Mikä ero on uushelluntailaisuudella, seitsemännen päivän helluntailaisuudella ja perinteisellä helluntailaisuudella ?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Erona on eriseuraisuuden synti.
- Anonyymi00002
Pastorin päässä on musta huppu koska ei ole silmävoidetta.
- Anonyymi00003
Sokea taluttaa sokeaa.
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. - Anonyymi00004
Luulisi helluntailaisten tuntevan helluntailaisuutta.
- Anonyymi00005
Seitsemän päivän herjaa Paavalia, Pyhää Henkeä ja kaikkea mikä liikkuu.
- Anonyymi00006
Uushelluntailaisuus, paranneltua luterilaisuutta, luterilaisuus paranneltua Rooman katolilaisuutta
- Anonyymi00007
Illuminaatit taustalla!
Peskää jalkanne reksonalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4381135- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37628