Laiskat ei mene töihin.

Anonyymi-ap

Minä menin heti koulun päätyttyä isän yritykseen töihin. Ihan kuin Juhana Vilén TV-sarjassa Tankki täyteen. Tulen perimään koko yrityksen aikanaan.
Ellei se mene konkurssiin sitä ennen.

🤣🤣🤣🤣🤣

64

306

Vastaukset 64

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Otan osaa.

• Anonyymi00029

Minä keräsin 1-2 lukalla käpyjä metsäteollisuudelle. 60s

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Minä keräsin 1-2 lukalla käpyjä metsäteollisuudelle. 60s

ooo

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

ooo

Minä tein aikoinaan Sarviksen tehtaalla Tampereella 15 minuuttia vesisaaveja.

• Anonyymi00002

Kaikkien isillä ei ole firmoja joihin voisi tuosta vain lompsia töihin. Yleensä työpaikkaa pitää hakea, jos yleensä edes olisi mitä hakea, eikä nykyään juuri ole.

• Anonyymi00003

Kyllä se alkaa sinullekin työ maistua, kun leikataan ne ammattiliittojen laiskoille maksamat korvaukset TYÖTTÖMÄNÄ loikoilusta. Isäkin on aina sanonut, että Riikka Purra on oikeassa, laiskottelusta ei pidä maksaa.

• Anonyymi00004

Työttömyys tuella tuetaan työ haluttomuutta.

• Anonyymi00006

Jokainen voi itse alkaa yrittäjäskö jos käy kateeksi.

• Anonyymi00008

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllä se alkaa sinullekin työ maistua, kun leikataan ne ammattiliittojen laiskoille maksamat korvaukset TYÖTTÖMÄNÄ loikoilusta. Isäkin on aina sanonut, että Riikka Purra on oikeassa, laiskottelusta ei pidä maksaa.

Suurin osa työttömistä menisi oikein mielellään töihin, jos olisi työpaikkoja joihin mennä. Mikään korvausmaksujen leikkaus ei muutu työpaikoiksi, idiootti.

Kesäkuussa Suomessa oli 350 000 työtöntä ja 37 000 avointa työpaikkaa.

Koulupudokkaat persupölvästit eivät tunnetusti osaa matematiikkaa tai mitään, mutta yksinkerteinenkin miinuslasku osoittaa että täällä on yli 300 000 työtöntä joille ei löydy työpaikkaa.

Joten heikkolahjaisten on aivan turha öyhöttää töihin menosta, ennen kuin näyttävät ne avoimet työpaikat joihin työttömät voivat mennä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Suurin osa työttömistä menisi oikein mielellään töihin, jos olisi työpaikkoja joihin mennä. Mikään korvausmaksujen leikkaus ei muutu työpaikoiksi, idiootti.

Koulupudokkaat persupölvästit eivät tunnetusti osaa matematiikkaa tai mitään, mutta yksinkerteinenkin miinuslasku osoittaa että täällä on yli 300 000 työtöntä joille ei löydy työpaikkaa.

Joten heikkolahjaisten on aivan turha öyhöttää töihin menosta, ennen kuin näyttävät ne avoimet työpaikat joihin työttömät voivat mennä.

Suomella ei ole varaa elättää sinunlaisiasi työn vieroksujia.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuossa se ongelma onkin, odotetaan työpaikkaa perse penkissä.

Eli jonkun muun isän ja äidin lisäksi pitäisi tuoda ruoka suoraan suuhun. Miksi ei voi yrittää jotakin, perustaa yhtiö?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tuossa se ongelma onkin, odotetaan työpaikkaa perse penkissä.

Eli jonkun muun isän ja äidin lisäksi pitäisi tuoda ruoka suoraan suuhun. Miksi ei voi yrittää jotakin, perustaa yhtiö?

