Vai pelkäätkö haavoittavasi näin haurasta ja herkkää yksilöä. Näet sitten miten hyväntahtoinen olen ja miten paljon susta välitän. Koska et oo paha, käytöksesi on julmaa, mutta et oo paha.
Ihan aidosti koen että voin auttaa sua, ja parantaa kipeimmät tuntemuksesi.
Ota minut uhriksesi, niin aidosti parannan sun kaikki haavat.
16
186
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Minä en satuta ihmistä jota rakastan
ja josta välitän .
Se on ihan periastekysymys josta ei voi neuvotella 😤
Sairas mieli ehdottaa tommosia ....
Terve mieli on kiltti ja suojeleva
Naiselta
Miehelle !- Anonyymi00006
Jokapäiväinen draamapaja jatkuu siis aloittajaäijä nk tunteita ylinäyttelemällä. Ei mennä muuten sisällöllisesti tähän skeidaa n sen tarkemmin
- Anonyymi00003
En tuntenut miestä vaikka 15 vuotta oltiin
- Anonyymi00009
nii me oltiin 16… silti en tunteny
- Anonyymi00004
"Koska et oo paha, käytöksesi on julmaa, mutta et oo paha".
En oikein tiedä, miten tulkita tuo. Kun mun mielestä joku voi olla jollekulle julma sen toisen mielestä, vaikkei itse tarkoitakaan olla sitä.
Onko silloin vastuu tulkitsijalla? Ilmeisesti. Kuten yleensäkin, joo, aina ei vain osaa tehdä sillä oikealla tai toisella tavalla. Ei voi tietää, miten kukakin tulkitsee mitäkin. Siinä olisi sitten selvityksen paikka. - Anonyymi00005
Tiedätkö, kun historiaakin kirjoitetaan, koskaan ei kerrota siitä miehestä, joka aamulla herää, syö ehkä vähän ettei tarvi aamukahveja aivan tyhjään mahaan juoda, istuu amulla paskalla lukien uutisia ja tuntee olonsa varsin hyväksi, ilonen kaveri, joka mielellään menee töihin, mutta kotiintullessa eteisessä odottaakin kutsuntakirje. Historia ei kerro näistä miehistä, jotka pelkää kuten jokainen normaali ihminen, jotka taistelevat, tulevat ehä takaisin kotiinkin ja eräänä päivänä sitten parvekkeella tupakilla ollessaan näkee kahden pikkulapsen nahistelevan tyhjänpäiväisen asian takia kerrostalonsa pihalla.
Joo, nää on vähän vaikeita juttuja, koska vaikka ajat kääntyy, niin sivistyksen taso pysyy samana. Mikä on valetta, koska sehän taitaa myös laskea jatkuvasti.
Mutta minkäs teet, sillä ei ole mitään väliä onko sun maan rajalla kymmenen vai kymmenien tuhansien joukko aivopestyjä piruparkoja... - Anonyymi00007
Vähän oli sekava viesti, mutta siis kukaan toinen ihminen ei voi parantaa toisen haavoja, se työ on jokaisen tehtävä yksin. Tai oikean terapeutin avustuksella. Muuten seuraa vain draamaa ja itkua.
- Anonyymi00008
Tuo vähän propakantaa
Kyllä haavojenhoidossa terkkari on ihan hyvä. Idealiside joskus tarvii ei pelkkä laastari auta
Mutta ydin on se että haavat pitää aina puhistaa hyvin - Anonyymi00010
Ihan sujuvasti tunnut leikkivän tohtoria palstaäijän aloituksessa omahyväisesti ja fakkiintuneesti mumisten. T naiselta
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan sujuvasti tunnut leikkivän tohtoria palstaäijän aloituksessa omahyväisesti ja fakkiintuneesti mumisten. T naiselta
Mahtais olla ratkiriemukasta seuraa livessä jos jotain naista viehättää uberspeinaaja vrt tämä tässä on juomalasi, siihen voi kaataa vettä, vesi tekee hyvää jne
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mahtais olla ratkiriemukasta seuraa livessä jos jotain naista viehättää uberspeinaaja vrt tämä tässä on juomalasi, siihen voi kaataa vettä, vesi tekee hyvää jne
Vihaan tuota mulkeroa niin paljon
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vihaan tuota mulkeroa niin paljon
Se on se autorobo. Ei kannata välittää. 🤭
Hjyymor.
- Anonyymi00012
Mielenkiintoinen ajatus! Parhaimmillaan ihmissuhde voi olla hoitava. Kyllä mä tuohon uskon.
- Anonyymi00014
Ja lopuksi tähän guben vammaketjuun nk pelastajasyndroomaiset puhalletaan kuiviin tietyissä ympäristöissä
- Anonyymi00015
Sirpa laittaa sitte uuden häggis-ilmon kaupan ilmotaululle.
- Anonyymi00016
uus daddy hakusessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398