Rauhaa Jumalan! Oli jumalattoman kirjoittelua, joka ei ymmärrä lukemaansa, ei ymmärtänyt Raamatun profetioiden päälle sen enempää kuin sika helmien arvosta. Tuli vastaan äsken Raamatun eräs vielä toteutumaton profetia.
Kun äsken tuossa aloin puoli-innoissani, tyytyväisenä, kirjoitusta ihailevasti lukemaan Raamatusta Miikan Kirjan kohdalta.
Päätin alkaa lukemaan Miikan Kirjaa ääneen monipäisevänä prosessina. Miikan Kirja on eräs Raamatun Kirjoista Testamentin Vanhan.
"Aikojen lopussa ( viimeisinä päivinä 2026jKr. jälkeen) on Herran temppelin vuori
seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista,
ja se on oleva korkein kukkuloista,
ja sinne virtaavat kansat.
2Monet pakanakansat lähtevät liikkeelle sanoen:
"Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle,
Jaakobin Jumalan temppeliin,
että hän opettaisi meille teitänsä
ja me vaeltaisimme hänen polkujansa;
sillä Siionista lähtee laki,
Jerusalemista Herran sana."
3Ja hän tuomitsee monien kansojen kesken,
säätää oikeutta väkeville pakanakansoille,
kaukaisiin maihin saakka.
Niin he takovat miekkansa vantaiksi
ja keihäänsä vesureiksi;
kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan,
eivätkä he enää opettele sotimaan.
4He istuvat kukin
oman viinipuunsa ja viikunapuunsa alla
kenenkään peljättämättä.
Sillä Herran Sebaotin suu on puhunut.
5Sillä kaikki kansat vaeltavat
jumalansa nimessä kukin,
mutta me vaellamme
Herran, meidän Jumalamme, nimessä
aina ja iankaikkisesti.
6Sinä päivänä, sanoo Herra,
minä tahdon koota ontuvat
ja kerätä hajalleen-ajetut
ja ne, joille minä olin tuottanut onnettomuutta.
7Minä teen ontuvista talteenjäävät
ja kauasjoutuneista väkevän kansan.
Ja Herra on oleva heidän kuninkaansa Siionin vuorella
siitä alkaen ja iankaikkisesti.
8Ja sinä Karjatorni, tytär Siionin kukkula!
Sinun luoksesi on tuleva, on saapuva entinen hallitus,
tytär Jerusalemia vallinnut kuninkuus."
Leikitäänkö yhdessä? Sinäkin voit alkaa lukemaan Miikan Kirjaa tänään ääneen kotonasi. Kenties kohtaamme vielä täällä viimeisinä päivinä viimeisten päivien keskusteluissa ja voimme jutella jotain keskenämme, vaikkapa millaisia muitakin yksityiskohtiasuuksia tai laajakohtaisuuksia olemme tulleet huomioinneiksi. Ja aihehan on vapaa. Voimme jutella myös muistakin asioista kuten kissan naukaisuista oven takana sen sisälle pyrkiessä.
Selef Urge
Eräs Raamatun yhä toteutumattomista profetioista
22
100
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Huom! Olen tänään lukenut ääneen Miikan Kirjaa luvun 5 loppuun asti ja huomenna jatkan ääneen lukemista samalla käsillä elehtien, eläytyen kirjoitukseen.
Äskeisen kirjoituksen tarkoitus oli että tekisit samoin ja sitten juteltaisiin jotain aiheesta. Vaikka ihan vähän. Kuten.
Sinä: Oli ihanaa lukea Miikan Kirjaa ääneen.
Minä: Niin olikin.Siinä oli jo lukiessa niin kiva fiilis ja miten paljon opimmekaan siitä kumpikin, eikö totta?
Sinä: Jawohl, mein Herr! Leikitään! Yhdessä! Se! Kivaa! Kivaa! On!
Selef urge - Anonyymi00002
Innostuin lukemaan lisää kun innossain olin jo aiemmin lukemastain ja taas sellainen tämän ajan kuvaus Päivi Räsänen löytyy ainakin minulle ja Suoen korkein oikeus, kuka tietää?
Miikan Kirjasta luvusta 7, joka sopii aivan hyvin kuvaamaan myös vuotta 2026jKr. monessa ellei aivan jokaisessa maa ilman maasta! Lue , ihmettele ja hämmästy aikaamme ja Suomessakin oikeudenkäytön ilmeisen jyrkkenevää muutosta antikristilliseen väärään tuomiointisuuteen! Olen melko varma että joku poliittinen valtaapitävä henkilö on sen takana, että korkein oikeus päätti tuomita Päivin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Kyseessä on väärä tuomio.
"Kaikki he väijyvät verta,
pyydystävät verkolla toinen toistansa.
Pahantekoon molemmin käsin!
Sitä taidolla tekemään!
