En tahtoisi käyttää sanaa "piitikin" kun en usko kohtaloon, mutta jos alku on vaikeaa ja huomaa toisessa eroavaisuuksia sekä aikaa kuluu niin pakkohan se on vain antaa mennä.
Onko se luovuttamista?
On omalla tavallaan koska väkisin asioiden vieminen eteenpäin olisi luonteeni vastaista vaikka osa naisista vaikuttaa suorastaan odottavan sitä. Että miehen pitää tehdä selkeä aloite vaikka tilanne olisi hankala tai nainen ei osaa antaa muuta kuin lähes päinvstaisia signaaleja. Eli vähän sellaista "olet kyl kiva kaveri, mut mä kyl kaipaan jotain muuta, mut jos ehkä yrität niin sitten ehkä"
En jaksa tällaisia naisia vain yhtään. Siinä odotetaan aina asioita tulevan elämään oman itsen ulkopuolelta eikä nainen itse hakeudu niihin tilanteisiin eikä tilanteissa pyri tekemään parhaansa että asiat etenisi. Vaikka siis se varsinainen aloite tulisi mieheltä.
Summarum summarum en jaksa vain passiivisia naisia, näen joka päivä ihmisten ilmoilla naama peruslukemilla tai norsun vitulla olevia naisia jotka antavat kuvaa että on parempi että minä tai yksikään mies ei koskaan edes katso heihin päin. Hetitä kiinnostaa vain joko kaikkein komeimmat, rentut tai sitten he eivät näe yhdessäkään tilanteessa sellaista että asialle pitäisi tehdä jotain koska kaiken pitää tulla ulkopuolelta.
Sitähän nykyfeminismi on, aktivismi on reagoimista ulkopuolisiin asioihin ja kun ne asiat eivät miellytä aletaan itkeä kuin pikkupennut. Omaa käytöstä ei voi muuttaa vaan vika on toksisissa miehissä ja muussa yhteiskunnassa jos omaa pillua kutkuttaa joku asia.
Se on säälittäävää. Enkä kaipaa sellaista naista elämääni vaikka kuinka kiva muuten nainen olisikin
Ehkä asiat lopulta meni kuten melkein pitikin
10
221
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kuulostaa siltä, että sinun on hyvä keskittyä vain tekemään omasta elämästäsi parempi nyt tässä vaiheessa, ihan itse ja yksin.
- Anonyymi00003
Mieluusti vaikka loppuelämäksi
Eikö särkeä naisia olemalla itseks kusipää joka ei osaa antaa suhteeseen mitään
Vaan näivettää hmiset omalla kermaperse
elämän saaneen kusiöisyydellä .
Tämä koskee kaikkia rikkaita .
Rahaa olis tehdä köyhille mahdolisuuksia ja töitä
Mutta sen sijaan puhutaan aivan karmeaa paskas suu vaihdossa ja
Viedää vävaraisilta leipä suusta .
Ja. Tuhotaan terveydenhoito ..
Rakennetaan jotakin vitun uutta kehitysmaata !
Mitä vittua niillä rahakasoilla
Siel pankissa tehdään .
Varsinkin. 60-ja70 luvulla syntyneiden rahakasan keräys on älytöntä
Idiotismiä maassa
Jossa rikkaat vois tehdä köyhille töitä
Ja terveydenhuoltoa kos halua olisi !
Tämä eritoten T miehelle mutta myös hiukan muillekin jotka alentuu vain puhumaan
Ja valitsemaan rahakasan ..
Naurettavaa että pidetään itseä aktiivisena toimijana jos toiminta on leukojen louskutus - Anonyymi00009
Ei sinulla ole mitään annettavaa naiselle tuollaisena kuin nyt olet. Ymmärrät sen sisimmässäsi varmasti itsekin.
- Anonyymi00002
Nyt on aika leimaava kirjotus. Mut mä leimaan takas. En tykkää miehistä jotka yleistää. Moro
- Anonyymi00007
Naiset aistii susta pinnanalla kytevän naisvihan. Siksi käyttäytyvät kohtaasi noin. Sä etit naisesta pelkästään p* llua et ihmistä rinnalle.
- Anonyymi00008
Eihän tuossa ole mitään ongelmaa. Etsit vastedes toisenlaisia naisia.
- Anonyymi00010
Onko tekoälyn tuottamaa tekstiä.
Aikamoista 🫠. Jotenkin osuu tämä, kai, samoja fiiliksiä koskien miehiä.
Onko tämä ainut kanava jolla saat tämän kertomuksen välitettyä orastavan ihastuksen kohteelle?. Et ole itsekään kauhean positiivinen tässä.
Kyllä toisille naisille täytyy/ täytynee tehdä selkeää selkeämpi aloite, se on vain näin, naisena siinä miettii, että mies pelailee vaan hänen kustannuksellaan, sellaisen kuvan ainakin mua antaa. Varattu mies vaan etsii kiinnostavan näköisiä naisia ja kokeilee heillä omaa ’viehätysvoimaansa’ ehkä. Moni nainen taitaa mennä tähän, ei tie, mutta jälkeenpäin hän huomaa olleensa oikeassa, mies pelaili vaan se kuva siitä jää, tahdot tai et, teot puhuu puolestaan.
Jos olet mies oletettu kaveri, jonka kanssa on vaihdettu pitkähköjä katseita ’hiljattain’ n kuukauden päivät sitten. Niin olee mies, tee selvä aloite, puhu hänelle, jos siis olet naisesta aidosti kiinnostunut hei. Tämä vastaus tuli empimättä tässä samalla monen naisen suusta. Luovuta jos haluat, ota asioista paremmin selvää, jos haluat. Onko tämä AP sama näissä kaikissa naapurikaupunki/kaukorakkaus salaa tapaamiset, puoliväliin vastaan tyylisissä yms. muissa ’ikävä’ aloituksissa. Mikä lääni, Uusimaa, Pirkanmaa, Pohj. jne, kuinka monta km paikkakuntienne välillä ois?. Miksi yleensä käyt siellä naisen paikkakunnalla?, kytkökset sinne?.
-Sivusta osuma - Anonyymi00011
Entä jos nainen sitten pyrkii laittamaan kaiken likoon, alkaa touhuta ja avautuu nopeasti, ja samalla jättää huomioimatta, että ainakaan vielä kaikki ei ole kohdallaan? Olisiko se mieleesi, sitten pudottaa pommin ja kertoo, ettei suhde kanna pidemmälle (kun ei vaikkapa koe syntyneen sopivaa kanssakäymistä)?
Eikö alku ole tutustumista varten -ja suhde joko liukenee pois tai löytää tien yhteen? Toki jotkut tietävät samantien, mutta aika harvinaista kuitenkin.
En nyt tietenkään kannata murjottamista ja vastahankaa toista kohtaan, mutta en myöskään suoraa hyppyä samantien kaikki tiedossa. Ainakin itse tiedän suhteita, joissa on ollut alussa hakemista, ja on muodostunut hyvä suhde rakentaen. Ja tietty niitä, mitkä ovat jääneet sopimattomiksi syystä tai toisesta. - Anonyymi00012
Jos on kovin nihkeää ja passiivista, ehkä silloin vastapuoli näkee suhteen mahdollisuudet alunperin jo heikoksi. Oli sitten nainen tai mies. Tai voihan olla vaikkapa muutoin rankka elämänvaihe, sellainen voi tulla äkistikin, ja energiaa ei juuri sillä hetkellä ole (toki reilua kertoa se). Joko sille antaa sitten itse mahdollisuuden edetä hitaasti, tai lopettaa itse.
- Anonyymi00013
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407