On tää Helsinki viutun rikas maa jakaa verorahat pakolaisille ja oman maan Kanta Suomalaisilta viedää leipä pöydästä ja ajetaan katuojaan asumaan tänkö takia veteraanit rakensi isänmaataan tuleville sukupolville mikä ryöstetään heiltä Haistaka paska koko valtonvalta Entinen kanta Suomalainen .
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ei suomalaisilta viedä leipää pois pöydästä sen vuoksi että rahat olisi loppu. Nyt pitäisi leikata paremmin. Jos on varaa jakaa verorahoja pakolaisille, olisi niitä varaa jakaa myös oman maan kansalaisille. Niitä leikataan sen vuoksi että omistava luokka voisi rikastua lisää. Ei sen takia että olisi pakko. Muutenhan mitään pakolaisia ei otettaisi. Nyt vähän valoja päälle.
Tuo on vaan kätevä strategia luoda juuri tuollaista vastakkainasettelua eri ihmisryhmien välille ruohonjuuritasolle. Ihmisiltä leikataan ja kuiskutellaan korvaan että johtuu siitä että maahanmuuttajat vievät kaikki rahat, niin tavan kansa ja maahanmuuttajat riitelevät keskenään. Ja porvari räkättää matkalla pankkiin.
Voisitteko ihmiset olla vähemmän helppoja psykologisten keinojen uhreja. Tavallisten kansalaisten pitäisi vetää yhtä köyttä. On kyse sitten maahanmuuttajasta, pakolaisesta, tai kantasuomalaisesta. Eri kukaan tavallinen ihminen ole vihollinen.
"Hajoita ja hallitse" on tuttu jo Rooman valtakunnan ajoilta. Ja sitä siteerataan jatkuvasti. Ja silti ihmiset menee niinkin helppoon psykologiseen keinoon. Ei voi käsittää. Niin kauan kuin kansa saadaan tappelemaan keskenään, omistava luokka voi tehdä mitä haluaa. Miten rautalangasta tämä pitää vääntää. Tämän enempää en osaa. - Anonyymi00002
Nyt jo koululaisetkin uhrataan, kun pakkosiirretään pois lähikouluista! SDP:n idea! Nazimannn
- Anonyymi00003
Purkaukseesi taisi tulla melkoinen persulisä.
- Anonyymi00004
Matuväkisinmakaajat kuvaavat tekojaan ja lähettävät videoita entisen kotimaansa savimajoihin ihasteltavaksi. Siell seuraava karkulaissatsi innostuu ja alkaa valmistella matkaa Suomeen, ihanaan paratiisiin jossa ei ole työn iestä, rahaa saa tekemättä mitään ja nuoret naiset keimailevat ihanasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459