Anna palaa Putin! Näyttävä lähtö korvaa huonon sotamenestyksen!!
Kansanedustajan ja sotatieteiden tohtorin Jarno Limnellin (kok) mukaan tilanne on Putinille riskialtis.
Venäjän presidentti Vladimir Putin saattaa ottaa sotatilalain tai sen osia käyttöön syyskuun duumavaalien jälkeen, kertoo riippumaton venäläismedia Vjorstka.
Päätöstä asiasta ei ole tehty, mutta Vjorstkan valtionhallintoa lähellä olevien lähteiden mukaan asiaa pohditaan Kremlissä.
Sotatilalaki keskittäisi valtaa turvallisuusviranomaisille ja rajoittaisi venäläisten perusoikeuksia entisestään.
Kansanedustaja, sotatieteiden tohtori Jarno Limnell (kok) arvioi tilanteen olevan Putinille riskialtis, otettiin sotatilalaki käyttöön tai ei.
Limnellin mukaan tilanne kertoo Ukrainan onnistumisesta.
Putin kaavailee sotatilalakia Venäjälle
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Vapaa ZVenäjä vapauttaa Ukrainan alueita.
Se on vuosisadan vitsi!
😂😂😂 - Anonyymi00002
Hitler sentään älysi lopulta kantaa vastuun teoistaan. Venäläisissä ei taida rehellisyyttä moiseen löytyä.
- Anonyymi00003
Ups !
Mites tässä näin kävi ?
Pikku erikoisoperaatio muuttui täydeksi sodaksi.
- ei se vaan opi - Anonyymi00004
Venäjä alkaa olla jo osin sotatilassa ja kansalaisetkin sen jo huomaa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012170519.html - Anonyymi00005
Putin vapauttaa alueita Itä-Ukrainasta, Odessa tulee kuulumaan siihen.
Ei siinä nyt auta itku eikä hammasten kiristely.- Anonyymi00006
Venäjä "vapauttajana" on sama kuin pyromaani palomiehenä.
Paina se kaaliisi typerä trolli.
😁😁😁 - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Venäjä "vapauttajana" on sama kuin pyromaani palomiehenä.
Paina se kaaliisi typerä trolli.
😁😁😁Ei auta, vaikka olisit kuinka epätoivoinen, henkilöön kohdistettu parjaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831012
- 67907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 46500
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32455