Tätä kyllä huomattu monessa paikoin..
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2e3b9ba3-fe33-4f0a-9a3c-5dc3ca84a217
kertoo painonsa nousseen salakavalasti hänen tavattuaan miehensä. Rakkaushuumassa tuli naposteltua ja katseltua elokuvia
Naiset alkaa lihoa jos saavat miehen
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Otsikon ei taaskaan vastaa juttua.
Vai johtuiko siitä ette ymmärtänytlukemaasi.- Anonyymi00007UUSI
"kertoo painonsa nousseen salakavalasti hänen tavattuaan miehensä"
tuohan on jo aloituksessa ja leikattu jutusta.
Monikko yleistys on vain oma mielipiteeni pitkällä elämä kokemuksella.
Sen voi välttää jos ei mistään "baarista" ottaisi sitä puolisoa
- Anonyymi00002UUSI
Katsos jos ruova syö hiukan aina enemmän ei tule ryppyjä.
- Anonyymi00003UUSI
Suomessa on 30% ylilihavia naisia ja saman verran ylilihavia miehiä.
- Anonyymi00004UUSI
Suomessa ylipaino on iso kansanterveysongelma: noin 60 prosenttia aikuisista on ylipainoisia, 1,2 miljoonalla on varsinainen lihavuus (painoindeksi yli 30) ja lihavuuden hoidon kustannukset ovat noin 3,5 miljardia euroa vuodessa.Tilastot ja luvutAikuiset: Noin 60,5 % suomalaisista aikuisista on vähintään ylipainoisia ja noin 24–27 % lihavia.Lapset ja nuoret: 2–16-vuotiaista pojista 26 % ja tytöistä 17 % oli ylipainoisia vuonna 2023. Ylipaino on yleisempää pojilla ja kouluikäisillä.Euroopan vertailu: Suomi on noussut Eurostatin tilastoissa Euroopan kolmanneksi lihavimmaksi kansaksi.Alueelliset erot: Lasten ja nuorten ylipaino on yleisintä Satakunnan hyvinvointialueella ja harvinaisinta Helsingissä.Terveysvaikutukset ja kustannuksetSairaudet: Lihavuus aiheuttaa muun muassa tyypin 2 diabetesta (noin 0,5 miljoonalla suomalaisella), uniapneaa ja verenkiertoelinten sairauksia.Kustannukset: Lihavuudesta aiheutuvat terveydenhuollon ja yhteiskunnan kustannukset ovat noin 3,5 miljardia euroa vuodessa, mikä vie 12 prosenttia hyvinvointialueiden budjeteista.
- Anonyymi00005UUSI
Kun käy kauppareissulla,voi vaan ihmetellä miesten raskausvatsoja.Miksi melkein kaikilla on suuret roikkuvat mahat,jotka näyttää loppuviikkojen raakausmahoilta?
Miksi ihmiset syö yli tarpeensa,ja kuluttaa minimaalisesti?
Eikö liikunta kiinnosta,ja sohva vaan houkuttelee löhöilyyn.- Anonyymi00006UUSI
Tuota kans ihmettelen, millainen se olo kun maha on joku 50kg pallo siinä
monet on koko ikänsä semmoisia, toki lääkärillä juoksevat paljon myös
ja niiden ohjeet varoa liikkumasta ettei heikentynyt sydän rasitu joten ..
- Anonyymi00008UUSI
Naiset alkaa lihoa jos saavat miehen.
Lestaidiolaisissa naisissa tämä on erityisesti huomattu. - Anonyymi00009UUSI
Naiset treenaa perseensä kuntoon vain esitelläkseen sitä ja hankkiakseen itselle miehen. Sen jälkeen ei mitään väliä. Hauskaahan tuossa nykyisin on se, että ne "valittaa" siitä, että heidän persettään katsellaan, kun se perseen esittely on heidän ykkösprioriteetti. Naineiden läskiämmien perseet ei kiinnosta ketään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465