155 kulutus

Alfaa

Mitä 155 16v alfa vie satasella, erityisesti kaupungissa jos normaalisti ajelee? Ja nouseeko kulutus paljon jos antaa välillä kenkää??

3

656

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 155 2.0

Joo hyvin soppa kelpaa. Eipä toi alle 10L/100km mee, on kuitenkin jo 10 vuotta vanha automalli. Kaupungissa menee mulla varmasti 15L/100. Mut meneehän muillakin 2000cm3 helposti 12-13L.

Tottakai jotku 1.6 menee paljon vähemmällä.

• juu

Maantiellä pääsee kahdeksalla ja jopa alle, kun ei aja paljoa ylinopeutta, mutta vauhdin lisäys ja kaupunkiajo nostavat kulutusta reippaasti, samoin kiihdyttely. Moottorissa on tehoa 145-155 hv. versiosta riippuen. Yleisesti saman ikäisissä kaksilitraisissa on 115-130 hv. Ne lisähevoset juovat, jos niitä juoksutetaan.

• -AR156-

Oma kokemukseni on, että maantieajossa menee helposti alle 8 ja kaupungissa 10-12 l.
      Toki jos ajaa pelkkää Helsingin ydinkeskustaa ja vieläpä aamu sekä iltaruuhakassa, kulutus voi olla mitä tahansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      113
      1557
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      726
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      725
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      38
      603
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      219
      582
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      556
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      63
      555
    Aihe