Olen tässä kovasti paljon ollut ajatuksissa perustamassa omaa yritystä, kun ei niitä sataatuhatta uutta työpaikkaakaan ole sitten ilmaantunut. Ajatus on kypsymässä, minkähän alan yrityksen perustaisin, onko ehdotteluja? Mielellään sellainen yritysidea, joka kantaisi pidemmän päälle, kun nykyään näyttää nuo entisetkin yrittäjät ajautuvan pankrotteihin?

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ammattiliittojen työttömyyskassojen korvaukset ovat, palkkoihin verrattuina paljon pienemmpiä.
        Sitä tehostaa sekin, että 20%:leikkuri tulee vastaan melko alhaisella tulotasolla.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Suurin osa persuista koulupudokkaita..

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00007

Ja jälleen lauma toistaitoisia idiootteja kommentoimassa : )

• Anonyymi00011

Onko isokin yritys, työllistääkö muuta kuin sinut?

• Anonyymi00013

Ennen työntekoa arvostetaan.Oikein sellaista, josta on joku tulos.

Nyt rikkaitten kermaperseet laskettelee Sveitsissä, lomailee Dubaissa kultaa ostamassa ja postaa someen huulet muikeena kuvia - itsestään.
      Jotkut kutsuvat sitä työksi.
      Toki rikaaille kannatta antaa lisää tukea, että joku ulkomainen luulee, että Suomessa ihmisistä välitetään.

• Anonyymi00014

Maksaa ne sentään kiinteistöveroa Suomeen, Kimi Räikkönenkin. Sillä on hupila Suomessa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Maksaa ne sentään kiinteistöveroa Suomeen, Kimi Räikkönenkin. Sillä on hupila Suomessa.

Näitä veropakolaisia ylistetään sitten maasta taivaaseen.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Näitä veropakolaisia ylistetään sitten maasta taivaaseen.

Niinpä juuri.

• Anonyymi00015

Tuskin olisit muualle päässytkään kuin pappasi "yritykseen" ?

• Anonyymi00016

Nepotismia?

• Anonyymi00033

Perheyrityksissä kelpaa "työhön" vähä-älyinenkin jälkikasvu ja "pappa" laahustaa haudan partaalla pitääkseen idioottijälkikasvunsa leivän syrjässä, kun ei ne oikeisiin töihin kelpaa.

• Anonyymi00017

Pappa betalar kokoomusnuoret. Sosiaalipummeja pitää kiusata. Iha turhaa kaikki valtion kehittämiset ja sosiaalikulut. On aina ollu pappa sosiaalihuoltona.

• Anonyymi00048
        UUSI

Mitä tarkoittaa pappa betalar termi?

• Anonyymi00018

Sama vika, mutta isäni oli juoppo ja selvästikin aivan väärällä alalla. Hänen olis kannattanut olla aivan tavallinen työmies, eikä leikkiä mitään omistajaa. Teki konkurssin ja menehtyi 43 iässä. Siinä meni mun duunit sitten, se on sitä kapitalismia se. Sain sitä lajia lisää muissakin duuneissani,välillä jaettiin pakkolomalaput kum herrat ei saaneet tehtyä kauppoja. Aina yhtä helvettiä Kelan ja työttömyyskassojen kanssa, on parempi olla pysyvästi työtön.

• Anonyymi00019

Mun isällä ei ole yritystä.

• Anonyymi00026

Ja jos avaaja olisi tosissaan, avaajalla ei olisi työpaikkaa. Ei noin typerää palkkaisi kuin korkeintaan oma isukki.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja jos avaaja olisi tosissaan, avaajalla ei olisi työpaikkaa. Ei noin typerää palkkaisi kuin korkeintaan oma isukki.

"Ei noin typerää palkkaisi kuin korkeintaan oma isukki."

Siksi sillä onkin työpaikka isukin firmassa.

• Anonyymi00021

Meni varmaan isänsä maatilalle töihin. Yrityksiäkin on monenlaisia. Sitten kun tulee konkka, eipä ole koulutusta.

• Anonyymi00022

Oon demari, mä jäin koulun jälkeen vuonna 2001 faijan kaa himaan dokaamaan.
      Nykyhallituksen syytä.

• Anonyymi00024

Olet sitten aika nuori, jos koulut loppui Lahden mömmöilykisojen aikaan. Samana vuonna sattui WTC:n tapaus.

• Anonyymi00025

Markka-aikana. Suomihan otti euron käyttöön valuuttana 2002, vaikka markka oli jo aiemmin toki sidottu markkaan 1999.

• Anonyymi00032

Kerron tositarinan ainakin puoliksi. Isäni oli humanisti kommunisti duunarisuvun älykkö taitailijasielu. Ylioppilas akateemikkokin ja sitten tuleekin perhe työt mistä saa rahaa sekä 90-luvun lama. Niin sitä romahtaa ja brenkku maistuu.

Seurasinko perässä, niin en yhtään. Mutta nyt nykyhallitus tekee parhaansa, että vähäinenkin luottamus menee. Sen verran virtsaa päässä maan johdolla, mutta kaikki katsoo asioita omasta lähtökohdasta. Kannattaa ainakin katsoa, että poliitikko äänestäjänsä etua.

90-luvun lamasta, niin tämän hetken tilanne on ajanut monta perhettä kokemaan pahemman kuin itse olen. Silti poliittinen ilmapiiri lellittyn lapsuuden eläneiden sekä vastakkainasettelua lietsovan huliganismin seurauksena sitäkin syyllistävämpi.

• Anonyymi00038

Jos sinun koulut loppui 2001, et varmaan muista 1988 olympialaisia?
        Galgary ja Soul. Matti Nykäsen huippuhyppelyt ei niinkään minua kiinnostaneet talvilajeina, mutta Soulin kesäkisat oli mahtavat. Enää ei kiinnosta urheilu ylipäätään, nekin Soulin huiput petti kuin persut nykyään. Ben Johnson oli silti sympaattinen tyyppi, änkytti jännittäessään, mutta silti.
        Florence Griffith Joyner kuoli nuorena, surullista.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Jos sinun koulut loppui 2001, et varmaan muista 1988 olympialaisia?
        Galgary ja Soul. Matti Nykäsen huippuhyppelyt ei niinkään minua kiinnostaneet talvilajeina, mutta Soulin kesäkisat oli mahtavat. Enää ei kiinnosta urheilu ylipäätään, nekin Soulin huiput petti kuin persut nykyään. Ben Johnson oli silti sympaattinen tyyppi, änkytti jännittäessään, mutta silti.
        Florence Griffith Joyner kuoli nuorena, surullista.

1988 oli lämmin kesä, 1986 Maradona tökki palloa kädellä maaliin ja Mikkelissä pamahti ja UKK kuoli viimein, 1985 Eput lauloi vuonna kaheksanviis, 1983 SMP pääsi hallitukseen, 1982 Mauno Koivisto valittiin presidentiksi, 1980 oli Moskovan olympialaiset ja Miska-karhu, puhuttiin myös avatuista ovista keihäänheiton yhteydessä, 1979 Sex Pistolsin levy herätti kohua, 1978 Aarno Lamminparras kaappasi lentokoneen, 1977 Armi Aavikko valittiin missiksi, 1976 Lapualla pamahti, 1975 Johan Cruyff potki palloa oranssissa paidassa ja Suomessa oli ETYK ja huisit turvatoimet. 1974 säästettiin sähköä ja liimattiin valokatkaisimien viereen tarra, jossa luki, "säästä sähköä", ja kun sen irrotti, lähti pala tapettia mukana ja Sylvi Kekkonen kuoli sekä Veikko Vennamo kannettiin ulos eduskuntatalon salista, 1973 oli helteinen kesä ja Chilessä tapahtui vallan kaappaus, Suomessakin lakkoiltiin, 1972 Viren juoksi ja kaatuili ja Munchenissä tapahtui terrori-isku, Kahdeksan surmanluotia esitettiin televisiossa, 1971 Suomeen alettiin tuoda Ladaa ja keskiolutta alkoi saada 1969 vapaasti ja Veikko Vennamo perusti pilipalipoikien puolueen, myöhemmin SMP, sitä myöhemmin konkurssi.

