Persut on Venäjän, vihreät Ukrainan puolella

Anonyymi-ap

41

88

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jumala voittaa ihminen häviää maapallolta 2060.

• Anonyymi00030
        UUSI

Persuteilla on kaksi pyhää julkaisua Suomen Uutiset ja UMV.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Persuteilla on kaksi pyhää julkaisua Suomen Uutiset ja UMV.

Täytyy ihmisen olla sekaisin jos niitä lukee.

• Anonyymi00002
      UUSI

Eipä tuo nyt varsinaisesti kenellekään mikään yllätys ole.

• Anonyymi00026
        UUSI

Ei tosiaankaan. Persuijen tavoitteet on oikeastaan 1:1:een Kremlin kanssa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ilm. 21. luku Uusi Testamentti 1938
      1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
      7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
      8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
      9. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".
      10. Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,
      11. ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi;
      12. siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
      13. idässä kolme porttia ja pohjoisessa kolme porttia ja etelässä kolme porttia ja lännessä kolme porttia.
      14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
      15. Ja sillä, joka minulle puhui, oli mittasauvana kultainen ruoko, mitatakseen kaupungin ja sen portit ja sen muurin.
      16. Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.
      17. Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ihmismitan mukaan, joka on enkelin mitta.
      18. Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.
      19. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,
      20. viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.
      21. Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
      22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
      23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
      24. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.
      25. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,
      26. ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.
      27. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

• Anonyymi00028
        UUSI

Oliko Trump edelleen se persujen Pelastaja vaiko Putin?

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Oliko Trump edelleen se persujen Pelastaja vaiko Putin?

Kyllä.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kyllä.

Sama tyyppi.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kylläpä meni persut hiljaisiksi. Hallapersuthan ovat putinisteja.

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei olla Ukrainan eikä venäjän puolella vain JEESUKSEN puolella.

• Anonyymi00009
        UUSI

Sellaista persuilua tällä kertaa.

• Anonyymi00029
        UUSI

Niin se Anokin ensin sanoi, kunnes psykoosit paheni.

• UUSI

Jos elämäntehtäväsi on ärsyttää, kokeile jotain, mikä ärsyttää. Ymmärsithän?

☝️🤨

• Anonyymi00007
      UUSI

Eli siis voittajan puolella.

• Anonyymi00011
        UUSI

Ano on tekemässä jo esivalmisteluja voitonjuhlaa varten lopuille persuille. Salainen Akentti Tynkkynen taas tekee tiedusteluja Brysselissä.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ano on tekemässä jo esivalmisteluja voitonjuhlaa varten lopuille persuille. Salainen Akentti Tynkkynen taas tekee tiedusteluja Brysselissä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Persut fanittaa salaa putleria. En ihmettele. Mr perfectillä hätä kun tämä paljastui

• Anonyymi00010
        UUSI

Kun mr perfekti saapuu ketjuun vastatrollaamaan, silloin on osuttu persuja arkaan kohtaan

• Anonyymi00012
        UUSI

Aika avointa on tälläkin palstalla ollut persujen haaveilut Ukrainan tukemisen lopettamisesta. Onhan persuista perinteisestikin löytynyt ymmärrystä Putinille ja jopa suoranaista ihailua. Että semmoinen ”isänmaallinen” puolue.

• Anonyymi00013
      UUSI

Näkisin tämän olevan asian, jonka olemassaolon persut haluaisivat estää.

• Anonyymi00014
      UUSI

Ovat sentään jonkun puolella, eivätkä kaikkia vastaan. Sinänsä positiivista.

