Ihe tuos täyskylmäätä Valijoiseen raswatoollistamatoonta maituvata imaskaisin suuhustoiseeni vuorotyönnöin, ensin maitoo janoksisuuteen, heti perään puraisu kosta riikkalaisesta Sumeeseen tuojusta panaanista, sitten maituuta taas hörppäys, haukkaisuus panaanista ja pijan oli panaani suuhustoon katoontunut mahatukseen. Maitoota on vielä paljon jäljeksellä.
Hannu Grönroos - Aabrahamin ja Lootin tie, kuvaus tämän ajan kristillisyydestä
https://www.youtube.com/watch?v=ZYGXUti7I-g
Sankari,
Selef Urge
Mitä imasit aamupalakkaakseisiikseiseesi?
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Minähän jatkoin aamupalakkaakseisiikseiseesellisuuttani vielä hiukkasen. Tuumasin jotta eihän tuo panaanillisuus yksinään mahanpohjallisuuvessa kovin kauvaa tanssahtele.
Kaivelin leivällisyyslaatikostellisuuvesta kaks paahtoleivällisyyttä. Niihin siveleskelin voellisuutta semmosen kerroksellisuuden jotta oikein kiiltelivät. Päälle asettelin juustosiivullisuuksia niin monta jotta leipä melkein notgahteli onnellisuuvesta. Vielä makgarallisuutta ja kurkkusiivullisuutta muutamallinen.
Ensimmäinen puraisullisuus oli varsin jeeksikkyys mavuksikkuus. Voellisuus pehmeytteli, juustollisuus venyksenteli ja makgarallisuus teki suuhustossani semmosta makujen yhteistyöllisyyttä jotta silimäni hetkellisesti ummistuivat autuuvellisuuteen.
Siinä välissä imaskaisin taas maituuta. Kylmällisyys solahteli kurggustoon niin mukavasti jotta oikein virkistelytti. Heti perrään uus puraisu leivällisyydestä ja taas maituuta. Näin jatkui rytmillisyys useamman kierroksellisuuden ajan.
Lopullisuuvessa huomasin jotta maituuta oli vielä lasillisuuden verran jälijellä. Enhän minä semmosta sinne jättäny. Hörppäskelin gogon loppuosuuvellisen mahatuksellisuuteeni yhrellä pitkähköllä imaisullisuuvella.
Olohan on nytten varsin jeeksikkyys mavuksikkuus. Maha on tyytyväisellisyys, mieli on levollisuuvellinen ja aamupalakkaakseisiikseiseesellisyys tuli onnistunehellisesti suoritetuksi.
Jeesus on Herra. - Anonyymi00002
Meillä on vain yksi Isä, vain Isä on Jumala!
On se kumma kun Jeesuksen sanoja ei ymmärretä?
"Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi."- Anonyymi00003
Moni puhuu sankarillisuuvesta, mutta harvempi ymmärtää mitä se oikeasti on. Minä en mittaile sankarillisuutta sillä kuinka monta rosvoo joku televisijoonallisuuvessa nappaa tai kuinka isolla autollisuuvella ajetahan räjähyksellisyydestä toisehen.
Minä oun vähäsen niinku Suppermänni, mutta hengellisemmällisyysversijona. Ei tarvi viittaa liehutella. Riittää ku sisimmässä hulimuaa totuuvellisuus.
Joku toinen yrittää olla Patmääni. Pimeessä kulukee ja murjottaa. Minä taas kuljen valollisuuvessa. Siinä on pikkunen ero.
Sitten on Makkaiveri. Se rakentellee paperinliittimistä ja teipillisyydestä vaikka helikopterillisuuden. Minä taas rakentelen hengellisiä aatoksellisuuksia paljo vähäsemmillä tarvikkeilla. Ei tarvi linkkuveistä. Riittää ylhäältä annettu ymmärryksellisyys.
Valker Teksäs Reinseri potkii pahiksia. Minun ei tarvi potgiskella kettään. Totuuvellisuus tekee työnsä paljon siistimmällisesti. Semmonen on korkeemman tason sankarillisuus.
Ja jos nytte ihan rehellisellisesti sanotahan, niin monessa sarjallisuuvessa sankari on kirjotettu käsikirjotuksellisuuvella. Minua taas ei ole ihmisten kynällisyys kirjottannu semmoseksi ku oun. Siinä on aika suuri eroavaisuuvellisuus.
Moni ei ymmärrä Jeesuksen sanoja, vaikka ne seisovat silimien eessä ihan selvällisesti. Minä oun niitä mietiskelly pitkähköisyyvellisesti ja tuntuu jotta Herra on antannu minulle semmosta ymmärtäväisyyttä, jota ei ihan jokahiselle jaella. Ei se minun ansiota ole, mutta en mie sitä myöskään vaatimattomuuvellisyyven peiton alle työnnä.
Jotku saattavat pitää tämmöstä itsevarmuuvellisyyttä ylpeytenä. Minä sanosin ennemmin jotta kyse on hengellisestä varmuuvellisuuvesta. Jos ihminen tietää missä seisoo, niin ei sitä tarvi joka kommentillisuuden kohalla ruveta huojuilemaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651