”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
Joh 14:3
Jeesus tulee hakemaan omansa luokseen
61
82
Vastaukset 61
- Anonyymi00001
Ja vaikka minä menen pois valmistamaan teille siaa, niin minä tulen jälleen ja otan teidät tyköni, että missä minä olen, siellä pitää myös teidän oleman.
- Anonyymi00002
Och om jag än går bort för att bereda eder rum, så skall jag dock komma igen och taga eder till mig; ty jag vill att där jag är, där skolen I ock vara.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Och om jag än går bort för att bereda eder rum, så skall jag dock komma igen och taga eder till mig; ty jag vill att där jag är, där skolen I ock vara.
And if I go and prepare a place for you, I will come again, and receive you unto myself; that where I am, there ye may be also.
- Anonyymi00029
Grillaako se sian kokonaisena?
- Anonyymi00045
Anonyymi00029 kirjoitti:
Grillaako se sian kokonaisena?
Tuli kuulema valmiina Woltilla.
- Anonyymi00004
Raamattu on mielikuvitustarinoiden kokoelma ja niin on tietysti sen yksi roolihahmo, Jeesuksin.
- Anonyymi00046
Ja mieti että jotkut ihan vakavissaan siihen uskoo??Meilläkin naapurissa mummo joka hoilaa pihallaan noita vapahtaja biisejä niin että ohikulkijatkin pysähtyvät välillä kuuntelemaan että mistä huutaminen kuuluu.Sanottukin mummolle et tietääköhän tuo vapahtaja missä volume tai mute nappi on???
- Anonyymi00059
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ja mieti että jotkut ihan vakavissaan siihen uskoo??Meilläkin naapurissa mummo joka hoilaa pihallaan noita vapahtaja biisejä niin että ohikulkijatkin pysähtyvät välillä kuuntelemaan että mistä huutaminen kuuluu.Sanottukin mummolle et tietääköhän tuo vapahtaja missä volume tai mute nappi on???
Hienoa on, että mummo laulaa Jeesuksesta!
- Anonyymi00005
Matt. 15:24
Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten.
Ei ne valitut mitään pakanoita ole, vaan Israelin heimon jälkeläisiä. Pakanat tuomitaan kotimaissaan tekojen ja lakien mukaan.
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00006
Jeesus tulee takaisin näkyvällä tavalla. Ei pelkkänä henkiolentona.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."- Anonyymi00047
On sillä jepetillä tuo takaisin tulo pikkuisen kestänyt.Pienenä poikana jo oli puhelintolpissa tuosta mainintaa että oletko valmis??Siitä nyt jo liki 70 vuotta eikä vaan ole näkynyt saati kuulunut.Vai venaako vain että naisetkin kerkee valmistautua,niillä kun se yleensä valmistautuminen kestää.
- Anonyymi00007
Oikea usko on uskomista, että Jeesus on ihminen, fyysisessä muodossa koko ajan. Ei pelkkä henkiolento tai haamu jossain erämaassa tai huoneessa.
Matt. 24:26
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä.
Paavalikin piilotteli murhahommiaan Arabian erämaassa kolmisen vuotta.
Gal. 1:17
enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.- Anonyymi00010
Voi sinua Teuvo ja voi sinun valheitasi. KAIKESTA joudut tilille Jumalan eteen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Teuvo on se joka on koskaan ollut edes lähimpänä.
- Anonyymi00052
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä!
- Anonyymi00008
Sitä se orjuus teettää.
- Anonyymi00009
Kiitos Jumalalle!
- Anonyymi00011
Ja "Jeesuksen omiako" ovat Paavalin opilla, ne, jotka Palvovat Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kirottuna Israelin Jumalana?
- Anonyymi00012
Niin että pelastuvat Paavalin Roomalaiskirjeen 7. luvun mukaan tekemään jopa sitä pahaa mitä vihaavat?
- Anonyymi00014
Jeesus on ihminen, ei mikään henkiolento eikä haamu, joka hengailee murhamiesten porukoissa jossain hämärissä paikoissa.
Jeesus tulee ihmisenä takaisin ihan rauhassa Galilean vuorelle.
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Hepr. 2:14
Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta.
1. Joh. 4:2
Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. - Anonyymi00015
Jeesus puhui itsestään ihmisenä, kun hänen hyvä ystävänsä ihminen Nikodemus meni kysymään Jeesuksen kasteen jälkeen häneltä kasteen merkitystä ihmisellle.
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."- Anonyymi00016
Vaikeako ymmärtää, että vain 20 prosenttia raamatussa on Jeesuksen aitoa puhetta - tämä ei kuulu niihin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vaikeako ymmärtää, että vain 20 prosenttia raamatussa on Jeesuksen aitoa puhetta - tämä ei kuulu niihin.
Myöskään muut muinaisen Palotonin akatemian viisaat opettajat eivät plätränneet juutalaisten kastevesien kanssa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Myöskään muut muinaisen Palotonin akatemian viisaat opettajat eivät plätränneet juutalaisten kastevesien kanssa
Platonin akatemia - kirjoitusvirhe - teillä ei ole mitään käsitystä muinaisesta viisaudesta, kun päitä on tuhottu uskonnolla 2000 vuotta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Platonin akatemia - kirjoitusvirhe - teillä ei ole mitään käsitystä muinaisesta viisaudesta, kun päitä on tuhottu uskonnolla 2000 vuotta.
Kuten Sokrates jo sanoi noin 500 vuotta ennen ajanlaskun alkua, ettei Jumala ole käsite mitä totellaan, kun se käskee ja palvotaan, vaan entiteetti, joka haluaa, että me teemme oikein. En muista sanasta sanaan, mutta idea oli tämä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kuten Sokrates jo sanoi noin 500 vuotta ennen ajanlaskun alkua, ettei Jumala ole käsite mitä totellaan, kun se käskee ja palvotaan, vaan entiteetti, joka haluaa, että me teemme oikein. En muista sanasta sanaan, mutta idea oli tämä.
2500 vuotta sitten ihmisuhraus, ehtoolliset kasteineen olivat todella syvältä siihen maailman aikaan jopa heidän juonittelevienkin jumalien maailmassa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
2500 vuotta sitten ihmisuhraus, ehtoolliset kasteineen olivat todella syvältä siihen maailman aikaan jopa heidän juonittelevienkin jumalien maailmassa.
Parin tuhannen vuoden taantuminen takaperin ohi senkin ajan, on kyllä kammottava ajatuskin.
- Anonyymi00048
Mistäs tiedät?Olitko paikalla?
- Anonyymi00022
Kiistämätön totuus! Jeesus tulee takaisin ja noutaa omansa kotiin❣️
- Anonyymi00024
Kovin verkkaista on tulonsa, ei siinä paljon "tierat" lentele.😀
- Anonyymi00028
Viipyy viipyy.
Oisko ruoja jiänynnä auton alle kun ei ole automobiililoihin tottunna...
- Anonyymi00023
Palat helvetin liekeissä
- Anonyymi00058
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.”
Room 8:1
- Anonyymi00025
Mitä jos eläisitte ennen sitä ihan normaalisti? Se on kuitenkin kai elämän tarkoitus? Siis elää henkisesti vapaana ja sallia se toisillekin ihmisille?
- Anonyymi00026
2000 vuotta se onneton tunari on nyt sijaa valmistanut eikä valmista tule millään. Ei ensimmäistäkään väliraporttia lopputarkastuksesta nyt puhumattakaan.
Taivaalla, hapettomassa tilassa lähellä absoluuttista nollapistettä olosuhteet ovat kieltämättä haastavat. Eikä taivaaseen pääse ensimmäistäkään oikeaa rakennusmiestä.- Anonyymi00038
Oletko havainnut jo, että raportointi on ulkoistettu Saatanalle?
- Anonyymi00039
Oletko niin tyhmä, että et vieläkään tiedä uskonnon mukaan sitä, että Jeesus on kiroukseksi kirottu uhri helvetissä tosi Jumalana?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oletko niin tyhmä, että et vieläkään tiedä uskonnon mukaan sitä, että Jeesus on kiroukseksi kirottu uhri helvetissä tosi Jumalana?
Kuinkahan monta sataa kertaa täällä olen tuon jo raamatusta todistanut?!
- Anonyymi00027
Niin viedään kuin pässiä narussa...
- Anonyymi00031
Jeesus vie taivaan kotiin omansa, vain omansa!
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Pistäpä muillekin näkyviin se Paavalin opin taivas. Kiitän.
- Anonyymi00043
Anonyymi00031 kirjoitti:
Se on orjan kohtalo.
- Anonyymi00030
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi00036
Valheistasiko häntä kiität?
- Anonyymi00032
Siihen joukkoon haluan mä!
- Anonyymi00033
TULE HERRA JEESUS!
- Anonyymi00034
Jeesus ei tule pelastamaan Saatanan omia, jotka käyttävät häntä uhrina itse Luojajumalana, että pelastuvat Paavalin Room.7 mukaan tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaatte.
Sai valita itse tien, että uskoiko Jeesusta, vai uskoiko Paavalia, jonka Jumalaa sanoi Saatanaksi ja valheen isäksi ,(Joh.8). - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jeesus ei tule pelastamaan Saatanan omia, jotka käyttävät häntä uhrina itse Luojajumalana, että pelastuvat Paavalin Room.7 mukaan tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaatte.
Sai valita itse tien, että uskoiko Jeesusta, vai uskoiko Paavalia, jonka Jumalaa sanoi Saatanaksi ja valheen isäksi ,(Joh.8).Lisäystä - te saatanan konnat tuolla kristinuskon mahtivallalla ja -valheella kuvittelitte selviävänne maailman tappiin jäämättä kiinni.
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Lisäystä - te saatanan konnat tuolla kristinuskon mahtivallalla ja -valheella kuvittelitte selviävänne maailman tappiin jäämättä kiinni.
Ei onnistunut.
- Anonyymi00044
Turhaa on vaikerruksesi. Ei kuule, ei välitä...
- Anonyymi00050
Anonyymi00044 kirjoitti:
Turhaa on vaikerruksesi. Ei kuule, ei välitä...
Tiedän - eivät he olisi sitä mitä ovat, jos välittäisivät.
Lutherin sanoin jo luonnostaan vihattavia. Eräs raamatun juoni onkin Jeesuksen kylväjävertaus, kun vihollinen kylvi elon peltoon rikkaviljaa, ja nämä luonnostaan vihattavat korjataan pois, ja poltetaan tulessa (=vainajan siunaaminen fyysisellä ylösnousemuksella masilmanpalon liekkeihin). - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tiedän - eivät he olisi sitä mitä ovat, jos välittäisivät.
Lutherin sanoin jo luonnostaan vihattavia. Eräs raamatun juoni onkin Jeesuksen kylväjävertaus, kun vihollinen kylvi elon peltoon rikkaviljaa, ja nämä luonnostaan vihattavat korjataan pois, ja poltetaan tulessa (=vainajan siunaaminen fyysisellä ylösnousemuksella masilmanpalon liekkeihin).Ja lisäystä - enemmän minun osani pelissä onkin se, että osoitan tämän heistä, ettei kukaan voi lopussa väittää olevansa vain viaton uhri.
- Anonyymi00042
Niin viedään kuin pässiä narussa...
- Anonyymi00049
Minä kyllä epäilen, että ne pässit kyllä tietävät, mutta antavat muille viattoman kuvan itsestään.
Lapsikatse 👀
- Anonyymi00053
Jeesus tarkoittaa Juutalaisia, jotka hän hakee ulkomailta ja vie Israeliin.
Ei pakanoita. Pakanat pysyy kotimaissaan, missä heidät tuomitaan tekojensa mukaan, mitä laki tuomioksi määrää.
Matt. 15:24
Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten." - Anonyymi00054
Room. 11:26
Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. - Anonyymi00055
Ei ketään mihinkään taivaaseen temmata.
Jeesus tulee näkyvällä tavalla takaisin Galilean vuorelle. Ei hiippaile haamuna missään murhamiesten porukoissa jossain erämaissa.
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."- Anonyymi00056
Galilean miehet ovat Jeesuksen oikeat 12 apostolia.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
- Anonyymi00057
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - Anonyymi00060
Kammiossa jos rukoilee se hyvä juttu.
Niin pitää tehdä eikä herjaamalla hakea homomyönteisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731939Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661219- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu21978- 89695
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa107679Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 41648
- 57629
- 58580