Kallis terveydenhuolto

Anonyymi-ap

Trepanaatio auttaa moneen arkiseen vaivaan, poistaa mm. levottomuutta ja ahdistusta. Julkisella näyttää vaan olevan täysin mahdotonta päästä toimenpiteeseen. Rahat ei riitä pörriäisen palveluihin.

Pitääkö tässä nyt itse itseään ruveta puoskaroimaan, youtube videoita jo etsinyt?

25

128

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Dunja::
      Tarvitset lääkintäluvan.

• Anonyymi00002

Vaikka julkiselle puolelle saisi ajan, on käyntimaksut sielläkin jo pöyristyttäviä. Hinnat tuplaantuneet muutamssa vuodessa!

• Anonyymi00003

Juu, ei paljoa viitsi ajatella lääkäriin menoa, vaikka ajoittain tarvetta olisikin.
        Ja suunniteltu lisää hinnankorotuksia, ihmiset saattavat jättää lääkärit ja tutkimukset käymättä. Voi jäädä pahemmatkin sairaudet toteamatta ja hoitamatta. Sillä ei ainakaan säästetä terveydenhuollon kuluja, kun sitten tulee kalliimmaksi viime hädässä hoitaa erikoissairaanhoidossa, jos sinne asti hengissä ehtii.
        Porvarit paukuttaa: Köyhät kyykkyyn. Hinnalla millä hyvänsä. Ei jumanlaade...

• Anonyymi00004

Hammaslääkärillä kävin, 3 vuotta edellisestä käynnistä. Tarkistus, Hammaskiven poisto ja yhden reiän paikkaus julkisella melkeen 200euroa!

On hinnat vedetty julkisellakin tappiin, ensikerralla paikkaan itse saatana!

• Anonyymi00007

Ei ole enää varaa ylläpitää ilmaista terveydenhoitoa, vaan jokaisesta
        toimenpiteestä pitää saada ainakin osittainen korvaus.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei ole enää varaa ylläpitää ilmaista terveydenhoitoa, vaan jokaisesta
        toimenpiteestä pitää saada ainakin osittainen korvaus.

Joutaa jo hampaat nyppimään pois, ei niitä kaljanjuomiseen muutenkaan tarttee

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hampaan poisto on suhteellisen edullista, mutta esim implantti maksaa
        jo ihan minimissään 2500 €/kpl eli talous menee taatusti sekaisin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sitä avillaan kaljapulloja hampailla ja sitten ihmetellään kun on lohkeamia ja paikkailla pitäisi. Ihan oikeen että ottaa hampaat suoraan pois jos niiden ainua funktion on olla pullon avaajana.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sitä avillaan kaljapulloja hampailla ja sitten ihmetellään kun on lohkeamia ja paikkailla pitäisi. Ihan oikeen että ottaa hampaat suoraan pois jos niiden ainua funktion on olla pullon avaajana.

Entisaikaan avattiin enemmän kaljapulloja hampailla. Nykyään on kaljatkin aika usein tölkeissä, ei tarvitse hampailla avata.

• Anonyymi00005

mistä saisi rahaa vaaeisisin ei ole rfaaa 50 senttiä voi tulla rahaa vuodessssssaq jos 30 senttiä säästää niin miljonääriksik vuodessa?=

• Anonyymi00006

Onko töihin menoa ehdotettu?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on loistava ajatus, sillä töissä ollessa tuli hankittua sen verran vaatetusta
        että ei niitä ehdi loppuelämän aikana kuluttamaan.
        Korkeintaan ostelen muutamia kalsareita ja sukkia niin pysyn siisteissä
        vaatteissa vielä vuosikausia. Talvivaatetustakin on yli tarpeen kaapissa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Töihin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva palkkatyösuhde suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että tulee toimeen ilman yhteiskunnan tukia, työpaikan saa ilman suhteita, hyvä veli verkostoja ja Nepotismia. Työpaikan, ammatin saa jokainen valita aivan itse.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei ole ehdotettu, eikä ehdoteta!

• Anonyymi00016

Miten mennä töihin kun siellä on se tietomoottori mikä vaatisi osattavaksi
        ainakin kohtuullista oikeinkirjoitusta tai jopa kielitaitoa.

• Anonyymi00012

Trepanaatio on vuosisatoja vanha hoitomuoto jonka voi helposti tehdä itse tai pyytää kaveria tekemään. Ei siinä kalliita lääkäreitä tarvita, hiukan omatoimisuutt nyt peliin!

• Anonyymi00017

Ihan selvästi sulle on jo tehty sellainen.

• Anonyymi00018

Ne ei ole, kun julkiselle ei suostuta hoitamaan! Mehiläiseen ei ole rahaa! Itse en kyllä rupea tekemään, katsoin youtube videooita, niin ei se niin helppoa ole miltä kuullostaa!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ne ei ole, kun julkiselle ei suostuta hoitamaan! Mehiläiseen ei ole rahaa! Itse en kyllä rupea tekemään, katsoin youtube videooita, niin ei se niin helppoa ole miltä kuullostaa!

E i h l v t !

• Anonyymi00021

AP:lle tiedoksi että nykyään suositaan enemmän kraniotomiaa. Trepanaatiotakin toki käytetään, esim. ydinontelon avaus osteomyeliitin hoidossa.

Kumpaakaan en suosittele itse tekemään, vaan jättämään hoito asiaan erikoistuneen lääkärin tehtäväksi.

• Anonyymi00022

• Anonyymi00025

• Anonyymi00023

Kannattaa laittaa vaikka satku kuussa säässtöön terveydenhoimenoja varten, niin on sitten valmiiksi jemmarahat kun tarve tulee. Jättää vaikka sen sätkän kärryyttelyn vähemmälle niin on varaa hoitaa hampaatkin.

• Anonyymi00024

...Ja kun sitä sätkää ei kärryyttele niin pysyy hampaatkin kunnossa. Tupakka on myrkkyä ikenille, ientulehdus löytyy lähes 100% tupakoitisijoilta.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

...Ja kun sitä sätkää ei kärryyttele niin pysyy hampaatkin kunnossa. Tupakka on myrkkyä ikenille, ientulehdus löytyy lähes 100% tupakoitisijoilta.

Ja tupakoimattomuudesta on syntynyt aivan järkyttävät säästöt
        joiden loppusumma vaan kasvaa vuosi vuodelta vaikka niitä
        välillä käyttäisikin tarpeellisiin kohteisiin. Jemmaraha on viisautta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      52
      937
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      12
      879
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      45
      808
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      788
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 57
      677
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      607
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      607
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      576
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      132
      559
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      537
    12. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      49
      524
    13. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      518
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      487
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      466
    17. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      447
    18. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      33
      435
    19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      430
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24