• Anonyymi00016
      UUSI

Pötyä. Persut kannattaa natoa. Persut ainoana puolueena vastusti Ottawan sopimusta silloin kun sitä puuhattiin

• Anonyymi00017
      UUSI

Persuiluhan on itäeurooppalaisuutta. Halla-aho vietti nuoruutensa siellä, Jussin ja Riikan vanhemmat olivat sen suunnan kovia faneja ja niinpä heidän idolinsa löytyvät myös Itä-Euroopasta, kuten Orban ja Puolan Laki ja Oikeus. Jussi kirjoitti, ettei mikään ole iljettävämpää kuin pohjoismainen demari ja kohtapa jo Breivik Norjassa alkoi tappaa demareita. Demareita, jotka ovat rakentaneet pohjoismaisen hyvinvoinnin. Sillähän Jussikin tulevan keuhkosyöpänsä tulee hoidattamaan. Kovana itäeurooppalaisena miehenä kun pitää tupakkaa polttaa.

• Anonyymi00018
      UUSI

Tämä demari putin trolli itse vastustaa ankarasti ukrainan tukemista, natoa , rajalakia siinä varsinainen venäjänmielisten isä.

• Anonyymi00019
      UUSI

23prossaa pitää liiallisena..mutta sdp ja koskelan puljussa sitä ukrainan tukemista vastustaa täysin n.puolet.

• Anonyymi00020
      UUSI

Minulle ei ole väliä tuetaanko vai ei. On toisaalta moraalisesti oikein tukea, toisaalta rahan ja ihmishenkien haaskausta. Enpä usko että demokraattinen enemmistö missään maassa jaksaa tukea toiset 5 vuotta. Mutta sillä ei ole minulle väliä, en sorru toiveajatteluun enkä tunteisiin.

• Anonyymi00021
      UUSI

No jopa tuli hiljaista persujen keskuudessa?

• Anonyymi00022
      UUSI

Nyt näyttää todella pahalta persujen kannalta, todella pahalta.

• Anonyymi00023
      UUSI

Hieman outo tulos, kun ovat pitäneet itse esimerkiksi Halla-ahoa kovankin Ukraina-fanina. Vasaroivatko taas omiaan päähän?

• Anonyymi00024
      UUSI

Tuohan on ihan normipersuilua.

• Anonyymi00025
      UUSI

Tuon ketjun kun läpi lukee , muistuu mieleen lasten loru : joka toista haukkuu , itte on , itte on ... gallupit ja muut otannat nyt saadaan jo sopivalla kyselyn paikalla näyttämään tasan tarkkaan haluttua ja tilattua tulosta ...

• Anonyymi00027
      UUSI

Yllättikö muka jonkun?

• Anonyymi00031
        UUSI

siis: Demarit sotki senkin!

• Anonyymi00032
      UUSI

Yllättikö muka jonkun?

Uusvirran

██████╗░
      ██╔══██╗
      ██████╔╝
      ██╔═══╝░
      ██║░░░░░
      ╚═╝░░░░░

██╗
      ██║
      ██║
      ██║
      ██║
      ╚═╝

██████╗░
      ██╔══██╗
      ██████╔╝
      ██╔═══╝░
      ██║░░░░░
      ╚═╝░░░░░

██████╗░
      ██╔══██╗
      ██████╔╝
      ██╔═══╝░
      ██║░░░░░
      ╚═╝░░░░░

███████╗
      ██╔════╝
      █████╗░░
      ██╔══╝░░
      ███████╗
      ╚══════╝

██╗░░░░░
      ██║░░░░░
      ██║░░░░░
      ██║░░░░░
      ███████╗
      ╚══════╝

██╗
      ██║
      ██║
      ██║
      ██║
      ╚═╝'

Sotki Marini n

• Anonyymi00033
        UUSI

Aistittavissa tuo on ollut koko ajan, mutta nyt on saatu

• Anonyymi00035
      UUSI
    • Anonyymi00039
      UUSI

Katsokaa vaikka sebun ja anon touhuja.

• Anonyymi00040
      UUSI

Eikö persuja yhtään hävetä?

• Anonyymi00042
      UUSI

Mitäs tähän sanoo hallituskaveri kokoomus?

• Anonyymi00043
      UUSI

Halla-aho on ryssiä pahimmasta päästä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      141
      2219
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      947
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      152
      924
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      893
    5. 64
      881
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      115
      868
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      39
      858
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      767
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      70
      715
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      581
    Aihe