155 kulutus

Alfaa

Mitä 155 16v alfa vie satasella, erityisesti kaupungissa jos normaalisti ajelee? Ja nouseeko kulutus paljon jos antaa välillä kenkää??

3

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 155 2.0

Joo hyvin soppa kelpaa. Eipä toi alle 10L/100km mee, on kuitenkin jo 10 vuotta vanha automalli. Kaupungissa menee mulla varmasti 15L/100. Mut meneehän muillakin 2000cm3 helposti 12-13L.

Tottakai jotku 1.6 menee paljon vähemmällä.

• juu

Maantiellä pääsee kahdeksalla ja jopa alle, kun ei aja paljoa ylinopeutta, mutta vauhdin lisäys ja kaupunkiajo nostavat kulutusta reippaasti, samoin kiihdyttely. Moottorissa on tehoa 145-155 hv. versiosta riippuen. Yleisesti saman ikäisissä kaksilitraisissa on 115-130 hv. Ne lisähevoset juovat, jos niitä juoksutetaan.

• -AR156-

Oma kokemukseni on, että maantieajossa menee helposti alle 8 ja kaupungissa 10-12 l.
      Toki jos ajaa pelkkää Helsingin ydinkeskustaa ja vieläpä aamu sekä iltaruuhakassa, kulutus voi olla mitä tahansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1264
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      886
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      61
      873
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      819
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      752
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe