Usko Toivosella on ovela retorinen ad hominem -kikka, jolla hän kumoaa kriitikoidensa kommentit.
Eräässä ketjussa hän kirjoittaa:
"Vilpitön uskova ei toimi sillä tavalla, kuin olet toiminut."
Hän joko kuvittelee ihmeellisellä laser-katsellaan näkevänsä yhtäkkiä opponenttinsa sydämeen tai sitten Kaikkivaltiaan tavoin kuvittelee kykenevänsä luokittelemaan ne tällä foorumilla vastaan tulevat toimintatavat, jotka ovat poikkeuksetta 100-prosenttinen todiste toimintatavan käyttäjän "vilpillisyydestä".
Parahin Usko Toivonen.
Sallinet, että sinulle mitataan samalla mitalla, jolla sinä mittaat?
Vilpitön uskova ei pasko kieroilemalla ja selittelemällä sovituksen sanan päälle, joka kuuluu:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maaiilman itsensä kanssa eikä lukenut hheille heidän rikkomuksiaan."
Vilpitön uskova ei toimi niin, että hänen "raamattuluentonsa" päätteeksi tuo jae on lakannut tarkoittamasta sitä, mitä siinä lukee. Vilpitön uskova ei muuta tuon jakeen viestiä eikä sisältöä eikä merkitystä vaan julistaa sitä niin kuin se on kirjoitettu.
Aamen.
Usko Toivonen ja "vilpitön uskova"
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618