Milloin Tsernobylissa pamahti, kun ukrainalaiset ei osanneet rakentaa reaktoreita, miten en sitä muista? JFK ammuttiin 1963 ja markoista poistettiin nollia, itse olen syntynyt 1981, joka onkin hyvä syntymävuosi, ei sen huonompi kuin muutkaan, vaikka Anssi Kela muuta laulaa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

1988 oli lämmin kesä, 1986 Maradona tökki palloa kädellä maaliin ja Mikkelissä pamahti ja UKK kuoli viimein, 1985 Eput lauloi vuonna kaheksanviis, 1983 SMP pääsi hallitukseen, 1982 Mauno Koivisto valittiin presidentiksi, 1980 oli Moskovan olympialaiset ja Miska-karhu, puhuttiin myös avatuista ovista keihäänheiton yhteydessä, 1979 Sex Pistolsin levy herätti kohua, 1978 Aarno Lamminparras kaappasi lentokoneen, 1977 Armi Aavikko valittiin missiksi, 1976 Lapualla pamahti, 1975 Johan Cruyff potki palloa oranssissa paidassa ja Suomessa oli ETYK ja huisit turvatoimet. 1974 säästettiin sähköä ja liimattiin valokatkaisimien viereen tarra, jossa luki, "säästä sähköä", ja kun sen irrotti, lähti pala tapettia mukana ja Sylvi Kekkonen kuoli sekä Veikko Vennamo kannettiin ulos eduskuntatalon salista, 1973 oli helteinen kesä ja Chilessä tapahtui vallan kaappaus, Suomessakin lakkoiltiin, 1972 Viren juoksi ja kaatuili ja Munchenissä tapahtui terrori-isku, Kahdeksan surmanluotia esitettiin televisiossa, 1971 Suomeen alettiin tuoda Ladaa ja keskiolutta alkoi saada 1969 vapaasti ja Veikko Vennamo perusti pilipalipoikien puolueen, myöhemmin SMP, sitä myöhemmin konkurssi.

Milloin Tsernobylissa pamahti, kun ukrainalaiset ei osanneet rakentaa reaktoreita, miten en sitä muista? JFK ammuttiin 1963 ja markoista poistettiin nollia, itse olen syntynyt 1981, joka onkin hyvä syntymävuosi, ei sen huonompi kuin muutkaan, vaikka Anssi Kela muuta laulaa.

Eppu Normaali 1986. Back on the road. Keskiaukeaman juliste Suosikissa.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

>>>Veikko Vennamo perusti pilipalipoikien puolueen, myöhemmin SMP, sitä myöhemmin konkurssi.<<<

Tätä toivon myös persuille, konkurssia haittapuolueelle, joka jakaa Suomen kansaa kahtia.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Eppu Normaali 1986. Back on the road. Keskiaukeaman juliste Suosikissa.

1987 eduskuntavaalit. Kokoomus nousi pääministeripuolueeksi. Jörn Donner (RKP) valittiin ensimmäisen kerran eduskuntaan (Donneria pidän rehellisenä henkilönä, RIP).

Kokoomus pääministeripuolueena 1987 oli sikäli poikkeuksellinen, että pääministeriksi ei tullut kokoomuksen puheenjohtaja.

Tuolla kokoomuksen hallituskaudella SMP harjoitteli hallitusvastuuta toisen kerran ja kuinka ollakaan, ei siitä mitään tullut, SMP erosi hallituksesta sisäisten erimielisyyksien takia. Populistit ei tule toimeen edes keskenään, persut hajosi 2017 kesken hallituskauden.

• Anonyymi00027

voi sitä johonkin varastolle päästä jos suhteet, siitä ylenisi sitten varaston päälliköksi joka tilailee roinaa sinne, sitten varakkaana hommailisi puolison joka paksuksi.

• Anonyymi00031

Miksi päälliköksi? Kaikki minun tuntemat pikkupomot kiroaa puun ja kuoren välissä oloa.

• Anonyymi00028

Maan matoseks itsensä tuntee,kun lukee sun kirjoitusta. Varmaan se teidän pulju menee kokonaan,kun astut puikkoloihin.

• Anonyymi00035

Minä menin heti koulusta päästyäni Turhapuron rautakauppaan, sillä tiellä ollaan.

• Anonyymi00039

Suomessa yrittäjät on katkeria kun bisnes ei luista.Onhan se perkele että joku saa 630 nettona ja makaa sohvalla.Millä sohvalla!Ei ole työttömällä varaa sohvaan.Ja makaako työttömät.Ilmeisesti yrittäjät ja muut sutkit makaisivat vaan jos hulppea 630 ois tuloja.Voi katkeruus kun se voittaa jo kiimankin!Ei ihme,että suomalaisia ei synny kun ukoilla seisoo vain yläpää.

• Anonyymi00041

Yleensä se toinen polvi laittaa perityn firman konkkaan hyvin nopeasti.

• Anonyymi00042

Ilman isäsi yritystä et olisi luultavammin edes päässyt töihin mu onnea

• Anonyymi00043

Palvelualan yrittäjiä vituttaa näinä ankeina aikoina, kun asiakaspalvelussa pitää olla kohtelias....
      On nähty nekin ajat, kun pikkupuljujen "asiakaspalvelijat" antoivat käytöksellään ymmärtää, ettei täällä ole pakko käydä.
      Nyt ovat niin maireita, ettei niissä puljuissa viitsi käydä. Läpinäkyvää...

• Anonyymi00049
        UUSI

"En mä mitään tiedä, mä olen vaan töissä täälllä!" 🤣

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

"En mä mitään tiedä, mä olen vaan töissä täälllä!" 🤣

Pitäis kysyä papalta. Mut pappa on nyt sairauslomalla ja mäkin oon niin ku tavallaan, kun en mä ominpäin mitään osaa.

• Anonyymi00045

Aloittaja täysi luuseri kun meni isänsä firmaan, ilmeisesti niin laiska että muualle ei otettu.

• Anonyymi00047

Suojatyöpaikka. Keikahtaa isukin mukana.

• Anonyymi00051
      UUSI

Menköön ne ahkerammat töihin, vaikka niihin orpopurran hankkimiin sataantuhanteen uuteen työpaikkaan.