Päämies vaatii, tuomari maksusta tuomitsee,
ja mahtava puhuu julki sielunsa himon;
senkaltaista he punovat."
Selef Urge- Anonyymi00003
Kova pää sulla. Millä perustelet että Päivi sai väärän tuomion?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kova pää sulla. Millä perustelet että Päivi sai väärän tuomion?
Tuomion vääryydellä. Aivan riittävästi aiemmassa kommentssa avasin perustelellisteisuutta. Jätän tarkemman erittelyn Tuomarille viimeisellä tuomiolla läpikäydyksi asianosaisten läsnäollessa ja otan asiaan kantaa silloin ja siellä jos asiaan kaivataan minun kannanottoani jossa oikeudenkäynnin vaiheessa.
Kovapää,
Selef Urge
- Anonyymi00005
Ilm.20:5 Mutta ne muut ei kuolleista vironneet siihenasti kuin tuhannen ajastaikaa kului. Tämä on ensimäinen ylösnousemus. Biblia (1776)
- Anonyymi00006
Jeesus ei tule, ettekä lennä mihinkään pilviin.
- Anonyymi00007
Joos.13:1 Kuin Josua vanheni ja ijälliseksi tuli, sanoi Herra hänelle: sinä olet vanhentunut ja ijälliseksi tullut, ja maata on vielä paljo jäänyt omistamatta. Biblia (1776)
Lehmät kuulemma lentävät, titta över fjällen där flyger en ko!
- Anonyymi00008
2Moos.9:27 Niin lähetti Pharao ja kutsui Moseksen ja Aaronin ja sanoi heille: minä olen tällä haavalla pahoin tehnyt: Herra on vanhurskas, vaan minä ja minun kansani olemme jumalattomat. Biblia (1776)
- Anonyymi00009
Sain jo eilen Miikan Kirjan kokonaan ääneen luettua. Oli hyvää luvettavaa.
T:
Raamatunluveksija,
Selef Urge - Anonyymi00010
1Moos.41:49 Ja Joseph keräsi sangen paljon jyviä, niinkuin santaa meressä, siihenasti että hän lakkasi lukemasta, sillä ne olivat epälukuiset. Biblia (1776)
- Anonyymi00011
1Moos.27:28 Jumala antakoon sinulle taivaan kasteesta, ja maan lihavuudesta; yltäkyllä jyviä ja viinaa. Biblia.
- Anonyymi00012
Samaa mielikuvituksen tuotetta se on tämä, kuten ne muutkin Raamatun mielikuvitustarinakokoelman kirjoitukset, ja jokainen täysijärkinen kyllä ymmärtää tämän tosiasian.
- Anonyymi00013
5Moos.11:14 Että minä annan teidän maallenne sateen ajallansa, varhain ja hiljain; että sinä korjaat jyväs, viinas ja öljys. Biblia (1776) Jer.5:24. Jool.2:23.
- Anonyymi00014
Jer.23:3 Ja minä tahdon koota laumani tähteet kaikista maakunnista, joihin minä heidät ajannnut olen, ja tahdon saattaa heitä kotia jälleen heidän asuinsioihinsa, ja heidän pitää kasvaman ja enenemän. Biblia (1776) Hes.11:17.
- Anonyymi00015
Neh.1:9 Mutta jos te palajatte minun tyköni, ja pidätte minun käskyni ja teette ne: ja jos te ajetaan hamaan taivaan ääriin, niin minä sieltäkin teidät kokoon ja vien siihen paikkaan, jonka minä olen valinnut nimeni asumasiaksi. Biblia (1776) 5Moos.30:1.
- Anonyymi00016
Minä olen kuolema.
En korota ääntäni. Ei minun tarvitse.
Kaikki kuulevat minut aikanaan.
Minä en kysy, mitä kirjaa luit, mitä nimeä huusit tai kenelle kumarsit. En kysy, olitko varma vai epäilitkö. En mittaa hartautta enkä pilkkaa.
Minä saavun samalla tavalla kuin ilta saapuu päivän jälkeen: välinpitämättömästi, täsmällisesti.
Biologia tuntee minut ilman saarnaa. Solut kuluvat, DNA haurastuu, sydän väsyy, hermosto hiljenee. Se ei ole kirous eikä palkinto. Se on elämän hinta.
Profetioista on yksi, joka ei ole koskaan jäänyt toteutumatta. Jokainen hengenveto vie lähemmäs viimeistä. Siinä ennustus on niin tarkka, ettei se tarvitse tulkitsijaa.
Minulle kuningas ja kerjäläinen ovat samanpituisia varjoja ilta-auringossa. Pyhä ja jumalaton makaavat lopulta saman maan alla, eikä multa kysy, mitä he uskoivat.
Uskonnot kiistelevät siitä, mitä tapahtuu minun jälkeeni. Minä en ota siihen kantaa. Minun työni päättyy siihen, mihin väittely vasta alkaa.
Siihen asti eläkää, väitelkää, rakastakaa, erehtykää. Minä en kiirehdi. Minä en myöhästy.
Minä olen ainoa varma profetia, jonka jokainen ihminen kantaa mukanaan syntymästään lähtien. - Anonyymi00017
Vieläkö olet lukenut Miikan Kirjaa ääneen?
- Anonyymi00018
En, eilen lujeksin ääneen suullain Psalmija 81 ääneekseeni keittijöisees, koska siitä kuuluu naapuriin suht ok, siel on hyvä äänenjohtavuus jostain syystä. Koen tilanteen ihanaksi kun saa naapuri kuulla kaa iloista luveskelluntaa Raamatuksen. Ja mitäs muuta mulla olikan mieles? Niin joo kyllä joo mutta en mä sitä kylä ala kertomaan, jätän sen salaisuujekseni.
Söin aamupalakkaakx tänään 2 tuoreeksellista munkkisikaa maijon ja kermavaahoksen kaa.Maku on aivan yli-ihanaksinen , olihan se tuoretta munkkiporsaksueellisuutta ja kermavaahoksellisella.
No , onhan mulla stressiikin kun oon aloittelemassa vespaastooki täl viikol. EN PELKEE vesipaastoo, mutta en tykkeekkään siitä.Mutta jospa rukoukset lähtis sillon tehokkaanpaisenpina. Mulla on pihvi, perunoit keittämättä 7 kpl jo oikein muistan, lähes litra maitoo, 1 tomaatti, valkosipulinkynsipallosta suurin osa jäljekselellä,suolakurkkusii ja jotin muutaki , jotka aijon suullistella ennen ku alan vespaastoommaan.
EHKÄ kerron tarkemmin vesipaastoilullisuuksistain kun se alkamoipi, tai sitten en.
Hau to starveksellisoija käänseri by vespaastoisuus:
Uskon kautta saamastain vanhurskauvestain, rauhaastain Jumalan kaa olleskellekselluksteellisuuveesta ilonauttieellisteisesti,
Selef Urge - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En, eilen lujeksin ääneen suullain Psalmija 81 ääneekseeni keittijöisees, koska siitä kuuluu naapuriin suht ok, siel on hyvä äänenjohtavuus jostain syystä. Koen tilanteen ihanaksi kun saa naapuri kuulla kaa iloista luveskelluntaa Raamatuksen. Ja mitäs muuta mulla olikan mieles? Niin joo kyllä joo mutta en mä sitä kylä ala kertomaan, jätän sen salaisuujekseni.
Söin aamupalakkaakx tänään 2 tuoreeksellista munkkisikaa maijon ja kermavaahoksen kaa.Maku on aivan yli-ihanaksinen , olihan se tuoretta munkkiporsaksueellisuutta ja kermavaahoksellisella.
No , onhan mulla stressiikin kun oon aloittelemassa vespaastooki täl viikol. EN PELKEE vesipaastoo, mutta en tykkeekkään siitä.Mutta jospa rukoukset lähtis sillon tehokkaanpaisenpina. Mulla on pihvi, perunoit keittämättä 7 kpl jo oikein muistan, lähes litra maitoo, 1 tomaatti, valkosipulinkynsipallosta suurin osa jäljekselellä,suolakurkkusii ja jotin muutaki , jotka aijon suullistella ennen ku alan vespaastoommaan.
EHKÄ kerron tarkemmin vesipaastoilullisuuksistain kun se alkamoipi, tai sitten en.
Uskon kautta saamastain vanhurskauvestain, rauhaastain Jumalan kaa olleskellekselluksteellisuuveesta ilonauttieellisteisesti,
Selef UrgeLinkki jäi laittamatta.
https://www.youtube.com/watch?v=nVLv3JsdBAk
Ja päätin ny että sunnuntaina aloitan johonkin aikaan sen vespaastokseen.
Selef Urge - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Selef UrgeSehän on hyvä kun jaksaa lukea Raamattua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sehän on hyvä kun jaksaa lukea Raamattua.
Söin äsken hyvän pihvin perunaksilla ja jälkiruuvaaksi imulsoitsin Valijoisteen panaanijukurttija. Sekaan sotkin pakastemarjoisii sulaisoituneena, kermavaahtoota ja vaniljasokerija.
Valijoon panaanijukurttihan on nykyjään maun huononnuksellisuuven takija senmoinen 2,5/5, mutta noill tuunauksilla sain mavuksen lähes 5/5:een.
Punaviinimarjaisii oli liijan paljokkaasti annokseen, mutta toisahaalta sain siinä see-vitaaminijeta enenmän silleesti.
OON KYSELLYNNÄ tekoälyltä Salmin 81 joistakin jutuksista ja saanu lisäselvyyttä Meripastaksesta.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398