Jeesus tulee hakemaan omansa luokseen

Anonyymi-ap

”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
Joh 14:3

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ja vaikka minä menen pois valmistamaan teille siaa, niin minä tulen jälleen ja otan teidät tyköni, että missä minä olen, siellä pitää myös teidän oleman.

• Anonyymi00002
        UUSI

Och om jag än går bort för att bereda eder rum, så skall jag dock komma igen och taga eder till mig; ty jag vill att där jag är, där skolen I ock vara.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Och om jag än går bort för att bereda eder rum, så skall jag dock komma igen och taga eder till mig; ty jag vill att där jag är, där skolen I ock vara.

And if I go and prepare a place for you, I will come again, and receive you unto myself; that where I am, there ye may be also.

• Anonyymi00004
      UUSI

Raamattu on mielikuvitustarinoiden kokoelma ja niin on tietysti sen yksi roolihahmo, Jeesuksin.

• Anonyymi00005
      UUSI

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten.

Ei ne valitut mitään pakanoita ole, vaan Israelin heimon jälkeläisiä. Pakanat tuomitaan kotimaissaan tekojen ja lakien mukaan.

Ilm. 7:4

Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00006
      UUSI

Jeesus tulee takaisin näkyvällä tavalla. Ei pelkkänä henkiolentona.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00007
      UUSI

Oikea usko on uskomista, että Jeesus on ihminen, fyysisessä muodossa koko ajan. Ei pelkkä henkiolento tai haamu jossain erämaassa tai huoneessa.

Matt. 24:26

"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä.

Paavalikin piilotteli murhahommiaan Arabian erämaassa kolmisen vuotta.

Gal. 1:17

enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.

• Anonyymi00010
        UUSI

Voi sinua Teuvo ja voi sinun valheitasi. KAIKESTA joudut tilille Jumalan eteen.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voi sinua Teuvo ja voi sinun valheitasi. KAIKESTA joudut tilille Jumalan eteen.

Teuvo on se joka on koskaan ollut edes lähimpänä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Sitä se orjuus teettää.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kiitos Jumalalle!

• Anonyymi00011
      UUSI

Ja "Jeesuksen omiako" ovat Paavalin opilla, ne, jotka Palvovat Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kirottuna Israelin Jumalana?

• Anonyymi00012
        UUSI

Niin että pelastuvat Paavalin Roomalaiskirjeen 7. luvun mukaan tekemään jopa sitä pahaa mitä vihaavat?

• Anonyymi00014
      UUSI

Jeesus on ihminen, ei mikään henkiolento eikä haamu, joka hengailee murhamiesten porukoissa jossain hämärissä paikoissa.

Jeesus tulee ihmisenä takaisin ihan rauhassa Galilean vuorelle.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta.

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.

• Anonyymi00015
      UUSI

Jeesus puhui itsestään ihmisenä, kun hänen hyvä ystävänsä ihminen Nikodemus meni kysymään Jeesuksen kasteen jälkeen häneltä kasteen merkitystä ihmisellle.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

• Anonyymi00016
        UUSI

Vaikeako ymmärtää, että vain 20 prosenttia raamatussa on Jeesuksen aitoa puhetta - tämä ei kuulu niihin.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vaikeako ymmärtää, että vain 20 prosenttia raamatussa on Jeesuksen aitoa puhetta - tämä ei kuulu niihin.

Myöskään muut muinaisen Palotonin akatemian viisaat opettajat eivät plätränneet juutalaisten kastevesien kanssa

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Myöskään muut muinaisen Palotonin akatemian viisaat opettajat eivät plätränneet juutalaisten kastevesien kanssa

Platonin akatemia - kirjoitusvirhe - teillä ei ole mitään käsitystä muinaisesta viisaudesta, kun päitä on tuhottu uskonnolla 2000 vuotta.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Platonin akatemia - kirjoitusvirhe - teillä ei ole mitään käsitystä muinaisesta viisaudesta, kun päitä on tuhottu uskonnolla 2000 vuotta.

Kuten Sokrates jo sanoi noin 500 vuotta ennen ajanlaskun alkua, ettei Jumala ole käsite mitä totellaan, kun se käskee ja palvotaan, vaan entiteetti, joka haluaa, että me teemme oikein. En muista sanasta sanaan, mutta idea oli tämä.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kuten Sokrates jo sanoi noin 500 vuotta ennen ajanlaskun alkua, ettei Jumala ole käsite mitä totellaan, kun se käskee ja palvotaan, vaan entiteetti, joka haluaa, että me teemme oikein. En muista sanasta sanaan, mutta idea oli tämä.

2500 vuotta sitten ihmisuhraus, ehtoolliset kasteineen olivat todella syvältä siihen maailman aikaan jopa heidän juonittelevienkin jumalien maailmassa.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

2500 vuotta sitten ihmisuhraus, ehtoolliset kasteineen olivat todella syvältä siihen maailman aikaan jopa heidän juonittelevienkin jumalien maailmassa.

Parin tuhannen vuoden taantuminen takaperin ohi senkin ajan, on kyllä kammottava ajatuskin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      111
      727
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      42
      519
    3. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      472
    4. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      470
    5. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      17
      419
    6. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      92
      398
    7. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      391
    8. Haluat siis irl

Ettemme ole missään väleissä?
      Ikävä
      43
      355
    9. Mies kyllä lähestyy naista

jos on oikeasti kiinnostunut. Tämä muistutuksena.
      Ikävä
      46
      353
    10. Martina ja Muhis vaan ystäviä

Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      352
    Aihe