessa. - Anonyymi00003
Näköjään aloituksia saat tehtyä, eikö kummallista ettet kykene vastaamaan.
Tehtailetko niitä kelakorvausten turvin liukuhihnalta. - Anonyymi00004
Pois vaan kokonaan nuo työeläkkeet. Ne rahat kuuluu palkansaajille.
- Anonyymi00006
Ei kuulu, vaan jokainen on itse maksaa tel-maksuja työssä ollessaan ja silloin maksaa myös omat eläkkeensä!!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei kuulu, vaan jokainen on itse maksaa tel-maksuja työssä ollessaan ja silloin maksaa myös omat eläkkeensä!!
En minä ainakaan ole mitään muuta maksanut kuin ammattiliiton jäsenmaksut. Työeläkeloisinnan rahat on varastettu palkkasummastani ilman lupaa.
- Anonyymi00013
Kerroppa miksi minun pitäisi antaa sulle ne rahat, jotka on palkastani otettu ennen sinun syntymää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
En minä ainakaan ole mitään muuta maksanut kuin ammattiliiton jäsenmaksut. Työeläkeloisinnan rahat on varastettu palkkasummastani ilman lupaa.
Oletpa sinä hivenen yksinkertainen, sinä kerrytät niillä omaaeläkettä.
Eläkejärjestelmä on ollut pitkään kunnossa, joskus kauvan sitten eläkkeet laskettiin 5 viimeistävuota siitä huonoi ja parasvuosi pois, siitä laskettiin heidän eläke, mutta heitä on tällähetkellä todella vähänjäljellä.
Kyllä sinunkin äänimuuttuukellossa kun pääset eläkkeelle. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kerroppa miksi minun pitäisi antaa sulle ne rahat, jotka on palkastani otettu ennen sinun syntymää.
Pyydän sinua palauttamaan vain sen tonnin, jonka varastat minulta joka kuukausi. Omilla rahoillasi saat tehdä mitä lystäät, en ole kiinnostunut muiden rahoista kuten sinä näköjään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oletpa sinä hivenen yksinkertainen, sinä kerrytät niillä omaaeläkettä.
Eläkejärjestelmä on ollut pitkään kunnossa, joskus kauvan sitten eläkkeet laskettiin 5 viimeistävuota siitä huonoi ja parasvuosi pois, siitä laskettiin heidän eläke, mutta heitä on tällähetkellä todella vähänjäljellä.
Kyllä sinunkin äänimuuttuukellossa kun pääset eläkkeelle.Usko nyt pösilö, että minä en "kerrytä" mitään. Minulta varastetaan rahaa.
Jos minä "kerryttäisin", niin tekisin sen itse oma-aloitteisesti.
Tällä hetkellä minulta varastetaan joka kuukaisi rahaa noin tuhat euroa työeläkeloisintaan. Varkaus on rikos.
- Anonyymi00005
Lopeta tuo typerä ajojahtisi työeläkeläisiä kohtaan!!
- Anonyymi00007
Lopeta minun rahojeni varastaminen. Varastat tuhat euroa minulta joka kuukausi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lopeta minun rahojeni varastaminen. Varastat tuhat euroa minulta joka kuukausi.
😂🤣😂 Vielä sinä yrität kertoa että ymmärrät eläkejärjestelmästä jotain.
Sinun kiinnittäisin emännän huomiota, tämänhallituksen suunnitelmiin.
Yrität saisi vapaaehtoisesti maksaa eläkettä, onko meillä muka niin tyhmiä yrittäjiä.
Ennen yrität laittaa sen summan kk:ssa sijoituksiin, kun hän jääeläkkeelle nostaa soitustuottoa mitä ei huomioda kansaneläkkeessä, varmaan duunarit tekisivät noin mutta emme ole herroja. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
😂🤣😂 Vielä sinä yrität kertoa että ymmärrät eläkejärjestelmästä jotain.
Sinun kiinnittäisin emännän huomiota, tämänhallituksen suunnitelmiin.
Yrität saisi vapaaehtoisesti maksaa eläkettä, onko meillä muka niin tyhmiä yrittäjiä.
Ennen yrität laittaa sen summan kk:ssa sijoituksiin, kun hän jääeläkkeelle nostaa soitustuottoa mitä ei huomioda kansaneläkkeessä, varmaan duunarit tekisivät noin mutta emme ole herroja.Minä yritän ainoastaan saada omat rahani käyttöön elinaikanani.
Vapaaehtoisesti saa eläkesäästöjä tehdä nytkin. Ei kukaan ole kieltänyt.
- Anonyymi00009
Alottaja ei ole ollut koskaan töissä, kun ei tiedä, että työläinen saa myös palkan lisäksi myös lomarahaa, eläkeläinen ei. Sinä et voinut sitä tietää?
- Anonyymi00010
Et ole ollut työelämässä koskaan. Lomarahat ynnä vastaavat ovat osa palkkaa. Vaan et tuotakaan näemmä tiennyt.
- Anonyymi00011
Aloittajalla taitaa mieli muuttua, kunhan jää itse mahdollisen työelämän/työvuosien jälkeen eläkkeelle. Kannattaisi miettiä millaisia aivopieruja päästelee.
- Anonyymi00012
Kyllä palkansaaja haluaa käyttää rahansa ollessaan hengissä, eikä vasta 50 vuoden kuluttua ollessaan haudassa pari metriä multaa päällään.
Kyseessähän on lainvastainen pyramidihuijaus. Perustuslakikin takaa omaisuudensuojan, mutta nyt palkansaajien rahoja varastetaan em. pyramidihuijaukseen. - Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä palkansaaja haluaa käyttää rahansa ollessaan hengissä, eikä vasta 50 vuoden kuluttua ollessaan haudassa pari metriä multaa päällään.
Kyseessähän on lainvastainen pyramidihuijaus. Perustuslakikin takaa omaisuudensuojan, mutta nyt palkansaajien rahoja varastetaan em. pyramidihuijaukseen.Senkö on nyt työeläkkeellä oleva kehittäneen.
Virhe tapahtuin niillä herroilla jotka kehittivät eläkejärjestelmän.
Aluksi eläkelasketiin 5 viimeistävuotta siitä huonoin ja paraspois, heikommallakin koulupohjalat ymmärtää, että nuo eläkkeet oli päinhelvettiä.
- Anonyymi00022
Lomaa on vuodessa 5 viikkoa yksityisellä puolella vuodessa.
Valtiolla ja kunnilla jotain 6-7 viikkoa.- Anonyymi00023
Palkallisia vapaita on yksityisellä puolellakin noin 7,5 viikkoa vuodessa, jos tekee 40-tuntista työviikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547