Jos kerran on niin fiksu.
Mutta kuinka tekoälyn viemät työpaikat auttavat köyhyyden kitkennässä, voisi vaikka kysyä näin alkuun.
Tekoäly poistaa köyhyyden
12
67
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
Voiko tekoäly poistaa mamut tehkää voitavanne
- Anonyymi00003
tekokalu poistaa puutteen
- Anonyymi00004
Puhutaan datan myrkyttämisestä, kun laitetaan datan/tiedon sekaan tekoälylle näkyvää väärää tietoa, että sekoitetaan sen oppiminen. Ihmiset taistelevat tuolla tavalla jo tekoälyä vastaan.
- Anonyymi00005
Ihmetyttää, kun ihmiset hätäilevät työpaikkojen menetystä, eikö unelmaelämää olekkaan vapautuminen työnteosta?
- Anonyymi00010
Jos riittävästi rahaa tulisi ilman työn tekemistä, että voisi ylläpitää vapaa-aikaa ja kustantaa hyvän elämän, niin takuulla moni valitsisi sen vaihtoehdon. Eipä taida olla realistinen vaihtoehto kovinkaan monelle, paitsi erittäin rikkaille.
- Anonyymi00006
lisää työttömiä aiheuttaa tekoäly.
köyhyys lisääntyy vaan - Anonyymi00007
Tekoäly ja robotit tekee työt niin mitä yhteiskunta tuosta hyötyy kun ihmisillä ei töitä.Toki maaseudulla jos robotti hoitaa lypsyn niin isännällä enemmän aikaa hörppiä konjakkia.
- Anonyymi00011
Robotti on kustannus sekin. Hankinta, ylläpito ja korjaukset, kulutettu sähkö jne. Mikään ei muutenkaan tässä maailmassa ole ilmaista. Joku maksaa aina.
- Anonyymi00008
Luddiittiasennetta ihmisillä. Kyllä töitä on nyt ja tulevaisuudessakin.
- Anonyymi00009
Mutta työhalukkuudessa on vakavia puutteita.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta työhalukkuudessa on vakavia puutteita.
KOKOOMUKSEN PROPAGANDAA
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
KOKOOMUKSEN PROPAGANDAA
Kyllä löytyy paljon työtä vieroksuvia, ainakin sen perusteella, kun lukee tätä palstaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5971471Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44807Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6586- 41537
- 35533
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29508Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448