Naiset alkaa lihoa jos saavat miehen

Anonyymi-ap

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Otsikon ei taaskaan vastaa juttua.

Vai johtuiko siitä ette ymmärtänytlukemaasi.

• Anonyymi00007
        UUSI

"kertoo painonsa nousseen salakavalasti hänen tavattuaan miehensä"

tuohan on jo aloituksessa ja leikattu jutusta.

Monikko yleistys on vain oma mielipiteeni pitkällä elämä kokemuksella.
        Sen voi välttää jos ei mistään "baarista" ottaisi sitä puolisoa

• Anonyymi00002
      UUSI

Katsos jos ruova syö hiukan aina enemmän ei tule ryppyjä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Suomessa on 30% ylilihavia naisia ja saman verran ylilihavia miehiä.

• Anonyymi00004
        UUSI

Suomessa ylipaino on iso kansanterveysongelma: noin 60 prosenttia aikuisista on ylipainoisia, 1,2 miljoonalla on varsinainen lihavuus (painoindeksi yli 30) ja lihavuuden hoidon kustannukset ovat noin 3,5 miljardia euroa vuodessa.Tilastot ja luvutAikuiset: Noin 60,5 % suomalaisista aikuisista on vähintään ylipainoisia ja noin 24–27 % lihavia.Lapset ja nuoret: 2–16-vuotiaista pojista 26 % ja tytöistä 17 % oli ylipainoisia vuonna 2023. Ylipaino on yleisempää pojilla ja kouluikäisillä.Euroopan vertailu: Suomi on noussut Eurostatin tilastoissa Euroopan kolmanneksi lihavimmaksi kansaksi.Alueelliset erot: Lasten ja nuorten ylipaino on yleisintä Satakunnan hyvinvointialueella ja harvinaisinta Helsingissä.Terveysvaikutukset ja kustannuksetSairaudet: Lihavuus aiheuttaa muun muassa tyypin 2 diabetesta (noin 0,5 miljoonalla suomalaisella), uniapneaa ja verenkiertoelinten sairauksia.Kustannukset: Lihavuudesta aiheutuvat terveydenhuollon ja yhteiskunnan kustannukset ovat noin 3,5 miljardia euroa vuodessa, mikä vie 12 prosenttia hyvinvointialueiden budjeteista.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kun käy kauppareissulla,voi vaan ihmetellä miesten raskausvatsoja.Miksi melkein kaikilla on suuret roikkuvat mahat,jotka näyttää loppuviikkojen raakausmahoilta?

Miksi ihmiset syö yli tarpeensa,ja kuluttaa minimaalisesti?

Eikö liikunta kiinnosta,ja sohva vaan houkuttelee löhöilyyn.

• Anonyymi00006
        UUSI

Tuota kans ihmettelen, millainen se olo kun maha on joku 50kg pallo siinä

monet on koko ikänsä semmoisia, toki lääkärillä juoksevat paljon myös
        ja niiden ohjeet varoa liikkumasta ettei heikentynyt sydän rasitu joten ..

• Anonyymi00008
      UUSI

Naiset alkaa lihoa jos saavat miehen.
      Lestaidiolaisissa naisissa tämä on erityisesti huomattu.

• Anonyymi00009
      UUSI

Naiset treenaa perseensä kuntoon vain esitelläkseen sitä ja hankkiakseen itselle miehen. Sen jälkeen ei mitään väliä. Hauskaahan tuossa nykyisin on se, että ne "valittaa" siitä, että heidän persettään katsellaan, kun se perseen esittely on heidän ykkösprioriteetti. Naineiden läskiämmien perseet ei kiinnosta ketään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      823
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      526
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      488
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe