Uskotko sähköautoihin että ne pelastavat maailman ?
"Vanhempien Nissan Leafien akkutakuusta on paljastunut outous, joka on nyt tullut suuren yleisön tietoisuuteen. Vaikka Nissan Leaf -autoissa on kahdeksan vuoden akkutakuu, se ei olekaan kattanut komponenttivikoja eli esimerkiksi yksittäisten kennojen hajoamisia."
Sähköautossa pesukoneen moottori - hullua
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Ilmastomuutoksella kerätään rahaa ja nostetaan hintoja.
Syyllistetään kansalaisia.
Ikävintä kaikessa on ettei mitään ole enää tehtävissä. Vaikka kaikki ihmiskunnan päästöt loppuisi tänään kuin seinään niin ilmastonmuutoksen helvetinkone etenee vääjäämättä kerran käynnistyttyään. Nyt istutaan enää kyydissä kun luonnonvoimat on ratissa. - Anonyymi00002
Jos akku painaa ~500 kiloa, sillä pääsee saman matkan kuin jerrykanisterillisella dieseliä, mutta talvella toimintamatka tippuu puoleen ja pieni lommo pohjassa "väärässä" kohdassa tarkoittaa akuston uusimista, niin järkiperusteet ostaa sähköauto jäävät aika vähiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618