"Käteisellä voi yleensä maksaa useimmissa pizzerioissa, mutta se riippuu täysin kyseisen yrityksen omista säännöistä. Osa ravintoloista on siirtynyt pelkkään korttimaksuun."
Älä osta mitään pizzeriasta, jossa ei ole tarjolla kattavaa palvelua käteismaksajille.
Nämä pix´zzeriat ovat käteisestä luopumisen ja pedonmerkinnän tukemmisen asialla, tietämättään tai ei, paskapaikkoja joka tapauksessa.
Käteisestä luopumisen asialla oleva yritys
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Eikös se petojutut voi jo unohtaa- eihän meillä ole oravannahkojakaan pussissa.
ja käteinen tulee katoamaan- koska maksu voidaan suorittaa monella tapaa.
Ethän sinä pääse junaan, eillei ole lippua - mutta voit sen ostaa - netissä- pankkikortilla.- jne. ei lopputoimistoja ole enää monessa paikassa, se loppuu ja ei konnarikaan kannsa käsittääksen käteiskassaa.
Eli jää asemalle, jos ei muu maksutoimitus onnistu- pitää papan jäädä kotiin peräkammariin lahoamaan. kyllä nuorempi sukupolvi kasvaa- ilman käteistä- Anonyymi00002UUSI
hautaankin vievät, eikä kuski ota käteismaksua, eikä tarvii kädellä.
on oma laatikko ja hoitavat matkan tavalla tahi toisella.
Ei hauttaan mennä taskut täynnä rahaa - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
hautaankin vievät, eikä kuski ota käteismaksua, eikä tarvii kädellä.
on oma laatikko ja hoitavat matkan tavalla tahi toisella.
Ei hauttaan mennä taskut täynnä rahaamutta tipin voi antaa tarjoilijalle ilman käteistä pankkikorttimaksuun lisäämällä. Ihan kuin asiakkaan osalla on elättää tarjoilijaa.
- Anonyymi00003UUSI
toisaalta- kassa- ja ei käteinen-
kassatäti ei pääse laittamaan liiveihinsä euroja- kaikki on sähköisesti pankissa.- Anonyymi00006UUSI
Mutta voi varastella tuotteita miten haluaa ollessaan työssä. Tíetää kuinka kameravalvonnan voi kiertää. Kaikkkialla kun ei kameravalvontaa ole ja sieltä kassaneiti osaa ottaa jätesäkkiin ja jätesäkin heittää jätesäiliöön, josta poikaystävä tulee sen hakemaan osana dyykkaustaan.
- Anonyymi00004UUSI
Maksaksin enimjäkseen pankkikortikkaalla. Mutta jos tiejoksesani oleva yritys ei ota ollenkaan käteistä vastaan ja tiedän sen niin silloinsesti en asijoi maksavana asiakkaana kyseisessä paikassa. Eräs tällainen on Munkkiniemessä oleva myyntipaikka, joka myy kermakakkusija, jonka kakkuja en söitse ihan vaan sen takija, koska ymmärrän henkellisen kontekstin sen pejonmerkityksellisyyjessä tulevaan maajilmanlaajuiseen käteismaksullisest luomiksisuuteeseen ja kokonaan petoksenmerkillä maksamuksisuuteen.
K´Jumala vanhurskattoo ihmisen, siksi ei ole välijä mitä jotkut pahaapuhvaiset sanovat uuvestisyntyneen kristityn saastallisoituneitoneeksi.Kukaan muu ei sua tuomijolliisteiseesti oikeujekseellisoituneellisesti osaa arvijoijen arvijoija kuin ainojasta Tuomari Jumala. Minuakin koirakkaat haukkuloivaksineet ovaksineet kaikes häijyyjes ja yläpuolelle asettumuksen ylimielisyyjes.
Täysin totta kirjoittajeksillijoijes suurvoittaisasti kertojeksellisoijen,
Selef Urge - Anonyymi00005UUSI
"luomiksisuuteeseen"
sorry.
Näin piti mun näppäillyilleerisöitsemäiseni:
"luopumuksisuuteen"
Jeesus rakastaa sua ja myös mua.
Se on ihanaa, eikö ookkiin?
Uuves maassa on kivaa elää ikuisuutta. Me varmaankin tullaan hyvin tutuiks vielä, sää ja mää.
Selef Urge - Anonyymi00007UUSI
Kyllä hautalalla maksu säilyy, pimeenä, ainakin silloin kun muutavaihtiotoa ei ole.
Joku keksi painaa rahaa.
Pelkät numerot, jos lopuvat.
Bitkoninkin raha katoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475