• Anonyymi00054
      UUSI
    • Anonyymi00055
      UUSI

13v ikäisenä venematkan taakse saareen äitini tunteman talollisen myymien propsien kuorintaan. Viikot saaressa yksin, majoitus itse tehdyssä havumajassa. Huopa, teepusseja, sokeria, hernekeittoprkkeja, ruisleipää, voita, hevosenliha säilykettä.
      Lauantaiset aamupäivät olivat vielä työaikaa. Sitten soudellen rantaan ja fillarilla kotiin nukkumaan, syömään ja saunoman.
      Seuraavana maanantaiaamuna uusi viikko.
      Revohka kesti 1,5kk.
      Äitini otti ansaitsemani killingit antamatta minulle mitään.
      Seuraava 3kk EG:n sellutehtaan edustalla järvellä propsinippujen larvausta ja tukkien lajittelua. Koko 3kk:n loma päivästä päivään.
      Tuohon mahtui viikko 14 tunnin yövuoroja järjestelyhinajan keluvenekuskina ikäkaverini kanssa.
      Tuota seuraava kesä, 4kk, em.
      firman uudisrakennusverstaalla hitsarien apurina. Siinä minulle opetettiin yksinkertaisten raurarakenne piirrususten lukeminen. Osien ritsaus ja niiden polttoleikkaus. Kokoonpano heftaus ja hitsaus.
      Seuraava kesä saman firman tiilitehtaalla.
      Kaikissa oli yksi yhteinen piirre. Tilipussit avaamattomina ahneen äitini kouraan.
      Kaikki saivat palkkansa käteispusseina tilinauhoineen.
      Seuraava kesäloma rakennuksella.
      Keskeytin lukion. Menin vakituiseen työhön mutta kuunneltuani äitini hokemista miten kalliiksi minä tulen niin heti vapaaehtoisen intin jälkeen häivyin Ruotsiin.
      Ensimmäisestä, 2:n viikon täydestä tilistäni ostin köntyn sveitsiläistä emmentalia ja pullon absolut renad juomaan. Paikallinen "tikkuviina"?
      Ainoa yhteys vanhempiini oli ensimmäisenä jouluna lähettämäni kortti.
      Kutina kiveksissäni kielii, että uskon tietäväni jotain nuorena aloitetusta työstä vieraan palveluksessa.
      Ennen viimeisestä, vakituisesta työpaikastani "eläköitymistä" oli pisin työttömyysjaksoni 13 päivää.
      Ensimmäinen "oikea" kesäloma, 2 viikkoa, 27v ikäisenä.
      Jo ensimmäiset, nuoruuden itsenäiset vuodet osoittivat oman olemisen suunnittelun eteen päin kohtuullisen kauas, hyödylliseksi.

• Anonyymi00056
        UUSI

Olipa sinulla vittumainen äiti.
        Toista se on minulla, joka olen isukin firmassa töissä.

• Anonyymi00057
        UUSI

"Kaikissa oli yksi yhteinen piirre. Tilipussit avaamattomina ahneen äitini kouraan."

Olit siis alaikäinen, jos tilipussit meni äitisi kouraan? Ei se yleinen käytäntö sentään sellainen ollut, että niissä kirjekuorissa maksetut tilit olisi luovutettu muulle kuin työntekijälle.
        Minä vuonna keskeytit lukion ja millä opein lukioon pääsit?

• Anonyymi00059
        UUSI

Minkä verran se palkka oli, jonka ahne äitisi otti itselleen?

• Anonyymi00060
        UUSI

Ai, oikein oli sinulla fillari? Oliko Victoria Verge?

• Anonyymi00061
        UUSI

Oliko isäsi kuollut, kadonnut, vai oliko siitä edes tietoa?

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Oliko isäsi kuollut, kadonnut, vai oliko siitä edes tietoa?

"Ainoa yhteys vanhempiini oli ensimmäisenä jouluna lähettämäni kortti."

Kai siitä joku tieto oli, jos kerran lähetti joulukortin vanhemmilleen, joista toinen oli ahne äiti?

• Anonyymi00064
        UUSI

>>> Ennen viimeisestä, vakituisesta työpaikastani "eläköitymistä" oli pisin työttömyysjaksoni 13 päivää.<<<

Saa kai niitä töitä tehdä ilman yhtäkään työttömyyspäivää.

Palkanmaksajista on puute.

• Anonyymi00065
      UUSI

Isäni oli maanviljelijä ja laittoi meidän töihin jo nuorena, traktoria ohjaamaan jo 6 vuotiaana.
      No eihän meille palkkaa maksettu.
      Opintojen jälkeen suuntasin itse rakennusalalle ja työllistin omia lapsia nuorempana mutta maksoin heille palkkaa.
      Tosin ajatukseni oli näyttää mitä työ on jos ei kouluttaudu kunnolla.
      No kaikki lapseni opiskelivat insinööreiksi, 2 sähköalalle ja 1 konepuolelle.
      Nyt itse olen eläkkeellä ja ajan firmaa pöytälaatikkoon.
      Firma ajoi asiansa ja sain koulutettua lapseni ja sain maksettua taloni ja eläkkeeni ja vähän omia sijoituksia joiden avulla pärjään eläkeiän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      271
      890
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      45
      672
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      558
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      534
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      476
    7. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      447
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      444
    9. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      436
    Aihe