kun tuo kaupunki jakaa mielettömästi rahaa hyödyttömiin kohteisiin ja
puikkopallon pelaamiseen niin voisiko se kustantaa Lapualle
rakennettavaksi Työväentalon kaikille kuntalaisille ja työläisille?
Lapualle Työväentalo
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
TYÖVÄENTALO LAPUALLE??? 😳
- Anonyymi00002UUSI
juu ,eikös täällä kaikki oo työlääsiä ja muutama herranretale toki mahtuu joukkohon !
- Anonyymi00004UUSI
Lapualla työläisetkin luulee olevansa herroja. Tilillä 200 euroo niin ollaan niin herroja että.
- Anonyymi00005UUSI
Tuo on punikin puhetta.
- Anonyymi00006UUSI
mulla on sukassakin enemmän rahaa kun sulla pankissa..oon työlääne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520